Pirkėjai taip pat turės galimybę susigrąžinti 100 proc. įsigytos prekės kainos „PiguEurais“. Juos bus galima išleisti kitoms prekėms įsigyti.
„Iš Estijos atkeliavusi „e-Pirmadienio“ tradicija puikiai prigijo mūsų rinkoje. Pirkėjai noriai naudojasi galimybe mažesne kaina įsigyti tiek sezoninių, tiek ir kitų norimų prekių. Žinoma, „e-Pirmadienio“ pardavimų apimtimis dar toli iki populiariausios metų akcijos „Black Friday“, tačiau fiksuojame, kad pirkėjų susidomėjimas šia kampanija kaskart auga“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Ji neabejoja, kad ir ateinantį pirmadienį „e-Pirmadienio“ pasiūlymai atras savo pirkėją – žmones, kurie jau įprato patogiai apsipirkti internetu.
Pastarąjį kartą 2023 metų lapkričio pradžioje vykusi nuolaidų kampanija pasižymėjo sėkmingais rezultatais. Pardavimai e. prekybos centre augo 64 procentais, lyginant su kitomis lapkričio dienomis. Tarp populiariausių prekių rikiavosi dezodorantas moterims, stalo žaidimas „Incognito Junior“, ausinės JBL ir įvairūs LEGO® konstruktorių modeliai.
Į Lietuvą importuota pardavimų šventė „E-Monday“ gimė Estijos e. prekybos asociacijos iniciatyva. Kelis kartus per metus vykdoma kampanija nuolat muša pardavimų rekordus „Pigu.lt“ broliškame Marketplace „Kaup24.ee“, kuris priklauso tai pačiai grupei „PHH Group“.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.