Šią žinią Delfi patvirtino LNK atstovas spaudai Gediminas Malaškevičius. Jis nurodė, kad šį sprendimą priėmė pati J. Žičkutė.

„Šį penktadienį buvo paskutinė „KK2 penktadienio“ laida, kurioje filmavosi Justė. Ji priėmė sprendimą nebevesti „KK2“, „KK2 penktadienio“ laidų motyvuodama asmeninėmis priežastimis. Esame jai labai dėkingi už jos darbą LNK laidose ir linkime sėkmės privačiame gyvenime bei naujuose karjeros iššūkiuose“, – komentare rašo LNK atstovas spaudai.

Delfi J. Žičkutė sakė, kad artėjant rimtam jubiliejui – trisdešimtmečio šventei – priėmė sprendimą atsisveikinti su LNK ir vestomis laidomis „KK2“ bei „KK2 pentadieniu“.

„Sprendimas buvo gerai apgalvotas, tačiau ne lengvas, nes visgi laidos buvo tapusios svarbia mano gyvenimo dalimi.

Daugeliui kils klausimas kodėl, tačiau atsakymas į klausimą yra labai paprastas – užaugau. „KK2“ laidos vedėja tapau vos 22-erių, tad nuo to laiko prabėgo net septyneri metai! Esu nepaprastai dėkinga prodiuseriui Sauliui Bartkui, kuris man suteikė galimybę augti ir tobulėti. Ačiū antra šeima tapusiam kolektyvui, ištikimiems žiūrovams ir žinoma – pašnekovams. Na, o dabar metas švenčių ir kelionių kupinai vasarai, o vėliau – naujiems vėjams. Tikiuosi, kad žiūrovams sakau ne viso gero, o iki pasimatymo“, – Delfi sakė J. Žičkutė-Lukošaitienė.

Delfi primena, kad laidos „KK2“ vedėja žymi moteris tapo 2016 m. Šalia jos buvo galima pamatyti laidos vedėjus Keitę Arai bei Tomą Ališauską.

J. Žičkutė dalyvavo specialioje atrankoje, kurioje kovėsi su 15 kandidačių. Ji surinko 58 balus, o tuo metu dainininkė Anžela Adamovič 55 balus ir Marija Silickaja-Šmatavičienė 53 balus.

Be LNK eteryje rodomos laidos J. Žičkutė taip pat veda renginius.

Justės Žičkutės gyvenimo akimirkos

Prieš kurį laiką Delfi paklausta, kaip kilo noras nerti į tokią veiklą ir kokie buvo pirmieji žingsniai šioje industrijoje, J. Žičkutė-Lukošaitienė pasakojo, kad viskas prasidėjo dar tada, kai ji užėmė „KK2“ laidos vedėjos pareigas.

„Tačiau iš pat pradžių renginių vedimas buvo labai chaotiška ir nepastovi veikla. Būdavo, gaunu užsakymą, o po jo – kelių mėnesių tyla. Manau, užsakovai mane siedavo su televizijoje kuriamu personažu, todėl užtruko laiko, kol įrodžiau, jog esu įvairiapusė ir galiu vesti skirtingo pobūdžio renginius.

Žinoma, negaliu nuvertinti socialinių tinklų įtakos. Norėdama užsisukti šioje srityje, nuolat keliu su renginiais susijusį turinį, kad žmonės pamatytų, jog apskritai užsiimu šia veikla.

Dėl šios priežasties šį rudenį užsiregistravau ir vienoje švenčių paslaugas teikiančioje platformoje ir toks savęs parodymas iškart atsispindėjo užklausų skaičiuje. Žinoma, geriausia reklama – iš lūpų į lūpas. Tokiu būdu esu sulaukusi nemažai užklausų“, – pasakojo J. Žičkutė-Lukošaitienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)