„Veikiame konkurencingame ir dinamiškame e. prekybos sektoriuje, ir Vytauto žinios padės mūsų kompanijai didinti kuriamą vertę savo klientams ir užtikrinti Marketplace‘o augimą regione“, - teigia „PHH Group“ vadovas Dariusz Wcislo.

Anot jo, V. Romeikos tarptautinė patirtis sėkmingai diegiant marketingo strategijas, paremtas pirkėjų duomenų analize, prisidės prie tolimesnės „PHH Group“ Marketplace plėtros Baltijos šalyse ir Suomijoje. „Vytauto tarptautinė patirtis vadovaujant rinkodaros projektams tarnaus įgyvendinant strateginius mūsų grupės tikslus“, - sako D. Wcislo.

„Tiek „Pigu.lt“, tiek „PHH Group“ Marketplace‘o veiklos metu sukauptų duomenų kiekis yra įspūdingas. Pasitelkę duomenis, sieksime sukurti naujos kartos vertę pirkėjams – taikysime tikslius ir efektyvius individualius pasiūlymus klientams. Džiaugiuosi galimybe dalyvauti naujo lygio paslaugų ir vertės pirkėjams kūrime lyderiaujančiame Marketplace“, - sako V. Romeika.

Per beveik 20 metų trunkančią karjerą V. Romeika ėjo rinkodaros vadovo pareigas įvairiose industrijose, tarp kurių – e. prekyba, finansų technologijos („Fintech“), mažmeninė prekyba ir e. lošimai. Profesionalas yra sukaupęs daug tarptautinės patirties, dirbo Baltijos šalyse, Slovakijoje, Maltoje ir Italijoje.

V. Romeika pasiekė apčiuopiamų verslo rezultatų sėkmingai vadovaudamas tarptautiniams projektams, orientuotiems į skaitmeninę kompanijų transformaciją ir spartų augimą, prekės ženklų atnaujinimą ir verslo pozicionavimo kaitą.

V. Romeika turi išsilavinimą verslo vadybos, teisės, lyderystės ir pokyčių valdymo srityse. Iki šiol Vytautas Remeika dirbo „Kesko Senukai Digital“ direktoriumi Baltijos šalims ir „Kesko Senukai“ rinkodaros vadovu, vadovavo rinkodarai Olympic Casino Group Baltija, Payray Bank ir Čili Pizza.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.