Augantį darbuotojų poreikį Lietuvoje lemia sparti pasaulinė plėtra – pernai įmonių grupės pajamos didėjo trečdaliu, šiemet taip pat tikimasi dviženklio augimo, skaičiuoja „Alter Domus Lithuania“ regiono vadovė Lietuvoje Laura Kavaliauskaitė.

„Kompanijos ateitis ir augimo planai tvirti – šiemet „Alter Domus“ užsitikrino naują strateginę „Cinven“ investiciją. Pasaulyje pirmaujanti privataus kapitalo įmonė „Cinven“ yra orientuota į tarptautinio verslo vystymą, todėl šiuo vertingu sandoriu ypatingai didžiuojamės“, – apie kompanijos sėkmę pasakoja L.Kavaliauskaitė.

Šiuo metu ieško daugiau nei 30 darbuotojų


„Alter Domus Lithuania“ komandą mūsų šalyje sudaro įvairių sričių specialistai – fondų apskaitos, teisės, atitikties operacijų darbuotojai, IT specialistai ir kiti, kurių plečiant komandą aktyviai ieškoma.

Šiuo metu bendrovė turi daugiau nei 30 atvirų pozicijų – nuo praktikantų iki funkcijų vadovų. Daugiausia naujų specialistų „Alter Domus Lithuania“ ieško sparčiai augančiose Europos ir JAV fondų administravimo komandose. Šiose komandose, pasak L. Kavaliauskaitės ketinama samdyti tiek jau patyrusius specialistus, tiek finansų industrijoje dirbančius žmones, kurie nori pakreipti savo profilį link sparčiai augančios fondų industrijos.

„Planuojame augti ir atitikties, pinigų plovimo prevencijos bei mokėjimų srityse. Čia taip pat ieškome įvairaus profilio specialistų – nuo sukaupusių didžiulę profesinę patirtį iki šiomis sritimis tik pradedančių domėtis“, – sako „Alter Domus Lithuania“ šalies vadovė.

Ji pastebi, kad renkantis specialistus, vis svarbesniu aspektu tampa ne tik profesiniai pasiekimai, bet ir kandidatų emocinis intelektas. „Alter Domus“ darbuotojai kiekvieną dieną bendrauja su didžiausių pasaulio fondų atstovais ir kolegomis iš viso pasaulio, tad mokėti užmegzti profesionalų ir produktyvų santykį, greitai suprasti klientų poreikius, yra itin svarbu.

Beveik 4000 kv. m erdvė darbui ir poilsiui


Didesnis darbuotojų skaičius, pastebi L. Kavaliauskaitė, reikalauja ir daugiau erdvės. „Alter Domus Lithuania“ yra įsikūrusi daugiafunkciame kvartale pačioje Vilniaus miesto širdyje – „Business Stadium“ verslo centre.

Bendrovė čia nuomojasi du aukštus ir jau yra finišo tiesiojoje įrengiant paskutinę biuro dalį. Visiškai įrengti naujas patalpas tikimasi iki balandžio vidurio. Ši data turėtų sutapti su komandai svarbia švente – trečiuoju „Alter Domus Lithuania“ gimtadieniu Lietuvoje. Tuomet bendras patalpų plotas išaugs iki beveik 4 tūkstančių kvadratinių metrų.

Įrengdama darbuotojų poreikius atitinkančias patalpas, bendrovė daug dėmesio skyrė bendrai atmosferai, darbuotojų fizinei ir emocinei savijautai. Todėl šiandien biurą puošia gausybė gyvų augalų, sienas puošia lietuvių tapytojo Artur Širin grafikos darbai. Biure Lietuvoje taip pat įrengti gausybę naudų gerai savijautai turintys reguliuojamo aukščio stalai, reguliuojami ekranai, žaidimų kambariai su „Playstation 5“, stalo teniso ir futbolo stalai.

„Siekiame, kad mūsų biuras Lietuvoje atspindėtų „Alter Domus“ identitetą ir vertybes. Rūpinamės, kad darbuotojai ne tik galėtų produktyviai dirbti, bet ir rastų laiko atsipalaiduoti, pabendrauti prie puodelio kavos su kolegomis. Kitaip tariant, komandos tikslas yra balansas, ir šiandien jau džiaugiamės bendru mūsų ir architektės Ievos Folk darbo rezultatu“, – šypsosi L. Kavaliauskaitė.

Globalus požiūris ir galimybė dirbti visame pasaulyje


2003 m. Liuksemburge įkurta „Alter Domus“ – stabilus ir solidus vardas pasaulinėje arenoje su 5100 profesionalų, dirbančių daugiau nei 35 biuruose 21 šalyje.

