Šiemet konferencija dalyvius bei žiūrovus sutiks šūkiu „Change The Game. Shape The World“ (liet. Pakeisk žaidimo taisykles, formuok pasaulį). Tokia tema norima pabrėžti kiekvieno asmens galią savo pastangomis į visuomenę įvesti teigiamų pokyčių ir tai daryti pasitelkus socialinį verslą.
Konferencijos metu pranešimus skaitys ir diskusijoje dalyvaus ne vienerius metus socialinio verslo srityje dirbantys ekspertai iš Lietuvos ir pasaulio. Vienas jų – psichologas, karjeros specialistas bei socialinio verslo „Terapinis ūkis“ vadovas Kristijonas Žičkus pasidalins savo istorija, kodėl pasirinko kurti socialinį verslą ir spręsti jaunimo socialinės integracijos problemas. Kitas renginio pranešėjas Vilius Vaitiekūnas yra bendruomenės iniciatyvos „Akee Space for Culture“ įkūrėjas. Vilnių iškeitęs į Aleknaičius, jis sėkmingai įgyvendina kultūros projektus vietos bendruomenėje, tuo pačiu metu išlikdamas aktyviu pasaulinės meno scenos dalyviu. Tuo metu pranešėja Simona Šimulytė yra patekusi į socialinių įmonių lyderių TOP100 socialinių inovacijų kategorijoje, ji puikiai supranta, su kokiais iššūkiais susiduria verslininkai ir yra artimai susipažinusi su naujausiomis pramonės tendencijomis ir technologijomis. Turėdama daugiau nei 20 metų patirties bagažą, Simona žiūrovams pristatys į gyvenimą orientuotus verslo modelius. „Creative Shock“ taip pat sulauks svečių iš užsienio. Apie pokyčius socialinėje ir aplinkosauginėje srityje plačiau papasakos iš Švedijos atvykęs Abdallah Sobeih. Abdallah yra švedų įmonės „SwIdeas“ įkūrėjas, kurios misija socialines problemas spręsti siūlant poreikiais pagrįstus, novatoriškus ir kūrybiškus švietimo ir mokslinių tyrimų sprendimus.
Šių metų „Creative Shock“ projektą remia „Luminor“ bankas. Jo atstovai džiaugiasi jau tryliktus metus studentų organizuojamu renginiu bei noru kurti šviesesnę ateitį visiems, gyvenantiems Lietuvoje.
,,Jaunoji karta turi didelį potencialą prisidėti prie naudingų pokyčių visuomenėje ir geresnės ateities. Svarbu, kad jie turėtų įgūdžių kritiškai ir plačiai mąstyti bei savarankiškai priimti atsakingus sprendimus. Todėl džiaugiamės galėdami prisidėti prie projekto, kuris ne tik suteiks studentams praktinių žinių apie verslumą, rinkodarą ar finansus, bet ir išmokys juos dirbti komandoje, strategiškai ir kūrybiškai spręsti problemas”, – teigia „Luminor“ banko Verslo bankininkystės Lietuvoje vadovas Vytis Žegužauskas.
Kaip visuomet, ISM universitetas atviromis durimis pasitiks visus konferencijos dalyvius, kviesdamas ne tik įgyti naujų žinių, tačiau ir užmegzti naujų, profesionalių pažinčių. Negalinčius gyvai dalyvauti, reginio organizatoriai kviečia renginį stebėti nuotoliniu formatu.
,,Įsisukę į rutiną, mes dažnai pamirštame, kaip svarbu yra daryti gerus darbus. ,,Creative Shock“ mane visuomet žavėjo savo atmosfera – čia susirenka begalė žmonių, siekiančių tobulėti ir tobulinti supančius žmones. Jie kasdien dirba gerus darbus tam, kad pavyktų rytojų paversti geresnį. Tai įkvepia.“ – dalinasi mintimis šių metų ,,Creative Shock“ projekto vadovė Joana Steponavičiūtė.
Na, o pasibaigs „Creative Shock“ konferencija bendra pranešėjų diskusija apie tai, kaip socialinių verslininkų veiksmai vietos bendruomenėse gali tapti galingais katalizatoriais sprendžiant globalias problemas. Taip pat kelsime klausimą, ar socialinis verslas gali būti priemonė atgaivinti kaimo vietoves ir sukurti tvarius pokyčius. Pašnekovai taip pat svarstys, kaip socialinį verslą padaryti patrauklų jaunimui. Socialiniai verslininkai dažnai turi puikių idėjų, kaip spręsti socialines problemas, tačiau jiems trūksta rinkodaros ir komunikacijos kompetencijų, kurias paprastai būna puikiai įvaldę jauni žmonės. Diskusiją inicijuoja Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje drauge su „Nordic Talks“, Inovacijų agentūra ir NVO „Geri norai“.
,,Creative Shock“ konferencija įvyks lapkričio 25 dieną, 11 valandą, ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Renginys vyks anglų kalba.
Konferenciją bus galima stebėti ir tiesiogiai per DELFI TV.
Daugiau informacijos ir registracija ČIA.