O iš bet kurio komercinio Lietuvos oro uosto įmanomas skrydžio į Maltą variantas – kelionė prasidedanti su „airBaltic“ ir žadanti trumpą sustojimą Rygoje. Pro Rygą savo ruožtu su tos pačios oro linijų bendrovės lėktuvu galima nusigauti iki Londono Getviko arba Romos Fjumicino oro uosto, iš kur iki pat Gudja Jus nuskraidins Maltos nacionalinis vežėjas „Air Malta“. Bendrai tokia kelionė į vieną pusę asmeniui kainuotų apie 400-430 litų.
Patogesnė ir mažiau persėdimų reikalaujanti kelionė – su „Estonian Air“ iš Vilniaus pro Briuselį. Tuo tarpu nuo Briuselio vėlgi puikiausiai galima pasigauti tą pačią „Air Malta“. Keliaujant į vieną pusę, bendrai žmogui tokia kelionė kainuos 490-535 litus.
Ieškant pačių pigiausių kelionės šia kryptimi variantų, labiausiai verta užmesti akį į tai, ką siūlo pigių skrydžių oro linijų bendrovės. Su „Ryanair“ Maltą iš Vilniaus galėtumėte pasiekti pro Oslo Rygge, Bergamo arba Londono Stanstedo oro uosta. Žinoma, egzistuoja ir kelionės šia kryptimi su „Ryanair“ galimybė, tarkime atliekant vienintelį persėdimą Dubline, tačiau dėlioti maršrutą šitaip be specialios intencijos aplankyti Airijos sostinę, jokiu būdu neapsimoka.
Skrydis iš Vilniaus į Luqua pro Oslą su „Ryanair“, užsisakius bilietus prieš mažiausiai šešias savaites gali kainuoti ir 170 litų asmeniui į vieną pusę. Žinoma, reikia turėti omenyje, kad tokiu atveju persėsti, turint vieną bilietą nepavyks – skrendant su šia oro linijų bendrove lėktuvu keitimu tenka rūpintis savarankiškai, kiekvienam skrydžiui įsigyjant atskirą kelionės dokumentą.
Vienintelė tiesioginio skrydžio į Maltą iš Lietuvos galimybė – su tuo pačiu „Ryanair“ iš Kauno. Tiesa, užsisakant bilietus iš oro linijų bendrovės prieš savaite ar dvi, jie gali kainuoti ir 450-550 litų, tačiau pasirūpinus vieta lėktuve bent prieš du mėnesius, skrydžio šiuo maršrutu kaina nusileidžia iki 189-275 litų.