L. Kavaliauskaitė atkreipia dėmesį į vieną didžiausių naudų, kurias gauna įmonės finansų specialistai – jie tiesiogiai dirba ir artimai susipažįsta su didžiausių pasaulyje tarptautinių fondų veikla. Kartu, betarpiškai komunikuoja su profesionaliausią patirtį sukaupusiomis fondų valdymo įmonėmis visame pasaulyje.

Globalumo aspektas neatsiejamas ir nuo darbo vidinėse komandose. Jos neretai išsidėsčiusios tarp skirtingų jurisdikcijų, nuolat bendradarbiauja, kartu kuria ir mokosi.

„Alter Domus“ taip pat siūlo globalaus mobilumo programą – galimybę save išbandyti kituose kompanijos padaliniuose visame pasaulyje.

Parūpina laiko ir kaštų tobulėjimui


„Alter Domus“ itin svarbi tvari darbuotojų plėtra ir mokymai. Į juos, pasak L. Kavaliauskaitės, kompanija investuoja daug ir nuolat. Visų pirma, tai reikalinga, nes privalu žengti koja kojon su sparčiai besikeičiančia ir nuolatinio žinių atnaujinimo reikalaujančia industrija. Dar svarbiau – toks kompanijos požiūris padeda pritraukti ir išlaikyti geriausius specialistus rinkoje.

Apskaitos, teisės, mokesčių bei paskolų administravimo ekspertai savo kompetencijas ir specifinius įgūdžius stiprina tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose. Įmonės viduje veikianti akademija „acADemy“ rengia sėkmingo verslo augimui skirtus profesinius mokymus, kursus apie asmeninį augimą, tobulėjimą, laiko ir streso valdymą, komandos ugdymą.

Kompanija taip pat suteikia laiko mokslams ir pasirūpina jų kaštais kitose ugdymo įstaigose. Pavyzdžiui, komandos nariai turi galimybę įgyti ACCA – aukščiausio lygio sertifikuotų buhalterių asociacijos profesinius sertifikatus.

„Augant verslui atsiranda daug karjeros galimybių. Mūsų tikslas – suteikti reikalingus įgūdžius, kad darbuotojai galėtų sėkmingai augti įmonės viduje“, – sako „Alter Domus Lithuania“ šalies vadovė.

Dalį laiko gali dirbti iš namų


Globali ir nuolat auganti organizacija atsakingai laikosi aplinkos apsaugos, socialinės atsakomybės ir geros valdysenos, arba kitaip – ESG (angl. environmental, social and governance) strategijos, taip pat taiko WEF (angl. World Economic Forum) modelį, apjungiantį pačius aktualiausius klausimus ir problemas apie globalinius humanitarinius bei aplinkosaugos klausimus.

„Nors mūsų anglies dvideginio pėdsakas nėra didžiausias palyginus su kitais sektoriais, stengiamės jį dar labiau sumažinti ir taikome tvarias kelionių politikos bei automobilių naudojimo praktikas. Pavyzdžiui, darbuotojai gali pasirinkti, kada pradėti darbą, kad išvengtų transporto spūsčių, taip pat dalį laiko dirbti iš namų“, – pastebi L. Kavaliauskaitė.

Viešai prieinamus duomenis apie ESG principų laikymąsi kompanija pateikia kasmet, o juos įgyvendinti darbuotojai kviečiami kasdien. Kompanija yra subūrusi įsitraukimo ir įvairovės darbo grupę, kuri įgyvendina konkrečius veiksmus, organizuoja emocinės sveikatos ir gerovės, moterų lyderystės pranešimų serijas, taiko 50/50 lyčių pasiskirstymo tikslą kompanijos mastu. „Alter Domus“ taip pat palaiko LGBT iniciatyvas.

Bent po vieną pramogą kas mėnesį


Renginių netrūksta ir užvėrus kompiuterių ekranus. Pernai „Alter Domus“ linksmai paminėjo kompanijos įkūrimo dvidešimtmetį, spalvingos šventės organizuojamos ir kitomis progomis. Itin populiarūs – komandos formavimo renginiai, kuriuos kiekviena komanda organizuoja atskirai, o jų kaštais, žinoma, pasirūpina įmonė.

