Renginio sumanytoja dr. Živilė Glaveckaitė džiaugėsi, kad viską pavyko suorganizuoti taip, kaip ir planuota: „Daug dėmesio skirta tam, ko šiandien reikia rinkai – ką reikėtų daryti ir kaip tokius renginius organizuoti. 70% procentų bilietų buvo parduota tik pagal rekomendacijas tam, kad būtų galima atrinkti tokią publiką, kuri iš tikrųjų nori žinių, nori kontakto, o ne tiesiog ateiti į vakarėlį pasibūti.”
Geriausias rodiklis teigiamos emocijos
Renginio metu pristatyti net keturi pranešimai verslui aktualiomis temomis. Tyrimą apie verslo modelių tendencijas pristatė „Gielini” partnerė ir vadovė, mokslininkė, „design thinking” ekspertė, inovacijų strategė, verslo analitikė dr. Ž. Glaveckaitė. Ryškėjant „lazy” ekonomikos suformuotiems įpročiams svarbiausi elementai tampa greitis, aiškumas ir vertės kūrimas, tad vertėtų apgalvoti ar versle tikrai viskas išnaudota teisingai? Ar prekių, paslaugų pozicionavimas toks, koks yra dabar iš tiesų yra pakankamai aiškus, leidžia greitai atrasti tai, ko ieškoma? Vis labiau populiarėjanti dalinimosi kultūra ir žiedinė ekonomika tik dar labiau plėsis, kaip ir dėmesys sveikatingumui, o lojalumo užtikrinimui bei pelno generavimui įtakos dar daugiau turės prenumeratos. Ateitis yra laimė, o metrika yra šypsena, tai kas vartotojus daro laimingus – Išskirtinai šiam vakarui atlikto tyrimo įžvalgomis dalinosi dr. Ž. Glaveckaitė.
Globalėjanti rinka – asmeniškesnė pasiūla
Agnė Vezbergienė, „Deloitte“ partnerė Belgijoje išskyrė svarbiausius vartotojo elgsenos pokyčius. Tai, kad segmentavimas pagal nusistovėjusias amžiaus ar lyties kategorijas nebėra toks tikslus – globalėjančiame pasaulyje tai sparčiai kinta, todėl vertėtų daugiau dėmesio skirti individualiems klientų poreikiams. Demografiniai rodikliai taip pat leidžia atrasti daug naudingų įžvalgų – siaurėjant namų ūkiams auga personalizuotos pasiūlos poreikis, sveikatingumas, kaip ir gyvūnų priežiūra yra itin sparčiai besiplečianti rinka. Didėjant turtinei nelygybei vis aktualesnės tampa nuolaidų parduotuvės ir pasiūlymai, o socialinė izoliacija skatina soc. tinklų internete, saviugdos, gyvenimo koučinimo plėtrą.
Svarbu, kad įkeistų ne tik reputaciją, bet ir kurtų vertę
Greta Zarembienė, „Röntgen“ partnerė ir ryšių su investuotojais vadovė, parengė pranešimą tema „Konservatyvių investicijų galimybes“, kurio metu daugiausia dėmesio skirta tam, kas šiuo metu populiariausia Lietuvoje. Investicinė aplinka ir galimybės uždirbti pasikeitė per keletą metų, grąža iš indėlių, valstybinių ar įmonių obligacijų tam tikrais atvejais gali atrodyti ypač konservatyvus pasirinkimas, toks tikrai nėra. Investuojant į akcijas reikėtų įvertinti įvairius aspektus, tiek savo asmeninę, tiek ir bendrą ekonominę situaciją, nes nauda sėkmingos investicijos atveju gali būti didelė, bet priešingu – laukia nemaži nuostoliai. Sutelktinis yra saugesnis tuo, kad reikšmė tenka rinkos vertei apskritai, o ne konkretaus investicinio objekto. Visais atvejais, investuojant vertėtų įvertinti savo finansinę situaciją, o sulaukus grąžos ir galimybes reinvestuoti ten pat ar išbandyti kitus palankesnius pasirinkimus.
