Šiemet jau dvyliktą kartą ISM universiteto studentų atstovybė organizuoja tarptautinį socialinio verslo projektą „Creative Shock". Viena projekto dalių – konkursas, kuriame studentai iš viso pasaulio varžosi spręsdami realias ir sumodeliuotas socialinio verslo situacijas, taip ieškodami veikiančių sprendimų šiai verslo sričiai plėtoti. Kita, ne mažiau svarbi ir laukiama, „Creative Shock" dalis yra socialinio verslo konferencija, kurioje pranešimus skaito ir sukaupta patirtimi dalijasi socialinės krypties verslininkai ir tyrėjai.

Šiemet konferencija žiūrovus ir dalyvius pasitiks šūkiu „Elevate the Future" (liet. tobulinkime ateitį). Šia tema norima giliau pažvelgti į tai, kas yra socialinis verslas, jo būtinumą bei sukuriamą vertę. Viena iš konferencijos pranešėjų, ISM universiteto doktorantė Ieva Žebrytė klausytojus supažindins su pagrindiniais socialinio verslo principais. Pranešėja sako, kad jai pačiai socialinis verslas visų pirma reiškia vertės kūrimą žmonijai kaip socialinei-ekologinei sistemai, nes žmonija ir gamta yra vienas darinys.

,,Tvarus verslumas kuria vertę ir vykdo jos mainus socialinėje-ekologinėje sistemoje. Abu šie procesai (vertės kūrimo ir keitimosi verte) vienu metu veikia ne tik ekologinę, socialinę, bet ir laiko ir erdvės dimensijas. Todėl aš sakau visiems: kurkite vertę, o ne įmonę! Tada transformuosite mūsų realybę ir darysite teigiamą poveikį socioekosistemai", – akcentuoja I. Žebrytė.

Socialinio verslumo temą taip pat narplios vaikų terapijos centro ,,Penki Pojūčiai" bendraįkūrėjas Ayman Arandi. Pasiremdamas savo patirtimi, jis kalbės apie tai, kokie žingsniai yra svarbiausi pradedant verslo kelionę bei kaip tikslingai naviguoti verslo pasaulyje. Į Vilnių atvyks ir svečių iš JAV. Viena jų – konsultacijų įmonės ,,Ascent Strategy" įkūrėja Sophia Sunwoo, kuri, pasiremdama savo patirtimi, dalinsis idėjomis, kaip sukurti įsimintiną socialinį poveikį turintį prekės ženklą. Taip pat Sophia žada pakviesti klausytojus išbandyti jėgas kuriant ir asmeninį prekės ženklą. Dar vienas konferencijos svečias – Dan MacCombie, sąžiningos prekybos arbatos verslo ,,Runa" bendraįkūrėjas. Jis su konferencijos dalyviais kalbės apie tai, kokia yra socialinių verslų svarba visuomenei ir koks vaidmuo tenka tokio verslo lyderiams.

Konferencijos organizatoriai kasmet turi tikslą dalyviams pristatyti socialinio verslo naujienas ir kalbėti apie tai, kaip suderinti socialinį verslą ir pelno siekį. Šiemet kaip ir pernai dalyviai galės tiek tiesiogiai atvykti į konferenciją ir gyvai pajusti atmosferą bei užmegzti pažintis, tiek stebėti renginį tiesiogiai nuotoliniu formatu.

,,Tai unikali proga praplėsti akiratį, gauti įkvėpimo patiems pradėti socialinį pokytį ir prisidėti prie visuomenės gerovės", – neabejoja praėjusių metų ,,Creative Shock" projekto vadovė Aistė Keblikaitė.

,,Creative Shock" konferencija įvyks lapkričio 26 dieną ISM Vadybos ir ekonomikos universitete.

Konferenciją bus galima stebėti ir tiesiogiai per DELFI TV.

Daugiau informacijos ir registracija čia.