Tekstilės ekspertai „Lindström“ jau ne vienerius metus verslams siūlo dizaino kilimėlių nuomos paslaugas ir pastebi, jog nors šių kilimėlių paklausa nuo 2020 iki 2024-ųjų paaugo net 76 %, nauji klientai kreipiasi nedrąsiai. Kodėl?
Norėdami geriau suprasti dvejonių šaknis, „Lindström“ pakvietė savo klientus prisiminti, su kokiomis išankstinėmis nuostatomis šie kreipėsi ir ar visos jos bendradarbiavimo metu buvo paneigtos. Apžvelkime populiariausius apklausoje įvardintus mitus, susijusius tiek su pačiais dizaino kilimėliais, tiek su paslaugos teikimu, ir išsiaiškinkime, ar juose galime įžvelgti bent kruopelytę tiesos.
Mitas nr. 1: sunku užtikrinti švarą
Sezonai keičiasi, o švarių patalpų tikimės visuomet. Naujausios klientų apklausos metu išaiškėjo, jog būtent švaros ir saugumo užtikrinimas yra daugumos prioritetų sąrašo viršuje (86 %) ir labiausiai padeda apsispręsti dėl kilimėlių sprendimų biurui ar kitoms verslo erdvėms. Natūralu, šaltuoju metų laiku drėgmės, purvo ir kitų nešvarumų prie durų laukia žymiai daugiau, tad kaip įmanoma palaikyti nepriekaištingą švarą ištisus metus?
Pasak „Lindström“ pardavimų vadovo Sauliaus Zabulio, pirmiausia svarbu atsižvelgti į pačio kilimėlio kokybę: „Klientams siūlome aukščiausio plaušo dizaino kilimėlius rinkoje (jų plaušo aukštis – 11mm, lyginant su įprastais, kitų gamintojų 8-9mm), todėl ir purvą sugeria geriausiai. Šio pranašumo dėka, jau per pirmuosius žingsnius yra sustabdoma 30 % purvo, o patalpų valymo laikas gali būti sumažintas net iki 40 %.“
Be to, paslaugos teikimo sąlygos yra itin lanksčios, kad būtų galima lengvai prisitaikyti prie kintančių verslo poreikių – reguliuoti kilimėlių pristatymo dažnumą bei gaminių kiekį intensyvesniais ar ramesniais laikotarpiais. „Lindström“ komanda pasirūpina reguliariu kilimėlių pristatymu, skalbimu ir taisymų, o visą procesą paprasta sekti ir valdyti, tad užkertamas kelias bet kokiam nešvarumų užsilaikymui. Tai patvirtina ir klientai, kurie šia paslauga naudojasi jau kurį laiką ir švarą vertina 9 iš 10 balų.
Mitas nr. 2: neapsimoka
Pirkti ar nuomoti? Su tokiu klausimu susiduria dažnas nuomos paslaugų naujokas, rimtai vertinantis ilgalaikę perspektyvą. S. Zabulis pagrindo nerimui nemato, nes „centralizuojant kilimėlių įsigijimą, priežiūrą ir sandėliavimą, sumažėja tiek laiko, tiek finansinės sąnaudos.“
Dizaino kilimėlių nuoma yra puikus būdas perleisti dalį kasdienių rūpesčių srities ekspertams, kuris drauge suteikia galimybę daugiau brangaus laiko skirti savo pagrindinei veiklai. „Lindström“ atstovas patikslina, jog dar pirmojo susitikimo metu klientams yra pasiūlomas detalus kaštų palyginimas (šiuo metu patiriamos išlaidos patalpų švarai užtikrinti ir numatomas nuomos paslaugos planas pagal įmonės poreikius), kad apsispręsti dėl tvarių ir ekonomiškų paslaugų įvedimo taptų dar lengviau. Beje, valymo išlaidų taupymą, kaip vieną iš vertingiausių dizaino kilimėlių nuomos privalumų, dabartiniai „Lindström“ klientai vertina 8,5 balų.
Mitas nr. 3: tinka nedaugeliui verslų
Nors nuomos privalumus atranda vis didesnė auditorija, dabartinė ekonomikos ir klimato kaitos situacija skatina dar aktyviau informuoti verslus, jog alternatyvūs sprendimai yra išties lengviau prieinami ir pritaikomi nei buvo manoma anksčiau.