Aiški žinutė – kelias į pardavimus JAV
Linas Klimavičius „PointOne International” partneris ir vadovas, JAV rinkos ekspertas savo pranešime dalinosi patarimais „Kaip patekti į naujas rinkas ir vykdyti tarptautinę prekybą. JAV atvejis.“ Šios šalies rinka itin didelė, bet klientai gana lepūs, todėl čia patekti nėra lengva. Svarstant tokią galimybę pirmiausia reikia įsivertinti savo situaciją ir kaštų skyrimo galimybes, taip pat, koks yra rinkos, į kurią planuojama patekti dydis ir konkurencingumas, kokie galimi barjerai ir jūsų sektoriaus augimo toje rinkoje perspektyvos. Tiek detali distribucijos strategija, tiek ir aiškus produkto pateikimas galutiniam vartotojui yra būtinas, todėl vertėtų susikurti savo virtualų vartotoją, kuris leistų identifikuoti tikslinę rinką ir galutinį vartotoją – taip bus galima geriau paskirstyti rinkodaros lėšas. Turite įrodyti, kad esate patikimi, verti bendradarbiavimo ir nebijoti didžiuotis kokybišku savo produktu ar paslauga.
Nauji kontaktai ir verslo idėjos
Įkvepiantis verslo kontaktų vakarėlis sujungė įvairių sričių atstovus į vieną energingą ir kūrybingą bendruomenę. Ramūnas Padelskas „Dream Luxury Real Estate“ bendraįkūrėjas ir direktorius, renginyje dalyvavęs pirmą kartą pabrėžia galimybių svarbą: „Sutikau daug įdomių žmonių, dar ne viena pažintis turbūt laukia. Bet čia juk ne vien apie tai, čia ir savo verslo, savo veiklos populiarinimas yra. Kitąmet taip pat manau, kad dalyvaučiau. Aš labai tikiu netwokring’o galia, nes mane patį į Dubajų atvedė networkingas – teko susipažinti su žmogum, kuris turi toje srityje, daugiau patirties. Niekada negali žinoti, kur, kokia pažintis nuves.“
Pirmą kart renginyje dalyvavusios NT brokerė Aistė Rimdeikaitė ir aviacijos srityje dirbanti Sandra, sako, kad „labai malonu matyti tiek sėkmingų žmonių ir pabūti puikioje atmosferoje kartu, renginys puikiai suorganizuotas.”
G. Zarembienė pastebi, kad daugelis susirinko tikslingai, žinodami ko nori, ką norėtų sutikti ir su kuo pabendrauti ar pasitarti. „Publika tikrai išprususi, tas labai džiugina ir man pačiai smagu, kad žmonėms įdomu investavimas ir smagu, kad moterų čia yra pakankamai nemažai, kad jos yra verslios, siekiančios karjeros aukštumų. Sutikau keletą pažįstamų, bet labai smagu atėjus atrasti naujų kontaktų, juk tai galimybė ištrūkti iš komforto zonos ir susipažinti.”
L. Klimavičius taip pat džiaugiasi kontaktų ratą praplėtusiu vakaru: „Neturiu tokiuose renginiuose daug patirties Lietuvoje tai man visai fainai. Laiko investicija maža, bet asmeninė grąža tikrai gera, sutikau daug puikių žmonių, yra tikrai nemažai verslo sinergijų. Atėjau beveik nieko nepažinodamas, bet renginio metu apsikeitėm ne viena vizitine kortele su žmonėmis, kurie domisi tuo, ką aš darau ir man įdomūs jų projektai. Viskas tikrai šaunu.”
Simonas Achranovičius, „Baltic Clipper“ regiono pardavimų vadovas, sako, kad atmosfera ir nuotaika išties puiki, o ir renginio vieta prideda pakilumo ir įpareigojimo: „Įspūdžiai geri, pirmą kartą esu tokiame renginyje, kai yra vakarinis formatas susipažinimui. Daugiau mažiau mes sukamės tuose pačiuose ratuose, seni geri pažįstami – bet tai nėra efektyvu, pardaviminių momentų nebelieka, todėl ir reikia eiti kitur, kur nebandyta.”
Bendradarbiavimas yra efektyvus įrankis, leidžiantis įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, tokius, kaip Business Network Party: Christmas Edition. Organizatoriai dėkoja renginio partneriams: didžiausiam naujienų portalui „Delfi“, bendradarbystės erdvei „Workland“, skaitmeninės rinkodaros agentūrai „APG Media“, Konservatyvaus ir sutelktinio finansavimo platformai “Röntgen”, automatizuotai e. komercijos rinkodaros platformai „Omnisend“, spaudos profesionalams „Spaudos departamentas“, tarptautinės prekybos profesionalams "PointOne International”, verslo renginių organizatoriui „Big Event“, investicijų į nekilnojamąjį turtą Dubajuje konsultacinei įmonei „Luxury Properties & Resorts Limited", prabangiam viešbučiui „PACAI“, šokolado meistrams „Pergalė Vilnius Marc de Champagne“.