Į „Lietuvos ryto“ televiziją sugrįžusi žiūrovų pamėgta laida „Gyvenimas versle“ ir toliau kviečia prie ekranų, kur uždangas į nematomą savo veiklų pasaulį praskledė šalyje puikiai žinomi prekiniai ženklai.

Nors žodyne žodis „verslas“ apibūdinamas kaip veikla, suteikianti pirkėjams prekes ir paslaugas, tačiau iš tikrųjų už to slypi kur kas daugiau. Už kiekvienos sėkmingos verslo istorijos yra žmonės, nuolatiniai sprendimai ir iššūkiai, su kuriais tenka susidurti vystant savo mylimą veiklą.

Šio šeštadienio laidos herojė – tituluota Lietuvos gražuolė, diplomuota teisininkė, savanorė, televizijos laidų vedėja Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė-Pitkauskienė, kuri prieš keletą metų nutarė nerti į grožio pasaulio verslą. Moteris pripažįsta – karjeros kelias buvo vingiuotas ir ji ne kartą pakeitė skirtingas kryptis, kol atrado tai, kas ją džiugina.

„Jeigu gyvenimas nebūtų taip drastiškai pasikeitęs, man laimėjus „Mis Lietuva“ karūną, tai vis dėl to aš būčiau tęsusi karjerą teisės srityje. Iš tiesų, po to konkurso labai greitai įsisukau į šou pasaulį, o kada ta žvaigždės valanda prigeso, reikėjo galvoti ką veikti, ką toliau daryti. Netikėtai gavau pasiūlymą dirbti pardavimų srityje, bet nesijaučiau laiminga, apimdavo mintys, kad dirbu tik tam, kad turėčiau už ką susimokėti sąskaitas“, – laidoje atviravo pašnekovė.

Tuo metu dirbamas darbas Rūtos netenkino ir ji ėmėsi kito, manydama, kad problemos išsispręs. Deja, po 2 metų darbo naujoje įmonėje moteris ėmė lauktis sūnaus, tik tuomet gyvenimas pasisuko dar viena kryptimi: prasidėjus karantino laikotarpiui, anot Rūtos, įmonė su ja pasielgė nehumaniškai, o dar vienu nelauktu kirčiu tapo artimo žmogaus netektis, nemenkai išplėšusi žemę iš po moters kojų.

„Verkdama galvojau, kodėl gyvenimas taip tyčiojasi iš manęs, jog kai turiu džiaugtis motinyste, aš nežinau, ką toliau gyvenime daryti. Dabar, kai tą paveikslą dėlioju iš detalių, suprantu, jog taip turėjo būti ir aš mažais žingsniais ėjau į tą tašką, kuriame esu dabar“, – kalbėdama apie išgyventą sunkų periodą graudinosi moteris.

Rūta pasakoja kėlusi rimtą ir lemtingą klausimą: ar ji nori grįžti į samdomą darbą, ar dirbti sau. Tačiau po gilių apmąstymų, pagalvojusi, kam skiria daugiausiai savo laiko dienoje, rado atsakymą – kosmetologijos pasaulį.

„Aš dažnai naršydavau internete, ieškodavau įvairių prekės ženklų, kosmetikos, nagrinėdavau kremų etiketes, pirkdavau priemones ir jas testuodavau. Taip supratau, kas man patinka. Pasižiūrėjau kiek turiu santaupų, pasiskolinau dalį iš tėvų, dalį iš vyro ir startavau. Šitaip pradėdama, aš supratau, kad turiu įsipareigojimų grąžinti tiems žmonėms ir man negali nepasisekti. Tai buvo didžiulė paskata eiti į priekį“, – savo ryžtu ir pasiekimais dalinosi Rūta.

Kita laidos tema: verslumas, užkoduotas genuose

Karina Sekmokienė – moteris, kurios galvoje nuolat sukasi keliolika verslo idėjų. Ji pasakoja verslumo geną paveldėjusi iš močiutės, matyt todėl, pirmąjį savo verslą pradėjo būdama vos 19 metų. Šiai dienai moteris kartu su vyru sukasi dviejose pagrindinėse veiklose, viena jų – atstovaujant Japonijos prekės ženklą „L&L Skin“ Europoje. Karina pripažįsta, jog japonai – gan uždari žmonės ir sudėtingai įsileidžia kitataučius į savo verslą, bet įdėtos pastangos nenuėjo perniek, nes siūlomi produktai patrauklūs ne tik užsienio rinkai, tačiau ir Lietuvoje apie grožiui skirtus prietaisus kalbos sklinda lūpos iš lūpų.

„Tai kita kultūra, kitoks požiūris, japonai labai atsakingai renkasi partnerius ir mums teko pavargti, turėjom įrodyti savo kompanijos finansine situacija, savo planais, ar mes galėsime juos įgyvendinti, ar rimtai žiūrime į verslą. Bet mums pavyko susidraugauti ir dabar palaikome net asmeninius santykius“, – apie verslo užkulisius pasakojo pašnekovė.

Tačiau ties viena sėkminga veikla moteris nesustojo ir nėrė į kitą, atidarydama veterinarinę vaistinę-parduotuvę „Petreon“. Karina teigia, jog ši mintis gimė natūraliai, iš didžiulės meilės gyvūnams, o tą meilę norint skleisti ir kitiems, netrukus parduotuvės platformoje planuojama įdiegti socialiai atsakingą naujieną.

„Mūsų šeima myli gyvūnus, vyro tėvas turi žirgyną ir mums teko daug domėtis apie maistą, parašą, vaistus. Sukaupėm didelį bagažą žinių, todėl įgyvendinom projektą, kuriame galime pasiūlyti savo rekomendacijas. Tačiau neseniai mes nusprendėme, kad norėtume būti originalesni ir savo parduotuvėje įdiegti stebuklingą paslaugą: kuomet likimo nuskriausti ar žmonės, ar gyvūnėliai galėtų vienas kitą surasti. Norėjome gyvūnus, ieškančius namus, padaryti labiau matomais“, – laidoje pasakojo Karina.

„Gyvenimas versle“ – jau trečiąjį sezoną skaičiuojanti laida, kurioje vedėja Dovilė Urbanaitė pristatys ir atskleis šalyje veikiančių įdomiausių, populiariausių bei netikėčiausių verslų istorijas. Lietuva koja kojon žengia su pasauliniais inovacijų pokyčiais ir savo šalyje turi būrį kūrybingų, sumanių ir savo sritį išmanančių verslininkų, kurie suburdami profesionalias komandas gali didžiuotis atradę raktą į verslo sėkmę. Apie visą tai – kiekvieną šeštadienį, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją