„Keliauk Lietuvoje“ rinkodaros ir komunikacijos vadovės Dovilės Seliukės teigimu, naująja turizmą po Lietuvą skatinančia kampanija siekiama sužadinti malonios nostalgijos jausmą: paraginti gyventojus prisiminti, kas palikdavo didžiausią įspūdį per atostogas vaikystėje, kokios vietovės ar patyrimai labiausiai įstrigo širdyje, ir dar kartą patirti šiltas emocijas – galbūt net stipriau, nei pirmą kartą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Užsienio šalys gali mums pasiūlyti egzotikos, kitoniškumo, tačiau su jomis nejaučiame tokio gilaus ryšio, kaip su gimtine. Tai, kad būdami savame krašte esame mums artimoje aplinkoje, leidžia jaustis saugiai, visiškai atsipalaiduoti ir visą dėmesį skirti poilsiui bei pramogoms. Daugybės pasirinkimų ir gausių patirčių išvargintam šiuolaikiniam miestiečiui labai daug džiaugsmo kartais gali suteikti visiškai paprasti dalykai – vanilinio plombyro ledai, nuotrauka prie Trakų pilies, pūkštelėjimas į vėsų ežerą nuo medinio lieptelio ar linksmybės atrakcionų parke. Neabejojame, kad grįžimas į vaikystėje lankytas vietas palies giliausius sielos kampelius – juk ankstyvieji prisiminimai daugumai mūsų būna labai gyvi“, – teigia D. Seliukė.

„Atrask tai, kas sava“ iliustruojama vaizdais, kurie daugeliui primins vaikystės vasaras: grybavimą šile, lauko gėlių vainikus, pintus Joninių naktį, pasiplaukiojimą vandens dviračiais. Archyvinės nuotraukos, tapusios kampanijos vizualais, leis atsigręžti į seniai pamėgtas, nostalgiškas, išsiilgtas vietas ir sužadins norą dar kartą nerti į gimtos šalies tyrinėjimą.

Kad keliautojams nereikėtų sukti galvos ir bandyti patiems susirinkti informacijos iš daugelio skirtingų šaltinių, jau patikrintų kelionių po Lietuvą idėjos talpinamos specialioje interneto svetainėje, kuri bus pildoma visą vasarą.

Atnaujintas svetainės funkcionalumas keliautojams taip pat leis pasinaudoti patogiais filtravimo metodais, leidžiančiais atsirinkti kelionę būtent pagal savo poreikius ir pomėgius, teigiama pranešime spaudai.

Visą vasarą vyksianti, pažinti Lietuvą skatinanti, kampanija bus įgyvendinama pasitelkiant integruotos komunikacijos priemones: skaitmeninę ir radijo reklamą, socialinius tinklus, įvairias interakcijas. Apie atostogų Lietuvoje įspūdžius sekėjams socialiniuose tinkluose taip pat pasakos ir populiarūs nuomonės formuotojai.

Šaltinis
Temos
Specialusis projektas „Keliauk Lietuvoje“
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją