„Ši partnerystė yra itin svarbus žingsnis mūsų misijoje suteikti verslams įrankius, reikalingus priimti informatyvius sprendimus“, – sako „Syno International“ vadovas Jokke Nurminen. „Integruodami „Comcast Advertising“ „Signal Authentication“ sprendimą į „Syno“ platformą, siūlome išskirtinę galimybę, kuri iš esmės pakeis požiūrį į matavimo metodus reklamos industrijoje.“

Ši integracija reklamos užsakovams suteiks galimybę itin tiksliai vertinti srautinius ir įvairiuose įrenginiuose rodomų vaizdo kampanijų rezultatus, apimant beveik 32 milijonus namų ūkių. Be to, kartu bus pateikiamos ir vertingos įžvalgos, padedančios optimizuoti medijų investicijas ir tobulinti rinkodaros strategijas.

Pagrindinės šios partnerystės naudos:

· Išsamesnis matavimas įvairiuose kanaluose: šis sprendimas suteiks bendrą platformą, leidžiančią vertinti rinkodaros kampanijų efektyvumą įvairiuose įrenginiuose ir leidžiančią rinkodaros ekspertams geriau suprasti auditorijos įsitraukimą.

· Tikslesnės auditorijos įžvalgos: naudojant „Syno“ duomenis ir apklausų įrankius, kartu bus suteikiama ir prieigą prie išsamių tikslinės auditorijos įžvalgų, kurios padeda reklamos užsakovams pritaikyti savo žinutes taip, kad jos būtų maksimaliai veiksmingos ir pasiektų tinkamą užsakovo auditoriją.

· Lengvesnis sprendimų priėmimas: ši integracija suteikia gyvas (ang.: real-time) įžvalgas apie kampanijų rezultatus, leidžiančias reklamos užsakovams priimti pagrįstus sprendimus ir užtikrinti, kad jų investicijos į reklamas būtų efektyvios ir naudingos.

Larry Allen, „Comcast Advertising“ viceprezidentas ir generalinis direktorius, pridūrė: „Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su „Syno International“, kad sustiprintume auditorija grįstus matavimus ir suteiktume industrijai tikslesnius identifikavimo sprendimus reklamos kampanijoms. Ši partnerystė ne tik sukuria tikslumo standartą, kokio rinkoje iki šiol nebuvo, bet ir padeda rinkodaros ekspertams geriau suprasti vartotojų elgseną.“

Apie „Syno International“: „Syno International“ yra Lietuvoje ir kitose pasaulio šalyse veikianti rinkos tyrimų įmonė, kuri specializuojasi vartotojų įžvalgų rinkime, apdorojime ir vizualizavime. Naudodama universalią debesijos platformą „Syno Cloud“, įmonė aptarnauja daugiau nei 300 klientų visame pasaulyje įvairiose industrijose, įskaitant B2B ir SaaS sektorius. „Syno International“ siekia teikti aukštos kokybės duomenų sprendimus, kurie padeda verslui priimti geresnius, duomenimis pagrįstus sprendimus.

Apie „Comcast Advertising“: „Comcast Advertising“ yra „Comcast Corporation“ reklamos padalinys – pasaulinė žiniasklaidos, technologijų ir reklamos lyderė. „Comcast Advertising“ padeda prekės ženklams užmegzti ryšius su auditorijomis visuose kanaluose, naudodama pažangius, duomenimis grįstus taikymo ir matavimo sprendimus, tarp jų ir „Effectv“ bei „FreeWheel“. Skatindama stiprius ryšius tarp prekės ženklų ir jų auditorijų, „Comcast Advertising“ yra žiniasklaidos ir reklamos pramonės lyderė pasaulinėje rinkoje.