S. Zabulis teigia: „Dizaino kilimėlių nuomą renkasi tie, kuriems rūpi. Tai verslai, kuriems svarbu išsiskirti rinkoje ir išlaikyti pagarbos vertą įvaizdį. Taip pat tie, kurie nėra abejingi tvarumo klausimams, rūpinasi darbuotojų gerove ir sauga, vertina efektyvų laiko ir kaštų valdymą. Tikiu, kad šie apibūdinimai tinka jei ne visoms įmonėms, tai bent didžiajai daugumai!”
Nesvarbu, ar jūsų įmonė maža, ar didelė, įsikūrusi didmiestyje, rajono pakraštyje ar taškai pabirę po visą Lietuvą – nuomos privalumus „Lindström“ komanda yra pasiruošusi padėti atrasti kiekvienam.
Mitas nr. 4: trūksta išskirtinumo
Pardavimų vadovo S. Zabulio paklausus apie pirmines klientų užklausas, šis atkreipia dėmesį, jog dažniausiai kreipiamasi dėl standartinių kilimėlių, tačiau pristačius dizaino variantus, įkalbinėti tikrai nereikia. „Visi nori išskirtinumo, personalizavimo galimybių, tad neutralių spalvų klasikiniai modeliai paprasčiausiai nublanksta“, - teigia jis.
„Lindström“ gali sukurti visiškai unikalų, įmonės vertybes ir poreikius atspindintį kilimėlių dizainą, o tiems, kuriems sunku apsispręsti – patarti, kokį sprendimą verčiau rinktis ir kodėl. Kilimėliai gali būti tokių spalvų, raštų ar užrašų, kokių tik pageidauja klientas. Tai, kad kilimo formatu perteikti įspėjamieji ženklai, logotipai ar net meno kūriniai stiprina įmonės prekės ženklą ir padeda kurti vientisą interjerą patvirtina ir dosnus paslaugos vartotojų įvertinimas – 8,7 iš 10 galimų balų.
Mitas nr. 5: varginantis paslaugos įdiegimo procesas
Apsisprendėte, jog norite išbandyti dizaino kilimėlių paslaugą, tačiau neramu, jog vien poreikių išsigryninimo etapas užtruks amžinybę? Ilgų, brangių perėjimo procesų čia tikrai nerasite. Vien pirmąją užklausą galite pateikti internetu, užpildžius nedidelę anketą, pagal kurią per dieną ar kelias gausite individualų pasiūlymą.
Aptarti tolimesnių žingsnių „Lindström“ kviečia gyvai – projektuojant kartu su klientu ir patariant vadybininkams, remiantis ilgamete patirtimi, gimsta išskirtiniai dizainai ir poreikius atliepiantis paslaugos teikimo planas. Pasak S. Zabulio, „jau po 2-4 sav. nuo pirmojo susitikimo, klientas jaučiasi įvaldęs sistemą ir pripratęs prie kilimėlių keitimo grafiko“.
Mitas nr. 6: nėra draugiška aplinkai
Dizaino kilimėlių nuoma – tiesioginė alternatyva vienkartiniams, aplinką teršiantiems gaminiams. Paslauga besinaudojančių klientų paklausus, kokiems poreikiams išpildyti jie ieškojo šio sprendimo, net 62 % sutiko, jog tvarumas buvo tarp svarbiausių veiksnių.
„Nuo 2014-ųjų savo klientams siūlome ekologiškus dizaino kilimėlius, kurių savybės neatsilieka nuo įprastų purvą ir drėgmę sugeriančių kilimėlių, o plaušas pagamintas iš 100 % perdirbto plastiko. Ypač džiugu matyti, kad verslai noriai prisideda tvaresnės ateities kūrimo, mat šios linijos populiarumas vos per penkis metus padidėjo net 35,1 karto“, - pabrėžia S. Zabulis.
Svarbu paminėti, jog apart aplinkai draugiškų medžiagų naudojimo gamyboje, „Lindström“ 2023 m. perdirbo 74 % tekstilės atliekų (iki 2025 m. planuojama perdirbti 100 %). Jų ambicingas tikslas, prie kurio sparčiai artėjama – pereiti prie uždaro ciklo ir naudoti tekstilės atliekas kaip žaliavą naujiems gaminiams.
Nebeliko abejonių?
Dažniausiai su tekstilės gaminių nuoma susiję klausimai, kurie ilgainiui virsta plačiai girdimais mitais, kyla iš pokyčių baimės ar ankstesnių, kartais ne itin malonių patirčių, kai patalpų švara ir interjero stiliumi tenka rūpintis patiems.
Profesionalius tekstilės ekspertų patarimus ir įžvalgas visuomet rasite „Lindström“ svetainėje ar susisiekus tiesiogiai, štai čia.