Sparčiai augančios ir plėtrą vykdančios įmonės „RSM" tikslas ne tik sukurti ir įgyvendinti NT projektų pardavimų ir marketingo strategiją, tačiau ir padėti vystytojui užtikrinti tolimesnę plėtrą, formuoti naujų NT projektų portfelį bei auginti savo vardą rinkoje.

„Pranašumą rinkoje kiekvienam projektui, be abejonės, suteikia ne tik projekto lokacija, infrastruktūra, architektūra, bet ir unikaliai suformuota, rinkai pristatyta projekto koncepcija bei NT marketingo ir pardavimų komanda, kuri visa tai sujungia į vieną strategiją ir kasdien analizuoja rezultatus ir pritaiko efektyviausius sprendimus, kaip pritraukti potencialius pirkėjus. Projekto koncepcija, marketingas ir pardavimai tiesiogiai susiję, į paslaugą žiūrime kompleksiškai, į visą NT projekto idėjos koncepciją ir kaip bus pasiekti rezultatai, lemia patirtis, „know-how" NT rinkoje, profesionalumas, kuriuos ir pritaikome dirbdami su kiekvienu vystytoju", – sako „RSM" įkūrėja O. Lapinskė.


Trejus veiklos metus skaičiuojančios „RSM" įmonės progresas pamatuojamas rezultatais - didelių NT projektų pasitikėjimą pelniusi ambicinga komanda, šiuo metu atstovauja projektus Vilniuje ir Palangoje, o dabar planuoja plėtrą ir Kaune. Per pirmus keturis šių metų mėnesius ,,RSM" paslaugų pardavimo pajamos pasiekė praėjusių metų rezultatą, tai rodo ne tik augantį pasitikėjimą ir projektų skaičių, bet ir NT vystytojų poreikį – turėti stiprią marketingo ir pardavimų komandą, kuri padeda verslui augti, pasiūlo strateginius pokyčius, pati pasirūpina jų įgyvendinimu ir ,,nuo akcininko pečių" nuima kiekvienos dienos marketingo ir pardavimų, klientų aptarnavimo rutiną, akcininkui telieka stebėti projekto pokyčius bei progresą, kuris atsispindi augančiais klientų srautais ir kylančiais finansiniais rodikliais.

,,Dirbame su NT projektais, kurių apyvarta siekia nuo 8 iki 40 mln. eur. Kuo didesnis ir sudėtingesnis projektas, tuo įdomesni iššūkiai mūsų komandai. Esame prisidėję ne prie vieno projekto, kuris buvo stagnacijos stadijoje, tačiau tinkamai sudėliojus visus pokyčius ir didelę patirtį turinčią komandą visada įvyksta stebuklas ir projektai pakyla iki TOP geriausiai parduodamų projektų rinkoje. Projektą išjudiname per 2-3 mėn. nuo sutarties pasirašymo", – sakė O. Lapinskė.

Ilgametę patirtį pritaiko formuojant unikalias strategijas

O. Lapinskė sako, kad pasiūlyti naują marketingo ir pardavimų paslaugą NT rinkai paskatino patirtis, sukaupta dalyvaujant daugiau nei 50 NT projektų ir jų skirtingų vystymo etapų. „Dirbant įvairiuose projektuose ir dalyvaujant skirtinguose jų etapuose – nuo projekto koncepcijos iki marketingo ir pardavimų, pamačiau, ko trūksta rinkai – kompleksinės marketingo ir pardavimų paslaugos, kuri apimtų būtent šias sritis. Tai motyvavo įkurti savo įmonę, suformuoti visą paslaugos portfelį, adaptuotą NT rinkai: nuo idėjos iki marketingo pilno paketo ir pardavimų paslaugos, tačiau dirbant su kiekvienu klientu vystytoju prisidedame prie visų verslo pokyčių kompleksiškai ir suformuojame kiekvienam projektui unikalią strategiją.

Komandos tikslas yra ne konsultuoti, bet realizuoti marketingą ir pardavimus bei užtikrinti rezultatus ir stabilius piniginius srautus. Tai reiškia, kad su NT vystytoju pasirašoma sutartis, kuria įsipareigojama paruošti marketingo ir pardavimų strategiją ir įgyvendinti pardavimų planą su numatytu rezultatu išskaidant pardavimų planą net kas mėnesį iki pilno projekto realizavimo. Kad to būtų pasiekta, pasitelkiama patirtis ir ,,RSM" komandos kompetencijos – tai visas būrys skirtingų sričių specialistų: nuo marketingo, PR, pardavimų iki vizualizuotojų, interjero dizainerių, kurie kompleksiškai generuoja naujas idėjas, kaip kiekvienam projektui išsiskirti rinkoje ir pasiekti reikalingus pardavimų planus.

