Šiuolaikinių įmonių lūkesčiai
Kaip pasakoja „Rivilė“ strategas ir ambasadorius Vilius Kontrimas, šiuolaikinės įmonės iš verslo valdymo sistemų tikisi labai daug: pritaikymo individualiems poreikiams, plataus standartinio funkcionalumo, paprastumo, intuityvumo, greito starto, greitos reakcijos į užklausas, profesionalaus aptarnavimo.
„Verslo augimas ir technologijų pažanga kelia naujus reikalavimus sistemoms. Šiais laikais įmonės iš tokių sistemų tikisi ir išmanios automatizacijos, duomenų saugumo bei sklandaus naudojimo nuotoliniu būdu.
Taip pat norima, kad jos lengvai derėtų su kitomis sistemomis, būtų patogios vartotojui. Verslui svarbu ir tai, kad sistemos atitiktų gerąsias praktikas, kurios užtikrina sklandų darbą ir padeda išvengti klaidų ar laiko švaistymo“, – sako V. Kontrimas.
Pasak jo, modernios įmonės taip pat siekia, kad jų verslo valdymo sistemos būtų lanksčios ir pritaikomos skirtingiems poreikiams, neatsižvelgiant į veiklos dydį ar sektorių.
„Sistemos turi apimti tiek pagrindinius verslo procesus, tiek ir tokias sritis kaip tiekimo grandinės valdymas, prekybos procesai, atsargų ir gamybos kontrolė, personalo bei darbo užmokesčio valdymas“, – aiškina pašnekovas.
Jis atkreipia dėmesį į tai, kad įmonių lūkesčiai dėl verslo valdymo sistemų nuolat auga. Tai ypač pasakytina apie didesnes organizacijas, kurios atlieka sudėtingesnes verslo operacijas, susiduria su didesniais duomenų apdorojimo, atsargų valdymo, gamybos valdymo bei ataskaitų rengimo reikalavimais.
„Didesnės organizacijos vertina intuityvias, lengvai naudojamas sistemas, kurios greitai diegiamos ir vartotojas jas lengvai įsisavina. Būtent tokiais kriterijais mes kuriame bei diegiame verslo valdymo ir apskaitos sistemų sprendimus, itin daug dėmesio skirdami automatizacijai, kuri leidžia sumažinti rankinio darbo kiekį ir klaidų tikimybę“, – pasakoja V. Kontrimas.
„Šiemet sistemą papildėme Personalo ir darbo užmokesčio moduliu, jo patogumas, intuityvumas, lankstumas iš karto pelnė vartotojų pripažinimą, tai puikus visos Rivile komandos pasiekimas, įvertinimas, prisidėjo kiekvienas“, - džiaugiasi ir dėkoja organizacijos strategas.
„Rivile ERP“ – moderni sistema moderniam verslui
Naujoji verslo valdymo ir apskaitos sistema debesyse „Rivile ERP“, kaip aiškina V. Kontrimas, yra vienoje vietoje sudėti automatizuoti ir pritaikyti visų pagrindinių sričių verslo valdymo ir apskaitos procesai.
„Tai moderni sistema, veikianti debesyse ir sukurta Lietuvos rinkai. Su ja klientams siūlome patogiai realizuotus ir kiekvienam individualiai pritaikomus tiekimo, prekybos (įskaitant pardavimo taškus POS), gamybos, atsargų, personalo ir darbo užmokesčio valdymo, buhalterinės apskaitos procesus“, – teigia specialistas.
Pasak jo, „Rivile ERP“ užtikrina sklandų darbą, nes visos pagrindinės funkcijos yra automatizuotos.
„Tai apima tiekimo grandinės valdymą, prekybos procesus ir gamybos planavimą, leidžiant įmonėms efektyviai valdyti išteklius. Be to, sistema lengvai susiejama su kitomis platformomis, o tai padeda įmonėms išvengti dubliavimo ir laiko švaistymo.
Verta paminėti, kad naudojant šią sistemą, sutarties sudarymo procesui tereikia vos kelių paspaudimų, o pilnas licencijos apimties valdymas savitarnoje taupo klientų laiką perkant paslaugas ir valdant savo poreikius“, – sistemos privalumus vardija V. Kontrimas.
Debesų kompiuterijos privalumai
„Rivilė“ strategas pasakoja, jog įmonių skaitmenizacijos era ir didėjanti internetinių paslaugų paklausa skatina verslo valdymo ir apskaitos sistemų perkėlimą į debesų kompiuterijos platformas, kurios suteikia daug privalumų naudotojams.
„Faktas, kad „Rivile ERP“ sistema veikia debesyje, reikšmingai keičia jos naudojimą. Pirma, sistemos diegimas tampa gerokai paprastesnis, nes klientams nereikia investuoti į fizinę serverių infrastruktūrą ar rūpintis vietinių įrenginių priežiūra. Viskas vyksta nuotoliniu būdu, o tai sumažina pradinę diegimo ir palaikymo kainą bei taupo laiką.
