Auga minkštų baldų kategorija

Per pirmąjį šių metų pusmetį „Gintaro baldai“ gavo per 14 mln. Eur pajamų. Įmonių pajamos, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, padidėjo 10,4 proc. Pasak „Gintaro baldų“ direktoriaus Gintaro Dirksčio, per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje ir Latvijoje bendrovei pavyko pasiekti užsibrėžtų tikslų, kas lėmė apyvartos augimą. O tuo tarpu Estijoje, anot G. Dirksčio, šiek tiek atsiliekama dėl sudėtingos ekonominės situacijos šalyje.

„Prekybos baldais sektoriuje didžiausią potencialą demonstravo Latvija – čia apyvartos pokytis sudarė net penktadalį. Lietuvoje augimas siekė 7 proc., kas signalizuoja, kad pasiūlėme tinkamą asortimentą ir patrauklias kainas itin konkurencingoje rinkoje. Estijoje bendra ekonominė situacija nėra gera, visa mažmeninė prekyba patiria iššūkių dėl lėto ekonominio atsigavimo, tai nors prekybos apimtis išlaikėme, tačiau šiuo laikotarpiu susikoncentravome į strategijos išsigryninimą ir prekės ženklo stiprinimą, kuris neabejotinai duos dividendų netolimoje ateityje“, – detalizavo G. Dirkstys.

Vertinant pagal baldų kategorijas, prie teigiamų finansinių rezultatų pokyčių labiausiai prisidėjo minkštų baldų kategorijos augimas – ji augo 25 proc. Prekybos lovomis apimtis didėjo beveik 80 proc., o čiužinių – net du kartus. Taip pat sparčiai augo sofų ir minkštų kampų kategorijos, atitinkamai – po 15 proc. Vienintelė kategorija, kurioje fiksuotas kritimas, buvo korpusinių baldų – 4 proc. Pokytį lėmė rinkos korekcijos ir vidinės baldų salonų pertvarkos.

„Gintaro baldai“ rinkodaros vadovas Kirilas Kokotkinas

Dėmesys asortimento plėtrai, diegiami nauji pardavimo kanalai

Siekiant išlaikyti augimo tempus, bendrovė „Gintaro baldai“, valdanti 14 salonų tinklą Baltijos šalyse, šiuo metu dėmesį yra sukoncentravusi į klientų patirties gerinimą ir asortimento plėtrą, kad jis dar geriau atitiktų kintančius šiuolaikinius poreikius. „Didžiausios pastangos dedamos gerinant klientų patirtį viso apsipirkimo metu – nuo nuolatinio asortimento atnaujinimo, kad jis atitiktų klientų poreikius ir rinkos tendencijas, iki išplėtoto logistikos partnerių tinklo, siekiant užtikrinti sklandų pristatymą. Ne tik augantys pardavimai, bet ir klientų grįžtamasis ryšys per apklausas rodo šio kelio rezultatyvumą“, – sako bendrovės rinkodaros vadovas Kirilas Kokotkinas.

Šiemet pirmą kartą įdiegtas klientų rekomendavimo indeksas (NPS), nuosekliai dirbama su gautais rezultatais ir klientų atsiliepimai yra kasdienio darbo dalis. Bendras klientų atsiliepimų pagal NPS indeksą vidurkis sudaro 73 balus šimtabalėje sistemoje, kas, pasak K. Kokotkino, yra gana aukštas įvertinimas pagal rinkos standartus.

„Šios apklausos padeda mums surinkti vertingą grįžtamąjį ryšį ir greitai reaguoti į besikeičiančius kliento lūkesčius. Nuolatinis bendravimas su klientais ir jų atsiliepimų analizė leidžia mums nuolat tobulinti ne tik aptarnavimo kokybę, bet ir visą apsipirkimo procesą. Tikime, kad tik atidžiai klausydamiesi klientų ir greitai reaguodami į jų poreikius, galime sukurti išskirtinę apsipirkimo patirtį, kuri skatins juos sugrįžti ir rekomenduoti mūsų saloną kitiems“, – teigia jis.

Šiuo metu bendrovė investuota į apsipirkimo patirtį gerinančias inovacijas. Baldų salonuose diegiami interaktyvūs ekranai, naudojant kuriuos bus galima norimą prekę užsisakyti internetu esant salone. Taip bus išvengiama situacijų, kai nerandama baldo konkrečiame salone – jį bus galima užsakyti internetu, sulaukus profesionalios konsultacijos iš čia pat esančio konsultanto.

„Kitas svarbus žingsnis – ekspozicijų erdvių pertvarkymas. Vienas iš pagrindinių mūsų tikslų yra sukurti logiškai ir aiškiai struktūruotas ekspozicijas, kurios padės klientams greičiau rasti reikiamus baldus, ir leis jiems lengvai įsivaizduoti, kaip baldai atrodys jų namuose. Tai leidžia maksimaliai efektyviai išnaudoti ekspozicijos erdves ir užtikrinti, kad lankytojai čia jaustųsi patogiai ir jaukiai“, – teigia K. Kokotkinas.