Už įvažiavimą į Neringą daugiau reikėjo mokėti jau pernai, kurorto savivaldybei pritarus pakelti rinkliavą už automobilį nuo 10 iki 20 eurų. Tiesa, padidintas tarifas taikomas tik pačiame sezono įkarštyje – birželio 20 – rugpjūčio 20 d., kitu metu mokestis yra toks pat kaip ir dabar – 5 eurai.

Neringos savivaldybės mero pavaduotojas Dovydas Mikelis sako, kad rinkliava padidinta siekiant sumažinti automobilių srautus kurorte. „Siekiama sumažinti transporto priemonių srautus ir jų skaičių. Ne tik urbanizuotose teritorijose, bet ir kitose. Neringa nėra pajėgi tokių kiekių aptarnauti. Miestas yra paralyžiuotas tokio transporto priemonių kiekio ir mes neturime tiek stovėjimo aikštelių, kad galėtumėme fiziškai juos sutalpinti“, – teigia mero pavaduotojas.

Jis tikina, kad poilsiautojams kasmet siūlomi nauji patekimo į kurortą būdai. „Praeitais metais atsirado maršrutas Dreverna – Juodkrantė, šiais metais atsiradęs maršrutas laivu Rusnė – Nida. Visi jau žinome, kad yra ir „Lietuvos geležinkelių“ maršrutas iš Vilniaus. Tų alternatyvų kasmet daugėja“, – sako D. Mikelis.

DELFI primena, kad gegužės pabaigoje iš Vilniaus pajudėjo pirmasis traukinys, siūlantis Kretingoje ar Klaipėdoje persėsti į autobusą, kuris nuveš iki Palangos ar Neringos. Iš sostinės į pajūrį specialūs traukiniai veža penktadieniais ir šeštadieniais, o grįžti siūlo sekmadieniais.

„Lietuvos geležinkelių“ puslapyje skelbiama, kad į Palangą iš Vilniaus antros klasės vagonais siūlo važiuoti už beveik 20 eur., o pirmos – už šiek tiek daugiau nei 23 eur. Antros klasės bilietas į Nidą kainuoja 21 eur., o pirmos – beveik 25 eur.

Tiesa, D. Mikelis tikina, kad pernai įvedus padidintą rinkliavą už įvažiavimą, kurorto biudžetas labai nepapilnėjo: „Kai buvo įvestas padidintas mokestis, papildomų pinigų nelabai buvo. Sunku būtų sakyti, gal tai lėmė praeitų metų gausiai lietingas oras, nelabai būdingas kurortui. Bet visi surenkami pinigai yra naudojami miesto infrastruktūros tobulinimui ir tvarkymui.“

Drastiško automobilių, įvažiuojančių į Neringą, skaičiaus mažėjimo pernai taip pat nebuvo matyti, sako D. Mikelis. Tačiau jis tikisi, kad, gausėjant būdų patekti į Neringą, tikslas sumažinti automobilių kiekį bus pasiektas.

Mero patarėjas taip pat pabrėžia, kad rinkliava apskritai netaikoma į kurortą bandantiems patekti elektromobiliams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (245)