„Esame įsitikinę, kad dabartinėje situacijoje nebepakanka pirkėjams pasiūlyti įvairių nuolaidų ir akcijų. Kainų mažinimas turi būti sistemingas ir ilgalaikis procesas, todėl nuolat ieškome sprendimų, kaip galėtume sumažinti reguliarias svarbiausių maisto produktų kainas. Viena pagrindinių mūsų stiprybių – galimybė operatyvų kainų pokytį taikyti mūsų prekybos tinklo privatiems prekių ženklams. Todėl pirmiausia sumažinome „Iki“ ženklu pažymėto sviesto kainą, o dabar beveik 15 proc. mažiname tuo pačiu ženklu pažymėto pieno ir kefyro kainas. Kainų pokytis taip pat palietė privataus prekių ženklo „Clever“ produkciją – nuo šiol sumažinta ir šios linijos pieno kaina“, – sako V. Budrienė.
„Iki“ ženklu pažymėto 2,5 proc. riebumo pieno (0,9l) reguliari kaina nuo šiol bus 1,09 Eur. Tai yra 15,5 proc. mažesnė nei buvo taikyta iki šiol. Tuo pačiu prekių ženklu pažymėtą 2,5 proc. riebumo kefyrą (0,9l) pirkėjai dabar visada galės įsigyti už 14,4 proc. mažesnę kainą – 1,19 Eur, o „Clever“ linijos 2,5 proc. riebumo pieną (1l) – vos už 0,79 Eur, vietoj anksčiau buvusios 0,85 Eur kainos.
„Kiekvienas pirkėjas turi turėti pasirinkimo galimybę. Savo ruožtu siekiame, kad jis turėtų pasirinkimą ne tik asortimento, bet ir kainos prasme. Mūsų pirkėjas prekybos tinkle už palankią kainą gali įsigyti tiek privačiais prekių ženklais pažymėtų prekių, tiek populiariausių, gerai žinomų prekių ženklų produktus. Jam nereikia rinktis tik iš vieno gamintojo“, – sako V. Budrienė.
Prekybos tinklas „Iki“ sausio pabaigoje paskelbė apie daugiau nei 100 pieno produktų kainų mažinimą. Šiuo metu didžiausias reguliarus kainų pokytis palietė privačių prekių ženklais pažymėtus „Iki“ sviestą, pieną, kefyrą ir „Clever“ pieną.
Aktyviai mažindamas reguliarias svarbiausių produktų kainas, prekybos tinklas taip pat daug dėmesio skiria tiek vienkartinėms ar trumpalaikėms, tiek ilgalaikėms taupymo programoms. Tarp jų – itin didelio pirkėjų dėmesio susilaukęs „IKI Pigintuvas“, taip pat prekybos tinklo „Iki“ ir mobiliosios programėlės #walk15 iniciatyva – už žingsnius gaunamos nuolaidos vaisiams bei daržovėms. Nuolat peržiūrimi ir kas savaitę atnaujinami nuolaidų pasiūlymai kainų leidinyje, papildomai taikomi valandiniai pasiūlymai ar nuolaidos tam tikroms prekių kategorijoms.
Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 237 parduotuvės, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidarė jau dvi autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Tai pirmos tokios parduotuvės Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ bei nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę. Šiemet prekybos tinklas „Iki“ buvo įvertintas prestižiškiausiu „Top Employer 2023 Lietuva“ sertifikatu.