„Nors Helovino naktis kitą savaitę, tačiau pardavimai iki šios dienos leidžia prognozuoti, kad šiemet „Purge“ atims čempiono titulą iš „Scream“ kaukės. Išplėtę teminių prekių asortimentą pastebime, kad šį sezoną populiariu pasirinkimu tarp besiruošiančiųjų Helovinui tapo tamsoje šviečiančios kaukės, kostiumai ir veido lipdukai. Populiarios išlieka ir prekės, kurias galime vadinti klasikinėmis – dirbtinis kraujas, vampyro dantys, juodi perukai, voratinklis su vorais“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
Naujausiais duomenimis, šiemet Lietuvoje tarp TOP 3 Helovino prekių be „Purge“ kaukės rikiuojasi „Scream“ kaukė ir voratinklis su vorais, Latvijoje – „Scream“ ir „Vendetta“ kaukės, Estijoje – skeleto ir vienuolės kostiumai.
Pernai tarp teminių Helovino prekių Lietuvoje dominavo dirbtinis kraujas, „Scream“ kaukė ir vampyro dantys. Latvijoje populiariausi aksesuarai buvo vampyro dantys, kaubojaus kepurė ir juodų plaukų perukas, Estijoje – juodų plaukų perukas, angelo sparnai ir dirbtinis kraujas.
„Iki šios dienos fiksuojame apie 20 procentų teminių Helovino prekių pardavimų augimą, lyginant su 2021-ųjų to paties laikotarpio duomenimis. Prognozuojame, kad tokia tendencija išsilaikys iki pat Helovino nakties“, – teigia K. Liškauskaitė.
Anot jos, šiemet Helovino aksesuarais pirkėjai pradėjo rūpintis kaip niekad anksti. Pirmoji dozė dirbtinio kraujo Latvijoje buvo parduota dar rugsėjo 13 dieną, Lietuvoje – rugsėjo 19-ąją, Estijoje – spalio 1 dieną.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.