„Pasibaigus pandemijos metu buvusiems suvaržymams, mokyklinių kuprinių pardavimai grįžo prie įprastų, priešmokyklinių, kiekių. Liepos-rugpjūčio mėnesiais taip pat išauga piešimo reikmenų rinkinių, lavinamųjų žaislų poreikis. Tėveliai linkę dovanoti edukacinio pobūdžio dovanas rugsėjo pirmosios proga ne tik mokiniams, bet ir darželinukams“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Sujudimas mokyklos prekių segmente stebimas jau nuo paskutinės liepos savaitės – pardavimai auga apie 10 proc. kiekvieną savaitę ir piką – 50 proc. didesnius pardavimus – pasiekia paskutinėmis rugpjūčio savaitėmis. Pasiruošimas naujiems mokslo metams nesibaigia rugsėjo pirmąja, dar savaitę po jos pardavimai būna apie 30 proc. didesni, nei įprastai.
Tėveliai jau dairosi ne tik kanceliarinių prekių ar kuprinių, bet ir baldų.
„Rašomųjų stalų pardavimai pernai rugpjūtį išaugo net trigubai. Šiemet taip pat jau matome didėjančius rašomųjų stalų ir kėdžių pardavimus. Pirkėjai mokymuisi skirtais baldais linkę pasirūpinti iš anksčiau ir tai labai teisinga, nes baldų pristatymas užtrunka ilgiau nei įprastų prekių“, – pastebi K. Liškauskaitė.
Su naujaisiais mokslo metais susijusios prekės pasirodė gana atspariomis infliacijos ir sutrūkinėjusių tiekimo grandinių sukeltam kainų didėjimui, o atskiros iš jų net išliko 2021 metų kainų lygyje. Pagrindinė mažiau už infliaciją padidėjusių kainų priežastis – didelis iš anksto įsigytų prekių kiekis bei gausus tarpusavyje konkuruojančių e. prekybos platformos pardavėjų būrys. Šie faktoriai leido užtikrinti, kad kuprinės – kurių nemažai liko nenupirktų pandeminiais metais – beveik nebrango. Jų kainos, kaip ir pernai, svyruoja nuo 25 iki 80 eurų – priklausomai nuo komplektacijos, gamintojo. Rašomųjų stalų brangimas vidutiniškai neviršijo 16 proc., kėdžių – 10 procentų lyginant su 2021 liepos mėnesiu.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.