„Kiekvieną mėnesį stengiamės įgyvendinti bent po vieną renginį darbuotojams. Vykdėme darbuotojų apklausą, kokių renginių jie norėtų šiemet ir sudarėme geidžiamiausių renginių kalendorių. Jame – įmonės gimtadienis, sporto varžybos, pasiruošimas bei dalyvavimas bėgimo maratonuose, savanoriavimas, vaikų šventės, labdaros renginiai, kraujo donorystė ir daugelis kitų“, – vardija L. Kavaliauskaitė.

Vis dėlto laukiamiausios darbuotojų šventės, pasak jos, yra vasaros renginys ir kalėdinis vakarėlis. Nors įprastai kiekvieną renginį pasikeisdamos organizuoja skirtingos kompanijos komandos, šių didžiulių švenčių organizavimo rūpesčius „Alter Domus Lithuania“ atiduoda į profesionalių organizatorių rankas.

Keletas pozicijų, kurių šiuo metu ieško bendrovė:

Finansų apskaitos specialistas (-ė), (angl. Finance Accounting Officer): jis komandoje bus atsakingas už klientų valdymo, finansavimo, intelektinės nuosavybės ir nekilnojamojo turto kompanijų portfelio įgyvendinimą ir administravimą. Iš kandidato tikimasi stipraus akademinio išsilavinimo ir darbo patirties apskaitos, finansų, audito ar ekonomikos srityse.

Itin svarbu laisvai kalbėti angliškai, turėti įgijus aukštą IT raštingumo lygį su puikiais „Excel" ir „Word" įgūdžiais.

Siūlomas pozicijos bruto atlyginimas: nuo 1750 EUR.

Apskaitos specialistas (-ė), (angl. Corporate Services Accounting Officer): jis rūpinsis kasdiene fondų veikla ir tolesnių veiksmų su trečiosiomis šalimis, įskaitant investuotojus ir klientus, priežiūra, lėšų apskaitos vedimu ir periodinių fondų vertinimu (grynųjų aktyvų vertės), metų pabaigos finansinių ataskaitų, CSSF/BCL ataskaitų ir kitų su fondais susijusių ataskaitų rengimu. Pareigoms užimti laukiami kandidatai su apskaitos, audito ar ekonomikos bakalauro ir (arba) magistro laipsniu bei turintys 1–2 metų atitinkamos patirties alternatyvaus investavimo fondų administravimo, audito įmonių ar buveinės srityse.

Siūlomas pozicijos bruto atlyginimas: nuo 1750 iki 2500 EUR.

AML/KYC specialistas (-ė), (angl. AML/KYC Officer): svarbus augančios „Alter Domus Lithuania" AML/KYC komandos Vilniuje narys bus atsakingas už naujų investuotojų pasirašymo sutarčių ir KYC dokumentų peržiūrą; KYC trūkstamos informacijos su užduoties komanda ir klientu tęsimą, KYC informacijos tvarkymą investuotojų/klientų/UBO duomenų bazėje ir elektroninėje dokumentų valdymo sistemoje (EDMS). Idealus kandidatas turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą, laisvai kalba angliškai, mėgsta dirbti mažoje komandoje ir geba mąstyti atvirai.

Siūlomas pozicijos bruto atlyginimas: nuo 1750 iki 2660 EUR.

Teisės specialistas (-ė), (angl. Legal Officer): jis bendradarbiaus tarp fondo komandų kuriant ir (arba) įtraukiant klientų struktūras ir administruojant sudėtingas tarptautines struktūras, palaikys nuolatinį ryšį su klientais, valdybos nariais ir trečiųjų šalių tarpininkais: bankais, teisininkais, buhalteriais ir mokesčių konsultantais tiek asmeniškai, tiek raštu ar telefonu. Pranašumą turės kandidatas su poziciją atitinkančiu išsilavinimu ir administracinio darbo patirtimi.

Siūlomas pozicijos bruto atlyginimas: nuo 1760 EUR.

Mokėjimų specialistas (-ė), (angl. Payments Officer): komandos narys atliks labai svarbų vaidmenį „Alter Domus" fondų administravimo arba įmonių paslaugų įmonėse. Šis vaidmuo suteikia centralizuotą paramą pinigų judėjimui kompanijos klientų vardu, padeda užkirsti kelią sukčiavimui ir palaikyti ryšius su vidinėmis komandomis, kad patenkintų klientų poreikius. Iš kandidato tikimasi išsilavinimo finansų, apskaitos ar ekonomikos srityse, 1-3 metų panašaus darbo patirties ir stiprių „Microsoft Excel" įgūdžių.

Siūlomas pozicijos bruto atlyginimas: nuo 1760 EUR.