„Šį rudenį išaugusius šildytuvų, oro sausintuvų ir drėgmės sugėriklių pardavimus siejame su komforto poreikiu, kai oro temperatūra atvėsta, tačiau šildymo sezonas – dar neprasidėjęs“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
Anot jos, didžiausi oro sausintuvų pardavimai buvo fiksuojami dienomis, pasižyminčiomis dideliu iškritusių kritulių kiekiu – stipriu lietumi. Vidutinė pirkėjų išleidžiama suma oro sausintuvui ir drėgmės sugėrikliui sudarė 71 eurą.
Šildytuvų pardavimai „PHH Group“ priklausančiuose ir Lietuvos, Latvijos, Estijos bei Suomijos rinkose veikiančiuose e. prekybos centruose, tarp kurių – „Pigu.lt“, spalio mėnesį augo daugiau nei 40 procentų, lyginant su 2021-ųjų spalio duomenimis.
Pirkėjų vidutinė išleidžiama suma šildytuvui sudarė 74 eurus ir buvo 25 eurais didesnė nei 2021 metais. „Klientai ieškojo aukštesnės klasės ir žinomesnių prekių ženklų produktų, už kuriuos buvo nusiteikę mokėti brangiau“, – teigia K. Liškauskaitė.
Anot jos, į viršų šovė ir elektros ir benzininių generatorių pardavimai – šį augimą bendrovė sieja su besitęsiančia karine Rusijos agresija Ukrainoje.
Rugsėjo ir spalio mėnesiais generatorių pardavimai „PHH Group“ e. prekybos centruose ir e. parduotuvėse augo net 12 kartų, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Didžiausias augimas fiksuotas Estijos ir Suomijos rinkose, o Lietuvos „Pigu.lt“ ir Latvijos „220.lv“ generatorių pardavimai augo beveik 50 procentų. Daugiau nei 60 proc. šių prietaisų pardavimų sudarė benzininiai generatoriai.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.