Antra, debesų kompiuterija leidžia įmonėms naudotis sistema iš bet kurios pasaulio vietos, turint interneto ryšį. Tai itin naudinga įmonėms, dirbančioms su tarptautinėmis komandomis arba įvairiuose padaliniuose“, – aiškina V. Kontrimas.
Trečias privalumas – sistema atnaujinama automatiškai, todėl vartotojai visada dirba tik su naujausia versija. „Tai pašalina poreikį rankiniu būdu diegti atnaujinimus dėl naujų mokestinių ar kitų pasikeitimų, nereikia rūpintis sistemos priežiūra“, – sako pašnekovas.
Ir ketvirta – veikimas debesyse, kaip aiškina „Rivilė“ direktorius, garantuoja duomenų apsaugą, kuri, naudojant verslo valdymo sistemas, yra prioritetinė.
„Įmonės darbuotojų duomenys „Rivile ERP“ yra saugomi saugiuose debesijos serveriuose. Šie serveriai atitinka aukštus saugumo reikalavimus, duomenys šifruojami, o prieiga prie jų suteikiama tik autorizuotiems vartotojams Mūsų sistema užtikrina aukščiausius saugumo standartus“, – aiškina specialistas.
Personalo ir darbo užmokesčio modulis
Vienas iš papildomų „Rivile ERP“ produktų – naujas „Personalo ir darbo užmokesčio“ modulis, kuris yra orientuotas į darbo užmokesčio apskaitos procesų automatizavimą ir personalo valdymo efektyvumo didinimą. Pasitelkiant šį modulį, sistemoje lengva atlikti tokius kasdienius darbus, kaip atlyginimų skaičiavimas, atostogų planavimas, mokesčių deklaracijų rengimas ir pan.
„Modulis yra itin lankstus ir gali būti pritaikytas įvairaus dydžio organizacijoms bei atitinka skirtingų įmonių specifikacijas. Dėl lanksčių nustatymų įmonės gali pritaikyti modulį pagal savo poreikius, o tai leidžia optimaliai valdyti darbuotojų atlyginimus, darbo laiką, priedų skaičiavimą ir kitus su personalu susijusius procesus“, – pasakoja pašnekovas.
Pasak jo, naudotis moduliu – ypač paprasta. „Remiantis mūsų klientų patirtimi, personalo ir darbo užmokesčio apskaita gali būti įsisavinta per mažiau nei 30 minučių, o tai leidžia įmonėms greitai pereiti prie naujo sprendimo ir iš karto pradėti darbą“, – tikina V. Kontrimas.
Pagalba ir palaikymas
„Rivilė“ vadovas pasakoja, kad kiekvienai organizacijai, pereinančiai prie naujos sistemos, suteikiama visa reikalinga pagalba sėkmingam startui užtikrinti.
„Pradedant dirbti su sistema, visi pradiniai nustatymai jau yra paruošti naudojimui. Vartotojui yra pateikiami ir pirmieji žingsniai, kaip toliau migruoti duomenis, efektyviai naudotis sistema ir įsisavinti pagrindines jos funkcijas“, – teigia V. Kontrimas.
„Rivilė“ taip pat siūlo platų vartotojų gidą bei integruotą pagalbos sistemą su dirbtinio intelekto (DI) asistentu, kuris padeda atsakyti į kasdienius klausimus ir padeda geriau suprasti sistemą.
„Nuolat pildomas vartotojo gidas, integruotas pačioje sistemoje, leidžia vartotojams greitai rasti reikiamą informaciją ir geriau suprasti sistemos funkcijas. Taip pat sistemoje įdiegtas pagalbos centras, kuriame DI asistentas gali atsakyti į iškilusius klausimus.
Jei reikia išsamesnės informacijos ar pagalbos, mūsų konsultantų komanda taip pat yra pasiruošusi padėti. Tokiu būdu užtikriname, kad kiekvienas vartotojas gautų reikiamą palaikymą ir galėtų maksimaliai išnaudoti sistemos galimybes“, – sako „Rivilė“ strategas.
Rinkos lyderiai
Daugiau nei trisdešimt metų Lietuvoje veikianti „Rivilė“ – lyderė savo srityje. Su pagrindine bendrovės sistema „Rivile GAMA“ vedama beveik kas trečios Lietuvos įmonės apskaita ir/ar valdomas visas verslas.
Spartus įmonės augimas pastaraisiais metais buvo įvertintas „Gazelė“, „Top įmonė“ ir „Financial Times“ nominacijomis. 2022 metais „Rivilė“ papildė „Unicorns Lithuania“ asociaciją, kuri vienija daugiau kaip 60 technologijų sektoriaus bendrovių.