Nauja kolekcija – pats darbymetis
Akyliau sekantys Simonos gyvenimą socialiniuose tinkluose žino, ką ji veikia nuo ryto iki vakaro: beveik kasdien lankosi savo biure, taip pat yra vienos laidos vedėja, kartą per mėnesį į eterį išleidžia tinkalaidę su komiku Dominyku Klajumu, rašoma pranešime spaudai. O kur dar laikas, skiriamas kurti turinį ir dalintis rekomendacijomis su savo sekėjais socialiniuose tinkluose!
„Veiklos tiek, kad tik spėk suktis. Nesiskundžiu, o džiaugiuosi, kad galiu užsiimti tuo, kas man labai patinka“, – atvirauja žinoma moteris.
Visgi daugiausiai laiko Simonos dienotvarkėje užima jos prekės ženklas „Nunu“ ir visi su tuo susiję darbai.
„Mano kuriami drabužiai, kaip mėgstu sakyti, yra paprasti, bet ne prasti. Tokie, kokius galima vilkėti kiekvieną dieną, o esant šventei ir pasipuošti. Pati vertinu kokybę už priimtiną kainą, todėl visada stengiuosi to siekti bei vadovautis kurdama kiekvieną naują kolekciją. Šį pavasarį žmonėms pasiūliau įsigyti patogių laisvalaikio drabužių, keletą suknelių, kelnių, sijonų komplektus ir juokiuosi, kad kaip niekada šiais metais praplėčiau spalvų pasirinkimą. Taip pat pirmą kartą pristačiau laisvalaikio avalynę drauge su vienu legendiniu lietuvių avalynės prekės ženklų“, – apie naujausią savo kūrinį pasakoja Simona.
Ji neslepia, kad kiekviena kolekcija yra lydima jaudulio, mat pristatant naujus drabužių derinius, mados kūrėja nežino, ar žmonėms jie patiks.
„Viską kuriu ir darau taip, kaip patinka man pačiai. Nesu strategė, kad žiūrėčiau, kaip čia padarius, kad tik žmonės viską išpirktų. Man svarbiausia, kad mano kuriamas drabužis patiktų man, o klientai nuo pirmo apsirengimo pamiltų jį ir nenorėtų nusivilkti. Tikrai negaliu skųstis klientų susidomėjimu. Ne išimtis – ir paskutinioji mano kolekcija “, – sako S. Nainė.
Figūros vasarai dailinti nereikės?
Simona atvira – nuosavas verslas ir gyvenimas taip, kaip patinka jai pačiai, o ne laikantis kitų žmonių padiktuotų taisyklių, reikalauja daug atsidavimo.
„Niekaip nesuskaičiuočiau, kiek dvasinių ir emocinių pastangų įdedu į savo verslą, tačiau fizines pastangas įvertinti paprasčiau – jas pamatuoja mano išmanusis „Galaxy Watch Active2“ laikrodis, kuris atidžiai stebi visus mano judėjimo ir sveikatos rodiklius – ir žingsnelius skaičiuoja, ir pulsą, ir kraujo spaudimą pamatuoja. Lengva pastebėti, kai judi link persidirbimo ir būtina padaryti pertraukėlę, skirti laiko sau“, – sako Simona, „Samsung“ prekės ženklo ambasadorė Lietuvoje.
S. Nainė juokauja, kad savo darbe ji yra ir kurjeris, ir valytoja, ir siuvėja, ir drabužių kūrėja vienu metu. Tiesa, kartais tenka imtis dar sudėtingesnių darbų – nešioti sunkius audinių rulonus ar keliauti su dideliais siuntų maišais.
„Nėra tokio darbo, kurio negalėčiau padaryti. Reikia nešti medžiagų rulonus? Nešiu. Reikia pasikrauti dėžes su gaminiais į mašiną ir juos parsivežti? Parsivešiu. Supakuoti viską? Jokių problemų. Nors specialiai žingsnių nerenku, bet mano laikrodyje labai dažnai iššoka žinutė: „Treniruotė atlikta“. Juokiuosi, kad nereikia nė sporto klubo, o visus išsikeltus judėjimo tikslus galima pasiekti paprasčiau – sporto klubo alternatyva tampa fizinis aktyvumas ofise“.
Todėl namie turimas TRX treniruoklis, šokdynė, sportinės gumos ir net vienas treniruoklis pilvo presui šiuo metu nėra dažniausiai naudojami Simonos daiktai.
„Tiesa, kai manyje pabunda sportininkė, prisimenu, jog turiu sporto inventorių, bet tikrai nesu aktyvi sporto entuziastė šiuo gyvenimo etapu“, – sako ji.
Ar Simona save priskiria žmonių tipui, kurie „susiima prieš vasarą“, pradeda daugiau judėti, sveikiau maitintis?
„Mes visi be išimties vasarą norime pasitikti dailesnėmis kūno linijomis. Galime sakyti, kad tai mums nesvarbu, bet iš tikrųjų – svarbu, nes kiekvienas norime atrodyti gerai ir pasitikėti savimi. Pastebėjau, kad kai tik leidžia oras ir galiu į tam tikras vietas ne važiuoti automobiliu, bet nueiti pėsčiomis – vienareikšmiškai renkuosi ėjimą“, – pasakoja Simona.