Tačiau, žinoma, tai nėra tas prekybos centras, kuriame bus prekiaujama varškės produktais, silkėmis ar degustuojamos dešrelės.

Naujoje laidoje bus apžvelgiamos naujausios mados tendencijos, linksmiausi renginiai, koncertai, pateiktos sultingos paskalos apie žvaigždes bei išskirtiniai interviu su jais. Taip pat joje netrūks žinių apie naujausius albumus, jų viršelius ir dedikacijas, DVD, mobiliųjų telefonų galimybes ir pyptonus, naktinius ir moterų klubus, filmus, kino teatrų kėdes ir jų apmušalus.

„Tai išskirtinė laida ne tik todėl, jog ši kalbės lietuviškai ir bus kuriama Lietuvoje, bet ir dėl to, kad jos vėdėja VJ Ugnė nepabijos patarti, kaip rengtis Mantui Petruškevičiui ar kaip geriau nedainuoti grupei „Yva“. Taip pat į laidą bus įtrauktos ir labiausiai įsimintos „MTV Nordic“ eteryje dominuojančios šios laidos rubrikos bei mūsų kaimynų Latvių ir Estų rubrikos“, - sakė „MTV Networks Baltic“ vadovas Marius Veselis.

„Mes prognozuojam, kad „MTV Supermercado“ turės didelį pasisekimą, nes užsukus į šį gausybės „prekybos centrą“, žiūrovai sužinos viską, kas šiuo metu Lietuvoje ir užsienyje šviežiausia, skaniausia, muzikaliausia ir subtiliausia. Taip pat, bus nemažai konkursų, kurių metu žiūrovai galės laimėti naujausių modelių Ipod’us, mobiliuosius telefonus, DVD, CD, kvietimus į naktinius klubus, koncertus ir kitus fashion dalykus“, - sakė „MTV Networks Baltic“ Programų vadovas Andrius Serva.

„MTV Supermercado“ MTV eteryje kiekvieną penktadienį 21 valandą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją