Šį pirmadienio vakarą LNK televizijos žiūrovai išvys, kaip vos keturios kovoje dėl pirmojo Lietuvoje plius dydžio supermodelio titulo kovojančios merginos bandys susidoroti su užduotimi, kuri nulems, kurios merginos pateks į „Dydžio (r)evoliucijos" finalą, skelbiama pranešime spaudai.
„Nusirengti prieš objektyvą nėra lengvai nė vienai moteriai – nesvarbu, kaip ji sudėta. Merginos labai jaudinosi – juk aikštelėje buvau ne tik aš ir fotoaparatas, bet ir visa kūrybinė grupė, filmavimo kameros, sekančios kiekvieną realybės šou dalyvių žingsnį. Fotografuodamas visada stengiuosi pasakyti gerą žodį, per daug nekritikuoti, kad mergina neužsiskleistų savyje – šioje fotosesijoje tai buvo ypač labai svarbu – čia buvo ir jaudulio, ir baimės", – nuogos fotosesijos užkulisius atskleidė fotografas ir vienas iš projekto komisijos narių Naglis Bierancas.
Kiekvienoje „Dydžio (r)evoliucijos" laidoje joms reikia įveikti vis sunkesnius mados ir TV pasaulio iššūkius, o keturių profesionalų sudaryta šou komisija – Naglis Bierancas, plius dydžio mados namus atidariusi Erika Vitulskienė, mados dizaineris Robertas Kalinkinas ir TV prodiuserė Laura Paukštė – nusprendžia, kurios merginos užduotyse pasirodė prasčiausiai ir turi atsisveikinti su projektu.
„Kai kurios merginos, išgirdusios apie nuogą fotosesiją, pradėjo juoktis, o aš – išsigandau. Aš net nuoga krūtine nesideginu, tai kaip man dabar reikės nusirengti prieš visus ir visą Lietuvą? Taip pat nežinau, kaip į tokią fotosesiją sureaguos mano vaikinas... Mane užkulisiuose pradėjo pykinti, drebėjo rankos. Nežinau, ar dar kada gyvenime taip labai jaudinausi", – pasakojo 21 m. šou dalyvė Aurika. Ją prieš fotosesiją teko raminti kitam komisijos nariui – skandalingajam dizaineriui Robertui Kalinkinui.
„Nė viena užduotis nėra sugalvota tam, kad merginos pasijaustų blogai ar darytų tai, ko jos nenori. Mes jas skatiname peržengti savo kompleksus ir baimes, bet neverčiame nė vienos– modelis turi suprasti savo nuogumą, turi aikštelėje jaustis gerai. Kai pamačiau, kokia išsigandusi pas Naglį atėjo Aurika, aš jai pasakiau: „Net jei nori pasiduoti, padaryk tai iškelta galva", – prisiminė R. Kalinkinas.
Vienas iš prizų, laukiančių „Dydžio (r)evoliucijos" laimėtojos, – reklaminė kampanija su parduotuvių tinklu „Apranga". Šį sezoną „Apranga" buvo viena pirmųjų Lietuvoje savo įvaizdinei kampanijai pasirinkusi plius dydžio modelį, o 2019 m. pavasario-vasaros sezone vienu iš visose Baltijos šalims skirtos reklaminės kampanijos veidų taps būtent „Dydžio (r)evoliucijos" nugalėtoja. Ji taip pat papuoš ir lietuviškojo „Cosmopolitan" viršelį.