Produktai – atviram naujovėms pirkėjui

Bendrovės „Daumantai LT“ produktų plėtros vadovas Domas Grinkevičius sako, kad šio prekės ženklo produktai buvo kuriami jaunesniems pirkėjams. Tačiau dabar, žvelgiant iš laiko perspektyvos, „WOWmama“ istorija yra ne tik apie padažus. Tuo pačiu – ir apie pokyčius keisti ir keistis arba tam tikra prasme leistis į avantiūrą.

 Domas Grinkevičius

„Kai maždaug prieš penkerius metus kūrėme tuomet visiškai naują prekės ženklą, jis buvo skirtas majonezo padažams, tačiau išaugo į daugiau produktų“, – kalbėjo Domas Grinkevičius.

Dabar po „WOWmama“ padažų skėčiu iš viso yra 17 produktų. Domas Grinkevičius pasakoja, kad imantis naujo prekės ženklo teko pripažinti: esami padažai, jų pakuotės nėra ypatingai patrauklios jaunam pirkėjui.

„Mums patiems reikėjo pakeisti savo mąstymą, į padažų gamybą pažvelgti naujai. Dar vienas momentas – jauni ir ne tik žmonės mažiau ir rečiau gamina, jie ieško produkto, kuriuo iš karto galėtų pagardinti patiekalą. Tarkime, salotas, makaronus, ryžiu patiekalus, picas, sumuštinius ir panašiai.

Jiems ne visada tinka įprastas majonezas ar pomidorų padažas. Tad naujieji padažai yra sukurti maisto gardinimui ir lengvam gaminimui“, – pasakojo Domas Grinkevičius.

Kodėl pavadinime yra žodis „mama“?

Vienas iš svarbiausių iššūkių – sukurti naujo produkto dizainą ir prekės ženklo pavadinimą. Gamintojai dirbo kartu su dizaino agentūra ir po diskusijų buvo išrinktas pavadinimas – „WOWmama“.

„Šio pavadinimo mintis – maisto, kurį valgėme mamos namuose, prisiminimas, o padažai sukurti su tokia pačia meile, kaip ir mamos maistas.

Pamenu, kai visas dizainas jau buvo sukurtas, nuomonių buvo įvairių. Vieniems patiko, kitiems – ne. Tačiau dabar, po penkerių metų matome, kad žmonės jį priėmė, kad šiuos padažus iki šiol atranda ir pamėgsta nauji pirkėjai. Mums pavyko tai, ką planavome – pasiekti jaunus ir ne tik pirkėjus“, – sakė Domas Grinkevičius.

Pasaulio skonių rinkinys

„WOWmama“ padažai yra trijų skirtingų pakuočių – šeši didesnėse, keturi mažesnėse ir septyni stiklo pakuotėje. Jų skoniai – patys įvairiausi. Pasak Domo Grinkevičiaus, tai – pasaulio skonių rinkinys po vienu prekės ženklu.

Iš majonezo padažų populiariausias yra „Garlic“, iš salotų – medaus ir garstyčių padažas“, stiklo pakuotėje pozicijų neužleidžia „Sweet Asia“. Tarp „WOWmama“ prekės ženklo padažų – skirtingi BBQ padažai, „China Grill“, „Jalapeno Salsa“, majonezinis „Chilli“ su paprikomis ir česnakais, „Hamburger“, „Mushrooms“ su tikrais baravykais ir kiti padažai.

„Įvairovė didelė, tačiau to mes ir norėjome – kurti ir Lietuvos pirkėjams pasiūlyti įdomius produktus, kurių kiti Lietuvos gamintojai negamina, produktus, kurių skoniai atėję iš kitų kultūrų, iš kitų šalių – Azijos, JAV, Meksikos“, – kalbėjo Domas Grinkevičius.

„Daumantai LT“ socialiniame tinkle „Instagram“ ne tik pristato šio prekės ženklo padažus – užsukus galima atrasti ir daug nesudėtingų bei lengvai paruošiamų patiekalų receptų, idėjų pusryčiams, pietums ar vakarienei.

Paprasti ir aiškūs pavadinimai

„WOWmama“ pakuotės išskirtinumas – mažai teksto, nevengiama anglų kalbos, paprasti ir aiškūs pavadinimai. Nuspręsta, kad šiai produktų linijai galima leisti drąsesnę, gal net kiek įžūlią reklamą.

Vizualų sprendimą gamintojams pasiūlė dizaino agentūra, įvertinusi, kad gaminiai skirti jaunesniam pirkėjui. „The Critical“ tyrimų ir dizaino agentūros dizaino komandos vedlys Paulius Budrikis pasakoja, kad „WOWmama“ dizainas sukurtas išanalizavus rinkos tyrimų duomenis: „Idėja buvo produktai jaunesniems žmonėms, tad tuo remiantis atlikome tyrimus, išanalizavome konkurentus, pažiūrėjome, kokios tendencijos pasaulyje.

 Paulius Budrikis

Nutarėme dėmesį kreipti į patį vartotoją – kad būtų kuo lengviau nuskaitoma informacija, nepridėta papildomų nereikalingų dalykų ir kad produktas būtų lengvai atpažįstamas, autentiškas, lengvai išsiskirtų lentynoje.“

Atkreiptas dėmesys į pakuotę, kuri yra paprasta, cilindro formos – panašiai tokia, kokiose padažai būna JAV ar Azijos šalių užkandinėse.

Daug dėmesio skirta spalvai

„Stengėmės naudoti kuo mažiau elementų ir tai pasiteisino. Kartais būna, kad dizainas pasensta, ypač kai jis sukuriamas tam tikroms kampanijoms, būna išraiškingas ir perkrautas. Nuo jo pavargsta akys.

Šiuo atveju mums pavyko išlaikyti ilgaamžiškumą. Iki šiol apie „WOWmama“ kalbama, rašoma, jis išsiskiria lentynoje ir nėra pamirštamas“, – sakė Paulius Budrikis.

Pašnekovas akcentuoja, kad daug dėmesio skirta spalvai, pagal kurią produktą paprasta identifikuoti: „Jei garstyčios – jos geltonos, jei pomidorų padažo pagrindu sukurtas padažas – raudonas. Pagrindiniams produktams sukūrėme skaidrias taras, didelį aiškiai matomą užrašą, kuris irgi išsiskiria savo spalva.“

Paulius Budrikis kaip vieną iš sėkmių įvardija gamybininkų ir kūrybininkų tandemą. „Idealus variantas, kurį mums su „Daumantai LT“ pavyko pasiekti. Jie norėjo kažko naujo, inovatyvaus, netradicinio ir mums „atrišo rankas“ – tam tikruose sprendimuose galėjome neriboti savęs. Su jais dirbome kaip su partneriais, galėjome įleisti į patį kūrybos procesą, taip dar sustiprinant bendradarbiavimą“, – kalbėjo Paulius Budrikis.