Verslo konsultacijų ir mokymo kompanijos „OVC Consulting“ organizuotas darbuotojų įsitraukimo tyrimas šiemet sutraukė 36 skirtingo dydžio ir profilio šalies įmones. Pasak organizatorių, toks tyrimas yra realus darbdavio gebėjimo sutelkti darbuotojus organizacijos vertei kurti atspindys, o jo teikiama vertė tampa vis aktualesnė kiekvienai į tvarų augimą ir veiklos efektyvumą orientuotai įmonei.
„Darbuotojų įsitraukimo į organizaciją ir gerbūvio joje klausimais ima domėtis vis daugiau įvairių organizacijų. Kai kuriems dalyviams toks tyrimas buvo pirmoji patirtis su konsultacine įmone, tad džiaugiamės galėję prisidėti prie tam tikrų savianalizės procesų, naujovių ir potencialių permainų įmonėse. Pastarieji metai dėl pandemijos sąlygų daugeliui buvo sudėtingi, tad tokiomis aplinkybėmis darbuotojų įtraukties matavimas ir siekis ją didinti buvo be galo reikalingi“, – pasakoja „OVC Consulting“ vystymo direktorė Inga Radzevičienė.
„Alliance for Recruitment“ darbuotojų įsitraukimo rezultatus šių metų tyrime komentavusi „OVC Consulting“ įsitraukimo sprendimų vadovė ir partnerė Almanta Jakštaitė-Vinkuvienė išskyrė gebėjimą užsitikrinti savo žmonių įsitraukimą į organizaciją.
„Tyrime aukščiausią darbuotojų įsitraukimą pademonstravusi ir apdovanojimą laimėjusi įmonė maloniai nustebino – jos rodikliai procentine dalimi gana ryškiai lenkė kitas dalyves. Vis dėlto, labai svarbu pabrėžti ir priminti, jog po tyrimų pamatę savo rezultatus, įmonės ir jų vadovai nenusiviltų. Jei tik organizacijoje visąlaik skiriama nuoširdaus dėmesio ir laiko įsigilinti į priežastis ir kartu su darbuotojais keisti aktualiausius jiems nepriimtinus ar nesuprantamus dalykus – vienareikšmiškai įsitraukimo į organizaciją rodiklis arba kitaip – žmonių ryšio su savo organizacija rodiklis – pradeda gerėti“, – akcentuoja A. Jakštaitė-Vinkuvienė.
Nugalėjusios įmonės „Alliance for Recruitment“ atstovas – partneris Vytenis Šidlauskas – atsiimdamas garbingą apdovanojimą, neslėpė džiaugsmo ir dėkingumo savo komandai:
„Ačiū labai už tokį apdovanojimą. Esu pastebėjęs, kad Lietuvoje daug kalbame apie „B2B” (business to business, verslas – verslui), „B2C” (business to clients, verslas – klientams) ar „B2G” (business to government, verslas – vyriausybei) modelius – aš kviečiu daugiau kalbėti apie „H2H“ modelį, reiškiantį žmogus–žmogui. Neapsimeskime, kad esame labai skirtingi, visi gana panašūs ir apie tą patį galvojame“, – renginio metu linkėjo V. Šidlaukas.
Kasmet „OVC Consulting“ atliekamas darbuotojų įsitraukimo tyrimas padeda nustatyti darbuotojų santykio į organizaciją ir nusiteikimo veikti organizacijos labui būklės vertinimą. Tai efektyvus metodas, aiškiai parodantis darbuotojų įsitraukimą, kurį matuoti ryžtasi vis daugiau įmonių.
Užsakymo nr.: PT_88378119