„Nepaisant ekonomistų prognozių, kad perkamoji galia mažėja ir žmonės taupo pinigus, mūsų šventinės prekybos maratono startas pasižymėjo ypač sėkmingais rezultatais visose Baltijos šalyse. Tai leidžia pagrįstai tikėtis pardavimų augimo ir per Juodąjį penktadienį, kurį kasmet lydi didžiausia pirkėjų susidomėjimo banga", – sako Giedrė Vilkė, „Pigu.lt" rinkodaros vadovė.
Jos vertinimu, pirkėjai ištisus metus ieško nuolaidų, tačiau dabar ši tendencija dar labiau sustiprėjo dėl infliacijos ir energijos išteklių kainų šuolio. „Vis daugiau pirkėjų supranta, kad išvengti impulsyvių pirkinių ir racionaliai apsipirkti – lengvai palyginti skirtingų pardavėjų kainas ir išsirinkti tikrai reikalingą prekę – galima būtent internete", – konstatuoja Giedrė Vilkė.
2021 metais Juodojo penktadienio rezultatai buvo rekordiniai ne tik „Pigu.lt", bet ir kituose „PHH Group" valdomuose e. prekybos centruose Baltijos šalyse. Suminiai grupės Juodojo penktadienio pardavimai buvo beveik 20 proc. didesni nei šios akcijos metu 2020 metais. „Pigu.lt" užsakymų skaičius pasiekė 26,2 tūkst. ir pranoko 2020-ųjų „Black Friday" metu fiksuotą vienos dienos užsakymų rekordą.
Šiemet šventinės prekybos maratoną pradėjusi lapkričio 11-ąją, Vienišių dieną, „Pigu.lt" pasiekė 88 proc. didesnių pardavimų, lyginant su įprastomis lapkričio dienomis. Ši Vienišių diena tapo sėkmingiausia „PHH Group" veiklos istorijoje: pardavimai augo 21 procentu, lyginant su iki šiol buvusiais rekordiniais akcijos rezultatais 2021-aisiais.
Ne mažiau sėkmingi buvo Estijoje populiarios nuolaidų dienos „E-Monday" rezultatai. Lapkričio 14-ąją „PHH Group" narė „Kaup24.ee" fiksavo naują „E-Monday" pardavimų rekordą – dukart didesnes pardavimų apimtis, lyginant su įprastomis lapkričio dienomis. Šie užsakymų rezultatai pakilo į visų laikų topą „Kaup24.ee" veiklos istorijoje.
„Po tokio sėkmingo starto, Juodąjį penktadienį laukiame kulminacijos – rekordinės e. prekybos tąsos tiek Lietuvoje, tiek ir kitose Baltijos šalyse. Konkurencingus pasiūlymus tam ruošia per 4 000 pardavėjų, dirbančių mūsų e. prekybos centruose", – sako G. Vilkė.
„Pigu.lt" priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group". Ji buvo suformuota „Pigu.lt" susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall". „PHH Group" valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.