„Rewe“ grupė, veikianti 21 Europos šalyje, Lietuvoje valdo prekybos tinklą „Iki“ ir prekių pristatymo startuolį „LastMile“. Turizmo ir mažmeninės prekybos rinkose veikiančios grupės atstovai trečiadienį jau antrus metus iš eilės dalyvavo „IKI x REWE Digital Startup Night“ renginyje. Šįkart renginys pritraukė ne tik Lietuvos startuolius, bet ir dalyvius iš Danijos, Estijos, Suomijos, Lenkijos.

Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, šis ryšiams ir kūrybiškumo riboms peržengti skirtas renginys tampa naudinga platforma visiems jos dalyviams. Čia startuoliai gali atskleisti savo potencialą, o „Rewe Digital“ – rasti naujų partnerių ir investicinių projektų, kurie sustiprintų visos grupės lyderystę Europos rinkoje.

„Mažmeninės prekybos tempas diktuoja poreikį nuolat inovuoti, ką „Iki“ sėkmingai daro vis keldama pažangių technologijų standartą rinkoje. Mums „Mažmena 3.0“ – jau nebe mokslinė fantastika. Pirmieji Baltijos regione atidarėme visiškai autonomines parduotuves, mūsų autonominių pirkinius išvežiojančių automobilių sėkmė judriose Vilniaus miesto gatvėse tapo nauju etapu visai Europai. Moderniausi sprendimai mus lydi kiekviename etape – valdant darbo jėgą, prognozuojant užsakymus ar geriau pažįstant pirkėjus pasinaudojant papildyta realybe“, – vardija N. Kvietkauskaitė.

„Iki“ ir „Rewe“ surengė specialiai startuoliams skirtą renginį

„IKI Lietuva“ vadovė akcentuoja, kad bendrovė puoselėja stiprius ryšius su mūsų šalies startuoliais ir tramplinu į kitas šalis jau tapo „LastMile“, „Walk15“, „Inbalance grid“. „Pixevia“ patirtis kartu su „Iki“ valdant vienintelį autonominių parduotuvių tinklą Lietuvoje taip pat padėjo startuoliui užmegzti kontaktų su kitų šalių žaidėjais. „Todėl esame pasiryžę būti tiltu ir tarp kitų talentingų bendrovių bei „Rewe Digital“, – sako N. Kvietkauskaitė.

Dr. Annika Lorenz-Kornfeld iš „Rewe Digital“ pabrėžia, kad jos vedama Tyrimų ir inovacijų komanda veikia kaip centras startuoliams: padeda jiems surasti tinkamiausius partnerius pilotiniam projektui „Rewe“ grupėje, įvairiomis priemonėmis suteikia postūmį kurti ryšius ir stiprinti partnerystes.

„Iki“ ir „Rewe“ surengė specialiai startuoliams skirtą renginį

„Nors esame viena sėkmingiausiai veikiančių prekybos grupių Europoje, negalime kliautis tik praeities pergalėmis. Prekyba yra patrauklus sektorius, todėl į ją žengia vis nauji žaidėjai. Tai stiprina ir taip įtemptą konkurenciją, tačiau sparčiai besikeičiančios technologijos suteikia galimybių išlaikyti pirmaujančias pozicijas seniai įsitvirtinusiems mažmenininkams. Mus ir startuolius vienija inovacijų mąstysena. Šio regiono startuoliai mums yra itin įdomūs dėl savo gebėjimo kurti pažangius technologinius sprendimus, o mes pasiryžę padėti, kad geriausi jų galėtų būtų pritaikyti globalioje rinkoje“, – „IKI x REWE Digital Startup Night“ kalbėjo dr. A. Lorenz-Kornfeld.

Renginyje buvo pristatytos „Rewe“ grupės Europoje bei „Iki“ tinklo Lietuvoje diegiamos pažangiausios naujovės, diskutuota apie verslo ir startuolių partnerystę, taip pat suteikta scena šešiems startuoliams plačiau pristatyti savo idėjas.

Nors „Rewe Digital“ daugiausiai dėmesio skiria mažmeninės prekybos sprendimams, bet taip pat domisi ir kitomis pramonės šakomis, kuriose veika grupė: pavyzdžiui, su turizmu, energetika, proptech, logistika, žmogiškaisiais ištekliais susijusiomis sritimis.

Iš viso renginyje dalyvavo daugiau nei šimtas Lietuvos ir kitų šalių startuolių, rizikos kapitalo fondų bei investuotojų atstovų.

„Iki“ ir „Rewe“ surengė specialiai startuoliams skirtą renginį

Tarptautinė prekybos ir turizmo „Rewe“ grupė dirba 21 Europos šalyje ir turi apie 380 tūkst. darbuotojų. „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų. Turėdamas 245 parduotuves visoje Lietuvoje, „Iki“ yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Tarp didžiausių šalies darbdavių esanti bendrovė yra įdarbinusi apie 5,5 tūkst. darbuotojų. „Iki“ Vilniuje atidaręs penkias autonomines parduotuves. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.