Įvaizdis – neatsiejamas nuo (ne)sėkmės
Kaip teigia „Doctor Idea“ vadovas Deividas Šliažas, įmonės įvaizdis ir komunikacija, yra didelė dalis sėkmingo verslo, tačiau iki šiol egzistuoja tam tikri sektoriai, kurie ignoruoja arba pamiršta šį faktą.
„Viena iš didžiausių klaidų – galvoti, kad įmonė gali sėkmingai veikti ir turėti geras ateities perspektyvas, jei nėra rūpinamasi jos įvaizdžiu. Kaip pavyzdį, galima pateikti statybų ar industrinius sektorius, kuriuose vis dar dažnai pro pirštus yra žiūrima į įmonės vizualinį pateikimą, jos komunikacija viešoje erdvėje. Nemažai yra tokių atvejų, kai įmonės apleidžia savo įvaizdį, jis pasensta, tampa nemodernus, nepatrauklus ir neįdomus visuomenei“, – sako D. Šliažas.
Tad jei verslui besikeičiantys klientų poreikiai ir didėjanti konkurencija aiškiai signalizuoja, kad metas įvaizdžio pokyčiams, pasak specialisto, dažniausiai yra dvi pasirinkimo galimybės: kreiptis į laisvai samdomus specialistus (freelancerius) arba pagalbos ieškoti specializuotose kūrybinėse agentūrose. Visgi, D. Šliažo teigimu, ne visada šie du pasirinkimai yra teisingi.
„Samdydamos freelancerius, įmonės dažnai nėra garantuotos, kad darbas bus atliktas laiku ir kokybiškai, nes kartais laisvai samdomi grafikos dizaino specialistai stokoja atsakomybės bei įgūdžių. Tuo tarpu specializuotų kūrybinių agentūrų paslaugų kainos dažnai būna gana didelės, o kai kurios įmonės net ir negali sau leisti tokių išlaidų“, – aiškina „Doctor Idea“ vadovas.
Negano to, pasitaiko ir tokių atvejų, kai verslas savo lėšas, skirtas įvaizdžiui gerinti ar komunikacijai palaikyti, tiesiog iššvaisto pasirinkdami netinkamus partnerius ar pasiūlymus.
„Kartais įmonės lūkesčiai būna per dideli, ir laisvai samdomas specialistas jų išpildyti tiesiog negali. Arba atvirkščiai – įmonei reikalingi minimalūs atnaujinimai, tačiau kreipiasi į brangias agentūras ir tiesiog permoka“, – teigia D. Šliažas.
Naujas žaidėjas rinkoje
Dėl šių priežasčių, rinkoje atsiranda tokie inovatoriai kaip „Doctor Idea“, kurie yra puikus pasirinkimas toms įmonėms, kurios nori sutaupyti, tačiau to sąskaitoje neprarasti savo gero įvaizdžio ir žinomumo.
„Doctor Idea“ yra pusiaukelėje tarp laisvai samdomų specialistų ir specializuotų dizaino agentūrų.
Esame organizacija, todėl vykdome savo įsipareigojimus. Mūsų paslaugos kainuoja mažiau nei agentūroje, o kai kuriais atvejais yra net pigesnės nei siūlo laisvai samdomi specialistai. Esame paskaičiavę, kad klientas, pas mus atėjęs su aiškia vizija ir ieškantis įgyvendinimo, vidutiniškai gali sutaupyti nuo 44 iki 86 proc. biudžeto, skirto grafikos dizainui“, – teigia D. Šliažas.
Atliekamų grafinio dizaino darbų spektras „Doctor Idea“ itin platus: nuo banerių ir plakatų, iki socialinių tinklų vizualizacijų, pakuočių, firminio stiliaus kūrimo ir kitų didelių projektų.
„Priklauso nuo to, ko įmonei reikia. Galbūt, gamybininkai kuria naujus produktus ir jiems yra reikalingos pakuotės, o, galbūt, siekiama pristatyti naują projektą ir jiems reikalingas profesionalus pristatymas. Esame optimizavę darbų sistemą ir eigą – turime vidinę darbo sistemą, kurioje vyksta komunikacija su užsakovais. Kiekvienas mūsų klientas gauna prisijungimus prie sistemos, kurioje gali tiesiogiai bendrauti su dizaineriais, todėl tai garantuoja greitą komunikaciją, mažesnius kaštus, darbų atlikimo kokybę ir spartą“, – teigia D. Šliažas
Unikali koncepcija, skirta skirtingiems klientams
Įprastai grafinio dizaino paslaugas teikiantys specialistai savo darbą įkainuoja darbo valandomis arba projektais, tačiau „Doctor Idea“ koncepcija visiškai kitokia – tai mėnesio trukmės planai, sudaryti pagal klientų poreikius.