Su kokiais sunkumais NT vystytojai susiduria koordinuojant marketingą ir pardavimus?

,,RSM" vystytojų klientų portfelis pasiskaido į kelis segmentus, vieni neturi savo vidinės pardavimų ir marketingo komandos ir nenori gaišti laiko bei investuoti į komandos formavimą viduje, ypač tokie vystytojai, kurie turi pavienius projektus arba turi komercinio NT patirtį ir neturi patirties su gyvenamuoju NT. Kiti turi mišrias marketingo ir pardavimų komandas, pavyzdžiui, pardavimus atstovavo vidinė komanda, o marketingą koordinavo agentūra, tačiau nebuvo sinergijos tarp komandų, o išleisti pinigai neatnešė norimo rezultato.

,,Kitas klientų segmentas tai vystytojai, kurie turi marketingo - pardavimų komandas viduje, tačiau jų komanda negeneruoja reikalingo rezultato ir reikia pokyčio, stiprinti savo pajėgumus, tad samdo mus, kaip profesionalus, iš išorės, mes tampame jų vidine komanda per nuomos formatą. Kasmet mūsų paslaugos paklausa didėja, vystytojai vertina RSM kompleksinės marketingo ir pardavimų paslaugos pranašumą. Šiuo metu įmonė koordinuoja apie 400 skirtingų vienetų butų, kotedžų, namų pardavimus skirtinguose projektuose Vilniuje ir Palangoje", – komentavo O. Lapinskė.

Nuo strategijos iki pinigų atvedimo į sąskaitą

Pagrindinis „RSM" komandos tikslas yra pasirūpinti būsto pirkėjo teigiama patirtimi, klientų aptarnavimu iki menkiausių detalių, kad įsikūrimas naujuose namuose būtų be rūpesčių bei nuimti marketingo, pardavimų krūvį nuo vystytojo pečių.

Olga Lapinskė

Pirmasis žingsnis, pasak O. Lapinskės, yra diagnozuoti situaciją – kokie projekto iššūkiai, tikslai, konkurencinė aplinka, kokie vystytojo – akcininko poreikiai.

,,Jau prieš pradedant bendradarbiauti mes paruošiame ir suderiname pardavimų planą, kuris pridedamas prie sutarties ir yra orientuotas į vystytojo tikslus, sudarytas mėnesiais, kad būtų galima stebėti ir valdyti pardavimų rezultatus ir finansinius srautus, į tai atsižvelgiant pritaikyti, adaptuoti strateginius veiksmus bei suformuoti marketingo biudžetą iki pilno projekto realizavimo. Pardavimų plano greičiui labai dažnai įtaką daro ir vystytojo įsipareigojimai bankui. Ši dalis ypač svarbi, nes tinkamai strategiškai viską sudėliojus verslas pradeda žydėti", – akcentavo O. Lapinskė.

Pasiūlome strategiją nuo idėjos iki projekto koncepcijos, marketingo ir klientų pritraukimo strategijos, nuolat generuojame jų srautus į objektą ir pilnai užtikriname visą klientų aptarnavimo tunelį nuo pirmo kontakto iki susitikimų organizavimo, projekto pristatymo, sutarčių pasirašymo ir vedame klientų aptarnavimo procesą iki pilno atsiskaitymo su vystytoju – tai reiškia, kad organizaciniai ir strateginiai rūpesčiai yra mūsų rankose, tampame vieninteliu proceso šeimininku – prisiimame visą atsakomybę už pilną procesą, kuris matuojamas kiekvieno mėnesio kontaktais, susitikimais objekte ir pardavimais.

Kai kuriais atvejais vystytojai su ,,RSM" pradeda bendradarbiauti tik įsigijus sklypą arba įtraukia prieš statybos leidimo gavimą. Kita situacija, kai projektas jau įvestas į rinką, o ,,RSM" komanda iš karto pradeda dirbti su pardavimais ir marketingu. Klientai, pasak O. Lapinskės, iškelia ambicingus tikslus, kurie aiškiai pamatuojami pagal KPI bei ataskaitas.

,,Potencialius būstų pirkėjus pilnai atstovaujame, įsitraukiame į marketingo ir pardavimų procesą nuo – iki. Esame komanda, kuri orientuota ne į masinę gamybą, o į nišinę paslaugą, kad galėtume suteikti mūsų klientams vystytojams visą būtiną mūsų laiką, idėjas ir pasiekti maksimalius rezultatus", – sakė ,,RSM" įkūrėja Olga Lapinskė.

Daugiau apie ,,RSM" galite sužinoti: