Skiria po tris eurus
Prieš pusantrų metų prasidėjusi akcija – šienainių vyniojimas į rožinę agroplėvelę – yra projekto „Nedelsk“ dalis.
Rožiniai šienainiai ragina moteris tikrintis dėl krūties vėžio. Viena didžiausių žemės ūkio kompanijų Lietuvoje „Baltic Agro“ ir viena didžiausių polietileninių plėvelių gamintoja Europoje, švedų kompanija „Trioplast“ yra projekto „Nedelsk“, kviečiančio moteris reguliariai tikrintis dėl krūties vėžio, rėmėjos. Bendrovės kviečia kiekvieną ūkininką tapti šio socialinio projekto partneriu – aktyviai jungtis prie iniciatyvos ir pirkti būtent rožinės spalvos agroplėveles.
Kaip pasakojo įmonės „Baltic Agro“ marketingo koordinatorė Neringa Šeirienė, ši akcija sulaukė itin didelio pasisekimo.
„Kol kas šių metų akcijos rezultatai dar nėra suskaičiuoti, tačiau projektas yra išties pasisekęs ir susidomėjimas juo yra augantis. Mūsų klientai ūkininkai yra labai socialiai atsakingi ir renkasi būtent rožinę agroplėvelę.
Perkant šią plėvelę pats ūkininkas skiria vieną eurą, tiek pat skiria mūsų įmonė ir plėvelių gamintoja „Trioplast“. Taigi kiekvienas nupirktas plėvelės ritinys leidžia skirti tris eurus prevenciniam projektui „Nedelsk“. Pasibaigus akcijai surinkti pinigai bus skirti „Rožinio kaspino“ autobusėliui, kuris važinės po rajonų centrus. Pasistengsime parinkti ir tuos Lietuvos rajonus, kuriuose autobusėlis lankosi rečiau ir moterys turi mažiau galimybių pasitikrinti dėl krūties vėžio“, – pasakojo N. Šeirienė.
Projektas augantis
Pašnekovė džiaugėsi, kad šis projektas sulaukė itin didelio pasisekimo, taigi akcija ne tik tęsis dar ne vienerius metus, bet ir bus sukurta daugiau galimybių, kaip įmonės klientai galėtų prisidėti prie „Rožinio kaspino“ veiklos.
„Šis projektas yra vienareikšmiškai stipriai augantis. Pirmais metais, kai tik prasidėjo akcija, mes užsakėme vieną sunkvežimį šių plėvelių. Tais metais iš „Nedelsk“ akcijoje dalyvaujančių rožinių plėvelių buvo susukta daugiau kaip 20 000 šienainio ritinių. Tačiau susidomėjimas buvo toks didelis, kad mes negalėjome patenkinti visų norinčių įsigyti plėvelę poreikių. Kadangi rožinė agroplėvelė yra gaminama išskirtinai tik dėl šio projekto, mes šiemet užsakėme dvigubai didesnį šios plėvelės kiekį. Be to, akciją praplėtėme – ūkininkai, įsigydami kompanijos „Tradecorp“ gaminamą biostimuliatorių „Delfan plus“, taip pat gali prisidėti prie projekto „Nedelsk“. Perkant 20 litrų pakuotę skiriama po pusę euro, 210 litrų pakuotę – po 5 eurus, o perkant 1 000 litrų pakuotę akcijai skiriama net po 25 eurus“, – kalbėjo N. Šeirienė.
„Baltic Agro“ marketingo koordinatorė pasidžiaugė, kad Lietuvos vyrai yra išties neabejingi krūties vėžio problemai.
„Žinoma, vyrų ūkininkų yra gerokai daugiau nei moterų ūkininkių. Tačiau vyrai tikrai yra labai socialiai atsakingi, saugo savo moteris, supranta ankstyvo pasitikrinimo svarbą ir aktyviai dalyvauja akcijoje“, – kalbėjo pašnekovė.
Džiaugiasi galimybe prisidėti
Štai Juodkaimiuose ūkį turintys ūkininkai Knizeliai taip pat savo šienainius vynioja į rožinę agroplėvelę. Taigi važiuojančius į Kėdainius žmones pasitinka gražus vaizdas, kuris išties verčia susimąstyti – o kodėl rožinė spalva?
„Mes ne patys vyniojame šienainius, taigi tiesą sakant, aš tik vėliau sužinojau, kodėl mūsiškiai suvynioti būtent rožine agroplėvele. Pamačiusi pati paklausiau ir sužinojau, kad tai akcijos, raginančios pasitikrinti dėl krūties vėžio, dalis.
Mums tai pati spalva agroplėvelės jokios reikšmės neturi, nors aišku, ne baltos spalvos šieno ritiniai išsiskiria – vaikai, pamatę mano laukus, sako, kad tie šienainiai kaip margučiai atrodo.
Daug kas mūsų vėliau taip pat ėmė klausinėti – o kodėl rožiniai šienainiai? Anksčiau mes vyniodavome balta plėvele. Tai visiems pasakome, kad tai – dalis akcijos. Aš manau, kad gerai, jog yra tokios akcijos, kurios ragina moteris pasitikrinti. Tai labai jautri ir svarbi tema.
Jei akcija tęsis, tai ir vėliau mes prie akcijos prisijungsime ir vyniosime šienainius būtent į rožinę plėvelę. Tikrai esu už tokias akcijas, reikia tikėtis, kad jos savo tikslą pasiekia“, – kalbėjo Aušra Knizelienė.