„Vienas iš šių planų, pavadinimu „Pirmoji pagalba“ yra skirtas smulkiems ir vidutinio dydžio verslams, kurie ieško greitų, paprastų, tačiau efektyvių sprendimų savo įvaizdžio kūrimui ar tobulinimui. Už 299 eurus šį planą įsigijusiam klientui garantuojame asmeninio dizainerio paslaugas, tiesioginį bendravimą su kūrybine grupe, o taip pat įpareigojame per 48 valandas parengti pirmuosius eskizus. Korekcijos ir projektų kiekiai yra neribojami, tačiau vienu metu gali būti aktyvus tik vienas projektas.
Brangesnis, 549 eurus kainuojantis planas „Magiškas eliksyras“ taip pat yra vieno mėnesio trukmės, tačiau labiau orientuotas į agentūras ir stambesnius verslus, kurių lūkesčiai yra didesni. Be jau minėtų garantijų, šis planas skiriasi tuo, kad pirmieji eskizai klientui yra pateikiami vos per 24 valandas bei vienu metu yra vystomi net du projektai“, – pasakoja D. Šliažas.
Vienerių metų gimtadienio proga „Doctor Idea“ pristato specialų pasiūlymą – 149 eurų vertės planą „Vitaminų dozė“.
„Tai pagalba dar mažesnius biudžetus turinčioms ir nuo pandemijos nukentėjusioms įmonėms. Paketas skirtas verslui, kuriam nereikia ypatingai daug kūrybinių darbų (logotipų, naujų pakuočių, didelių prezenatacijų), o tiesiog ieškoma, pavyzdžiui, socialinių tinklų vizualinio apipavidalinimo, reklaminių banerių, plakatų“, – aiškina „Doctor Idea“ vadovas.
Pasak jo, svarbu paminėti ir tai, kad visi siūlomi planai nesusaisto kliento jokiomis ilgalaikėmis sutartimis, todėl pasibaigus mėnesiui, užsakovai gali visiškai laisvai rinktis: pratęsti bendradarbiavimą ar padaryti pertrauką.
„Tai priklauso nuo įmonių poreikio. Pasibaigus mėnesiniam planui, galima prasitęsti, pakeisti, papildyti paketą arba nieko nesirinkti. Jei įmonė mato, kad jai reikia daugiau naujų idėjų ir paslaugų, tęsiame bendradarbiavimą, jei ne – laukiame sugrįžtant, kai atsiras poreikis. „Doctor Idea“ visiškai neįpareigoja klientų“, – tikina D. Šliažas.
Augantis pasitikėjimas: nuo valstybinio sektoriaus iki startuolių
D. Šliažo pasiteiravus, kokios įmonės dažniausiai kreipiasi į „Doctor Idea“, pašnekovas teigia, kad klientų spektras yra ypatingai platus.
„Per metus, kol esame rinkoje, sulaukė labai įvairių ir įdomių klientų. Esame organizavę komunikaciją miesto šventėms ir gimtadieniams, dirbome tiek su dideliais, tiek su smulkiais verslais, valstybinėmis įstaigomis, padėjome ne vieniems startuoliams. Šiuo metu puikius santykius palaikome su vienais iš pirmųjų mūsų klientų – Lietuvos jūrų muziejumi, kiekvieną dieną dirbame su jų įvaizdžio komunikacija“, – pasakoja grafinio dizaino specialistas.
D. Šliažo teigimu, nors „Doctor Idea“ veikia tik metus, įmonės komanda sudaro tik kompetentingi vizualinio turinio pateikimo specialistai.
„Tai žmonės, kurie su menu ir grafiniu dizainu dirba jau ne vieną dešimtmetį. Taip pat – nauji ir inovatyvūs kūrėjai. Mes atsakome už savo darbų kokybę, todėl priimdami darbuotojus į savo kolektyvą, atidžiai renkamės tik motyvuotus ir kompetentingus specialistus“, – teigia D. Šliažas.
„Doctor Idea“ vadovas sako, jaučiantis klientų pasitikėjimą, todėl ir toliau siekia įrodyti, jog ne vien didelė kainą apsprendžia paslaugos kokybę.
„Kiekvieną dieną mūsų klientų ratas plečiasi, o tai rodo, kad einame tinkamu keliu. Dabar rinkoje grafinio dizaino paslaugų kainos yra neadekvačiai išpūstos, todėl mūsų tikslas išlieka suteikti paslaugas visoms įmonėms, nesvarbu, ar tai stambi organizacija, ar smulkus šeimos verslas“, – teigia pašnekovas.
Su „Doctor Idea“ darbais ir paslaugų planais susipažinti galite čia: www.doctoridea.lt
Užsakymo nr.: PT_85379625