„Akivaizdu, kad vis daugiau pirkėjų atranda elektrinių dviračių privalumus, lyginant su el. paspirtukais, tarp kurių – ir saugumas, ir patogumas, ir platesnės naudojimo galimybės. Tiesa, kol kas pirkėjus stabdo pakankamai aukštos el. dviračių kainos. Nenuostabu, kad nors el. dviračių populiarumas auga, kol kas tiek el. paspirtukų, tiek mechaninių dviračių parduodame gerokai daugiau“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
Ši prekybos tendencija fiksuojama visose Baltijos šalių rinkose, kuriose veikia „PHH Group“ valdomi e. prekybos centrai „Pigu.lt“, „220.lv“ ir „Kaup24.ee“.
Anot K. Liškauskaitės, neabejotina, kad būtent el. dviračiai yra elektrinio transporto ateitis, tačiau tiek Lietuvoje, tiek kitose Baltijos šalyse tokio bumo kaip Vakarų Europos valstybėse dar teks palaukti.
„Lietuviai lieka ištikimi tradicijai – antrus metus iš eilės stabiliausią prekybą fiksuojame mechaniniais dviračiais. Šį pavasarį dviračių pardavimai buvo 16 procentų didesni nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais“, – konstatuoja K. Liškauskaitė.
Ji pastebi, kad Lietuvoje el. paspirtukai išliko aktualia preke ištisus metus. Ne išimtis – ir Kalėdų laikotarpis, kuomet paspirtukai užėmė aukštas pozicijas „Pigu.lt“ pirkėjų dovanų pageidavimų sąrašuose.
„Nors šį pavasarį prekyba el. paspirtukais nėra aktyvesnė nei pernai, tačiau tendencijos skiriasi. Šiemet pirkėjai renkasi galingesnius paspirtukus. Anksčiau populiariausi buvo 250W, šiemet – 350W/500W galios paspirtukai. Galima daryti išvadą, kad pradinio lygio paspirtukus jau išbandžiusius pirkėjus dabar domina galingesni, su talpesne baterija“, – pasakoja K. Liškauskaitė.
Tiek galingesni el. varikliai, tiek kasmet augantis įvairių dviračių skaičius gatvėse signalizuoja ir apie saugumo priemonių būtinybę. „Saugumas – visų svarbiausias, todėl dviračio įsigijimą planuojančius pirkėjus raginame nepamiršti ir būtinų apsaugos priemonių, visų pirma, šalmų“, – sako K. Liškauskaitė.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.