Močiutės kojinės vis dažniau skrodžia Atlantą
Kaip rodo tyrimų bendrovės „Norstat“ gegužę atliktas tyrimas, 8 iš 10 Lietuvos gyventojų per pastaruosius metus naudojosi siuntų siuntimo paslaugomis, ir du iš jų siuntė siuntą į užsienį. Populiariausias logistikos partnerio pasirinkimas vietos rinkoje – „Omniva LT“.
„Remiantis tyrimu, dažniausiai gyventojai į užsienį siunčia drabužius, aksesuarus, kosmetiką ir ilgai negendančius produktus. Panašu, kad močiutės kojinės ar lietuviškas gintaras keliauja į užjūrį dovanų, o tradiciniai gaminiai neretai pagardina užsienyje gyvenančių tautiečių stalą. Iš tyrimų matome, kad paslauga yra populiari regionuose, todėl su kiekvienu nauju paštomatu ir el. savitarnos patobulinimu, tikime, atnešime svarių pokyčių mūsų klientų įpročiuose“, – pasakoja „Omniva“ grupės rinkodaros vadovas Vadimas Komarskis.
Lietuvos miesteliuose, kuriuose neliko pašto skyriaus, į kurį įprastai žmonės nešdavo siuntas, didmiesčiuose, kur dėl didelio klientų užimtumo yra sudėtinga kurjeriui ar kitam darbuotojui paduoti siuntą, 24 val. per parą režimu veikiantys paštomatai, eksperto akimis, puikiai prisiderina prie šiuolaikinio kliento poreikių.
Pasak eksperto, siuntų siuntimas į užsienį tampa vis aktualesnis ne vien privatiems klientams, bet ir verslams.
Daugiau krypčių ir galimybių verslams
„Omniva LT“ duomenimis, šiuo metu maždaug trečdalis (32 proc.) Lietuvos įmonių jau sėkmingai parduoda prekes už Baltijos šalių ribų. Lietuvos verslai dažniausiai siunčia siuntas Vokietijos, JAV ir Lenkijos kryptimis. Tuo metu estai ir latviai populiariausių krypčių trejetuke mūsų kaimynę keičia Suomija.
„Mūsų verslo klientų apklausa parodė, kad 35 proc. Lietuvos įmonių mato galimybę padidinti pardavimus plečiantis į užsienio rinkas. Be to, remiantis apklausos duomenimis, Lietuvos verslai dažniausiai siuntas siunčia Vokietijos, JAV ir Lenkijos kryptimis. Šiandien mūsų atnaujintos paslaugos suteikia prieigą prie 237 lokacijų visame pasaulyje, o su nauju Kauno logistikos centru netrukus aptarnaujamų siuntų kiekius būsime pasiruošę padidinti iki 6 kartų – pajėgumai įgalins išskirstyti iki 15 tūkst. siuntų per valandą. Tai leis pagreitinti, suefektyvinti procesą, kas ypatingai svarbu e-verslams“, – sako „Omniva“ grupės rinkodaros vadovas Vadimas Komarskis.
Kaip paruošti siuntą kelionei po pasaulį?
Visos „Omniva“ paslaugos, įskaitant tarptautines siuntas, patogiai prieinamos elektroninėje klientų savitarnoje. Per ją paprasta registruoti siuntą, stebėti jos kelionę, suteikiama papildoma galimybė apdrausti siuntą, o kaina nustatoma atsižvelgiant į siuntos parametrus ir pasirinktą paslaugos pobūdį. Kita vertus, ilgesnei kelionei siuntą verta paruošti iš anksto.
„Visuomet verta pagalvoti apie siuntos laukiančią ilgą kelionę. Pavyzdžiui, siunčiant į tolimą užsienį, siunta gabenama keliais, vandeniu ar oru į skirtingus logistikos centrus, ant siuntos dedamos ir kitos siuntos, tad pakuotė turi atlaikyti ne tik ilgesnę kelionę, bet ir kitų siuntų svorį. Taip pat siunta turėtų būti nejautri galimam temperatūrų pasikeitimui, ypatingai, jei siunčiame iš Lietuvos į stipriai karštesnius ar šaltesnius kraštus. Svarbu pasirūpinti ir tinkamu užpildu – siuntos turinys viduje turėtų išlikti stabilus visos kelionės metu“, – išskiria Vadimas Komarskis.
Pasak V. Komarskio, šiuo metu „Omniva LT“ Lietuvoje valdo didžiausią paštomatų tinklą, kuriame 500 paštomatų, o per visas Baltijos šalis – iš viso daugiau nei 1230 paštomatų. Jais patogu siųsti siuntas ne tik į kaimynines Baltijos šalis, bet ir į 237 pasaulio kryptis. Ateityje, numatoma, kad krypčių skaičius augs.