Vaisiai ir uogos pigo apie 40 proc.
Užtikrinti patrauklias kainas „Rimi“ siekė visus metus ir tai pavyko padaryti beveik 4 000 prekių, tarp kurių – lietuviški gaminiai, „Rimi“ privačių prekės ženklų produktai, populiarių užsienio ženklų prekės.
Labiausiai kainos mažėjo tokiose prekių kategorijose kaip vaisiai ir uogos (beveik 36 proc.), veganiški produktai (beveik 32 proc.), džiovinti vaisiai ir riešutai (daugiau nei 27 proc.), kūdikių maistas ir gėrimai (beveik 24 proc.), daržovės (beveik 21 proc.), sūris (virš 20 proc.), taip pat prieskoniai (beveik 19 proc.) ir ledai (beveik 18 proc.). Taip pat ženkliai atpigo grūdų produktai, pieno produktai, sausainiai ir vafliai, jogurtai, žuvis, kiaušiniai.
Be to, kai kurių produktų, tokių kaip lazdyno riešutų kremas, žuvies piršteliai, saulėgrąžų sėklos, ledai, maistinė želatina ar juodoji arbata, kainos mažėjo net nuo 53 iki 60 proc.
„Sėkmingas mūsų bendradarbiavimas tiek su tiekėjais, tiek ir su gamintojais davė rezultatų, tad savo pirkėjams galėjome pasiūlyti patrauklesnes kainas. Šiemet „Rimi“ ir toliau ieškos būdų, kad mūsų parduotuvėse būtų galima apsipirkti pigiau, tad pradėjome „Geros kainos pažado” kampaniją“, – sako „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius.
Pokyčius mato ir pirkėjai
Pozityvūs kainų pokyčiai ir aktyvi nuolaidų politika nelieka nepastebėta ir pačių „Rimi“ pirkėjų: gruodžio 19–26 dienomis atlikta pirkėjų apklausa prekybos centruose parodė, kad pirkėjai aktyviai ieško būdų sutaupyti. Kaip pagrindinės kategorijos, kuriose ieškoma patrauklių pasiūlymų, įvardijama mėsa, pieno produktai bei duonos gaminiai.
„Prekybos tinklo atlikta apklausa parodė, jog šiuo metu vienas pagrindinių pirkėjų tikslų – sutaupyti, o 50 proc. respondentų „Rimi“ parduotuvėse randa gerokai daugiau pasiūlymų, leidžiančių sutaupyti, nei anksčiau. Daugiausia sutaupo besinaudojantieji lojalumo programa –tai sako 66 proc. apklaustųjų. Dažniausiai sutaupoma perkant būtent kasdienio krepšelio prekes – vaisius ir daržoves, mėsą ir žuvį, pieno produktus, duonos gaminius. O aktualiausios šiuo metu išlieka savaitinės ir savaitgalio akcijos, taip pat lojalumo programos „Mano Rimi“ asmeniniai pasiūlymai“, – apklausos rezultatus komentuoja prekybos tinklo vadovas V. Lukoševičius.
3 000 akcijų ir pasiūlymų kiekvieną savaitę
Prekybos tinklo rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovės Dalios Čenkienės teigimu, „Rimi“ pasižymi savo siūlomų akcijų bei pasiūlymų gausa: „Siekiame užtikrinti, kad pirkėjai mėgstamus produktus galėtų įsigyti žemomis kainomis vienoje vietoje, tad jau kurį laiką net 700 prekių galima įsigyti bene žemiausia įprasta kaina rinkoje. Prekės atrinktos taip, kad jame būtų tiek pirkėjų mylimiausių prekės ženklų, tiek ir žemos kainos bei geros kokybės „Rimi Smart“ produkcijos. Dar svarbu paminėti, jog prekybos tinklas kiekvieną savaitę siūlo apie 3 000 naujų akcijų ir pasiūlymų, o kai kurie galioja ne tik lojaliems pirkėjams, bet ir neturintiems „Mano Rimi“ kortelės. Visus sutaupyti padedančius pasiūlymus nuo šiol galima rasti ne tik prisijungus prie savo paskyros, programėlėje telefone arba „Mano Rimi“ kortelių terminale parduotuvėse, bet ir užėjus į naują polapį https://www.rimi.lt/e-parduotuve/lt/geros-kainos-pazadas, kur trumpai ir aiškiai pristatomos visos naudos, padėsiančios sutaupyti.“
Būti lojaliu apsimoka
D. Čenkienė pažymi, kad besinaudojantys lojalumo programa gauna daugiau personalizuotų pasiūlymų apsipirkti pigiau. Tai specialiai atrinktos nuolaidos, taikomos pagal pirkėjo pirkimo istoriją, tad kiekvienas gauna unikalų, jam pritaikytą akcijų rinkinį.
„Ši programa padeda ne tik sutaupyti, bet ir uždirbti „Mano Rimi“ pinigų. Priklausomai nuo per mėnesį išleistos sumos, pirkėjai gali susigrąžinti iki 2,5 proc. „Mano Rimi“ pinigais. O auginantiems vaikus iki 16 metų ir dalyvaujantiems „Mano šeimai“ programoje siūlome specialias nuolaidas mažylių maistui, sauskelnėms ir ne tik. Tuo metu senjorai turi išskirtinį pasiūlymą – kiekvieną pirmadienį jų pirkiniams taikoma 10 proc. nuolaida „Rimi“ fizinėse parduotuvėse bei e. parduotuvėje. Verta paminėti ir „Mano apdovanojimų“ žaidimus – juo kviečiame pirkėjus atlikti užduoties sąlygas, tarkime, pirkti skenuojant telefonu arba įsigyti tam tikrą skaičių prekių ir pasinaudoti specialiu pasiūlymu – įsigyti prekę už 1 centą arba gauti nuolaidą“, – vardija tinklo atstovė.
Be to, „Mano Rimi“ lojalumo programa neapsiriboja pasiūlymais vien „Rimi“ parduotuvėse: pirkėjai gali gauti papildomų naudų „Neste“ degalinėse, „Benu“ vaistinėse, siųsdami siuntas per „Omniva“, sportuodami „Impuls“ ar „Lemon Gym“, tikrindamiesi sveikatą „Affidea“, pramogaudami „Cinamon“ kino teatre. Taip pat teikiami ir trumpalaikiai pasiūlymai iš kitų partnerių, tokių kaip „Gera dovana“, „Laisvalaikio dovanos“, „NoriuNoriuNoriu.lt“ ar kitų – su visais jais galima susipažinti www.manorimi.lt.