Geriausia vieta parduoti ir pirkti internetu

„Išliekame ištikimi strategijai būti geriausia vieta internete – siūlyti neprilygstamą apsipirkimo patirtį pirkėjams ir sėkmingos prekybos galimybę pardavėjams Baltijos šalyse ir Suomijoje. Ir toliau investuojame į vertės savo klientams kūrimą – geras kainas, platų produktų asortimentą ir greitą pristatymą. Tuo tarpu pardavėjams suteikiame patogią infrastruktūrą, kiekvieno individualaus užsakymo aptarnavimą penkiomis kalbomis, išskirtines prekybos sąlygas ir galimybę auginti pardavimus užsienio rinkose“, – sako Jakub Stefański, „PHH Group“ Marketplace vadovas.

Šiais metais Marketplace’as pristatė daug naudingų naujovių ir savo pirkėjams, ir pardavėjams. Pavyzdžiui, bendrovė klientams Estijoje ir Latvijoje pasiūlė nemokamą prekių pristatymą, o pardavėjams visose šalyse ženkliai sumažino komisinius ir paslaugos „Fulfillment by Pigu“ mokesčius. „Įdiegę naują komisinių skaičiavimo modelį pardavėjams, tapome pigiausia pardavimo internetu vieta Baltijos šalyse ir Suomijoje“, – teigia J. Stefański.

Be to, Marketplace’as šiuo metu diegia naują logistikos sistemą, įgalinančią pardavėjus sujungti tiesiogiai su klientais ir pagreitinti prekių pristatymo laiką. Nuo šių metų lapkričio pardavėjai galės pristatyti siuntas į „Omniva“, „Itella Smartpost“ ir „LP Express“ („Unisend“) sandėlius Vilniuje, Kaune, Rygoje ir Taline arba į jų paštomatus, kurių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje yra daugiau nei 3000. Ši galimybė nuo kitų metų bus pasiūlyta ir Suomijoje.

Atnaujinta komisinių mokesčių skaičiavimo sistema skatina pardavėjus plėsti produktų asortimentą ir pasiūlyti pirkėjams garsių prekės ženklų prekių konkurencingomis kainomis.

„Pirkėjams atveriame galimybę mūsų virtualiose lentynose rasti ir ekonomiškų produktų, ir gerai žinomų aukščiausios kokybės prekių ženklų už geresnę kainą. Šiandien Marketplace klientai gali rinktis iš plataus asortimento – nuo pieštukų mokyklai iki el. dviračių, saunų, pavėsinių, baldų, investicinių aukso luitų ar kompiuterinės įrangos. Faktas, kad kai kurių įsigyjamų prekių kaina siekia net 6 000 eurų, rodo, kad pirkėjai jaučiasi saugūs, pasitiki mūsų Marketplace’u, prekių kokybe ir pristatymu“, – sako J. Stefański.

Augimas ir plėtra

Pasak M. Stefański, kasmet 60-70 proc. augantys „PHH Group“ Marketplace’o pardavimai ir pajamos signalizuoja, kad įmonė žengia teisingu keliu.

„Netrukus prasidėsiantis pardavėjams pats aktyviausias metuose prieškalėdinis laikotarpis puikiai atspindi mūsų pardavimų augimo apimtis. Pirmaisiais veiklos metais, 2019-ųjų gruodį, Marketplace’o pardavėjai sulaukė vos 1737, antraisiais metais – beveik 80 000, o paskutinį 2023 metų gruodį – beveik pusės milijono užsakymų! Augimas – įspūdingas“, – teigia „PHH Group“ Marketplace’o vadovas.

Pasak jo, Marketplace’as, prieš penkerius metus tapęs gelbėjimosi ratu verslui, kurį suvaržė COVID-19 pandemija ir karantino apribojimai, šiandien tarnauja kaip įrankis pardavėjų plėtrai į užsienio rinkas.

„Atvėrę vartus į prekybą įvairiose rinkose, džiaugiamės, kad vis daugiau pardavėjų naudojasi šia galimybe. Daugiau nei 90 proc. mūsų pardavėjų prekiauja visoje Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje – vos vienu paspaudimu išplėsdami savo veiklos geografiją nuo vienos iki trijų rinkų. Šiandien mūsų e. prekybos platforma yra patogiausias sprendimas pardavėjams, norintiems pasiekti Baltijos šalių ir Suomijos pirkėjus“, – konstatuoja J. Stefański.

Tarp svarbiausių Marketplace’o žingsnių penkerių metų istorijoje jis įvardina veiklos startą Suomijoje. Šiandien Suomijos Marketplace sėkmingai prekiauja daugiau nei 500 pardavėjų. „Dar niekada nebuvo taip paprasta parduoti internetu ir pasiekti klientus užsienio rinkose – jaučiamės tiesiogiai prisidėję prie šio pokyčio“, – teigia J. Stefański.

Pasak jo, kompanija toliau kryptingai augins vietos, o taip pat – užsienio, pardavėjų skaičių, plės prekių asortimentą, o tarp svarbiausių uždavinių išlieka Marketplace’o lyderystės Baltijos šalyse išlaikymas ir pozicijų Suomijoje stiprinimas.