,,Accelerate the Change” – tokiu šūkiu studentai pasitinka šių metų ,,Creative Shock” konferenciją. Pasirinkta tema siekiama dar ryškiau atskleisti socialinio verslo kuriamus pokyčius, gerinančius gyvenimo kokybę bei sprendžiančius opiausias socialines problemas. Net 5 pranešimų metu svečiai iš užsienio ir Lietuvos atskleis savo vizijas proveržiui šioje srityje pasiekti, tikėdamiesi įkvėpti kiekvieną konferencijos dalyvį optimizuoti savo potencialą geresnės ateities kūrimo labui.
Finalinio savaitgalio metu vykstanti konferencija yra neatsiejama socialinio verslo situacijų konkurso ,,Creative Shock” dalis. Nors tebesitęsianti pandemija lėmė sprendimą konkursą perkelti į internetinę erdvę, organizatorių manymu, tai ne apribojo, o suteikė tik dar daugiau galimybių studentams dalyvauti. Spręsti realias socialinio verslo strateginio valdymo bei rinkodaros problemas ir varžytis dėl piniginio laimėjimo bei pagrindinio konkurso prizo iš Turkish Airlines – bilietų skrydžiams į pasirinktą šalį – šiemet jaunuoliai ir vėl galės tiesiai iš savo namų – toks organizatorių sprendimas buvo priimtas remiantis saugumo rekomendacijomis.
Visgi, tarptautinę atmosferą pajusti Vilniuje šiemet pavyks. Paskutinį lapkričio šeštadienį ISM Vadybos ir ekonomikos universitete pranešimus skaitys verslininkai iš Nyderlandų, Vokietijos, Jungtinės Karalystės. Konferencijoje savo patirtimi dalinsis ir pranešėja iš Lietuvos – edukacinio bendruomenės centro ,,Miesto Laboratorija” bendraįkūrėja Renata Sagatauskė. Studentai tikina, nors žinią apie ,,Creative Shock” projektą siekiama skleisti globaliu mastu, kasmet dėmesio nepamirštama atkreipti ir į vietinius socialinius verslus.
Organizatorių komanda džiaugiasi, kad šiemet renginyje svečiuosis tokie antrepreneriai, kaip socialinio verslo ,,Birdsong” įkūrėja, į ,,Forbes 30 Under 30” sąrašą, socialinės antreprenerystės kategoriją, patekusi Sophie Slater. Išgirsti bus galima ir dar daugiau pokyčius kuriančių verslininkų pranešimų: socialinės įmonės, skirtos kovoti su plastiko tarša, ,,Reflow” įkūrėją Jasper Middendorp, apdovanojimus pelniusio verslo, įdarbinančio žmones su negalia, direktorių Atif Choudhury bei startuolio ,,Civocracy” direktorių iš Berlyno – Roland Greifeld.
Žinios apie pelno bei socialinių aspektų suderinamumą bei tarptautinė patirtis iš pirmų lūpų – visa tai ir dar daugiau tarptautinėje socialinio verslo konferencijoje ,,Creative Shock“. Visi neabejingi opioms visuomenės problemoms į ISM Vadybos ir ekonomikos universitetą kviečiami atvykti lapkričio 27 d. ir kartu prisidėti prie misijos „Accelerate the Change“.
Projektą organizuoja ISM Studentų atstovybė. Konferenciją tiesiogiai stebėti bus galima per DELFI TV.
Daugiau informacijos apie ,,Creative Shock” konferenciją ir registracijos formą rasite ČIA.
Užsakymo nr.: PT_88707235