Laidos vedėja Ieva negailėjo svečiui komplimentų ir tuoj pat paklausė, ar jam, niekada neieškančiam žodžio kišenėje, nebuvo kilusi mintis kurti savo laidą. Mados žinovas neslėpė, kad tokių minčių būta, bet vis pritrūksta laiko, o norint padaryti originaliai ir įdomiai, būtent to labiausiai ir reikia.
„Bet aš manau, kad kai tu paleidi į kosmosą idėją, vieną gražią dieną gauni pasiūlymą ir tavo idėja greitai išsipildo,“ – optimistiškai kalbėjo Juozas.
Dar vienas klausimas, kurį Ieva nekantravo paklausti, buvo apie dėstytojavimą. Laidos svečias neslėpė, kad nors pasiūlymų ir būta, bet vis atsirasdavo kliūčių, kurios sutrukdydavo dalintis profesinėmis žiniomis su jaunimu.
Juozas prisipažino, kad labai norėtų išugdyti naująją dizainerių kartą.
„Jeigu aš imčiau mokyti 3 ar 4 dizainerius, jie tuoj pat atsidurtų ant Paryžiaus podiumo“, - įsitikinęs garsus vyras.
Jam apmaudu, kad šiuo metu jaunieji dizaineriai „užgęsta ir prapuola“ - kurti drabužius yra sunkus darbas, kuris, deja, ne visada atneša šlovę ir pinigus.
Neseniai pristatęs savo naujausią drabužių kolekciją internetu, J. Statkevičius teigė esantis nusivylęs, kad ją tepažiūrėjo 500 žmonių.
Nors jis džiaugėsi, kad buvo ir jo kolekciją įvertinusių bei jam dėkojusių žmonių, tačiau neslėpė kartėlio.
„Užsienyje pažįstami ir draugai pažiūrėjo, o juokingiausia buvo, kai klausinėjo, kur čia buvo, ar ne Paryžiuje“ – kalbėjo pašnekovas.
„Mada yra visuomenės atspindys, tad kokia šiandien ta mada?“ – knietėjo sužinoti Ievai. Dizaineris teigė, kad mada yra užmigusi ir kad treningai, chalatai, pižamos ir džemperiai yra tai, kas šiuo metu žmonėms yra patogu. Tai jis stebi ir pagal savo kurtų džemperių pardavimus.
„Žmonės nori ne tik vardo ir prestižo, bet ir komforto“, - daro išvadą J. Statkevičius, tačiau perspėja, kad išlįsti iš treningų bus sunku.
Nepaisant to, laidos vedėjai dizaineris davė pažadą sukurti rožinių treningų kolekciją.
Laidos metu aptarti buvo ir socialiniai tinklai, kuriuose šmaikščiajam dizaineriui netrūksta sekėjų. Jo gerbėjų gretos „Facebook“ siekia beveik 100 tūkstančių, o Ieva stebėjosi, kad Juozas pats, be niekieno pagalbos, taip aktyviai kuria turinį socialiniuose tinkluose. Jis neslėpė, kad pagalbos reikėtų ir žadėjo „natūrinius mainus“ tam, kuris sutiktų jam šiek tiek padėti ir pamokytų įvairių turinio pateikimo subtilybių. Vis dėlto, pašnekovas neslėpė nusivylimo, kad mamos kepti kotletai sulaukia daugiau peržiūrų nei jo naujausia mados kolekcija. Nors žmones žavi paprasti dalykai, Juozas teigė esąs dizaineris ir „negali būti kaip „bliūdas“ ar toks paprastas kaip šikpuodis“.
Su laidos vedėja Marija mados žinovas kalbėjo įvairiomis temomis: apie įsimintiną Holivudo aktorės Helen Mirren vizitą, apie mamos populiarumą „Instagram“ ir jos drąsą pozuoti bei eksperimentuoti. Juozas Statkevičius papasakojo, kaip ir kodėl sukūrė vardines trumpikes, kurios ne tik savo kokybe ir patogumu neprilygsta jokioms kitoms vyriškoms trumpikėms, bet ir natūraliai padidina vyrišką pasididžiavimą. Be to, jis puikiai išlaikė laidos vedėjų testą ir uždengtomis akimis, naudodamasis tik rankomis, lengvai atpažino savo kurtus vyriškus apatinius.
Laidos pabaigoje žymusis dizaineris buvo pakviestas atsipalaiduoti į psichoterapijos seansą ir nors save įvardino kaip „visišką beprotį“, drąsiai sėdo į jam paruoštą krėslą atsakinėti į Ievos klausimus. O šie pasirodė tokie provokuojantys, kad kai kurie atsakymai liko laidos vedėjos ir Juozo paslaptimi. Galiausiai, ištvėręs klausimų laviną, Juozas sužinojo, kad seanso rezultatai paaiškės, kai pažiūrės „Visos mes Ievos“ laidos įrašą.
Laidos įrašą galite pamatyti straipsnio viršuje.