Anot TV3 atstovės spaudai Erikos Vyšniauskaitės, preliminariais žiniasklaidos tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenimis, šį pirmadienį bendroje auditorijoje (4+) 20.30 val. – 21.00 val. „Žvaigždžių dešimtuką“ pasižiūrėjo 535 000 žiūrovų, LNK tuo metu rodytą programą – 485 000 žiūrovų. Reitingas: LNK – 8,4, TV3 – 8,9. 15-49 amžiaus žiūrovų auditorijoje atotrūkis kur kas didesnis. TV3 reitingas – 11,6, o LNK – 6,0. TV3 rinkosi 30 proc. žiūrovų, o LNK – 15,7 proc.
Bendroje reitingų lentelėje O. Pikul-Jasaitienės vedamo „Žvaigždžių dešimtuko“ reitingas yra 8,9, o Rūtos Mikelkevičiūtės prodiusuojamos laidos „Nuo... iki“ - 7,6.
Tuo tarpu situaciją DELFI pakomentavęs LNK atstovas spaudai Gediminas Malaškevičius sakė, kad kolegos per anksti džiaugiasi ir pateikė visai kitus reitingų skaičius.
„Per savo 17 metų gyvavimo istoriją „Nuo... Iki“ nušlavė daugybę konkurentų laidų, kurių dabar net pavadinimų niekas neatsimena. Štai praėjusią savaitę „Nuo... Iki“ sutriuškino „Žvaigždžių dešimtuką“ neįtikėtinu rezultatu – „Nuo... Iki“ buvo populiariausia laida Lietuvoje, o „Žvaigždžių dešimtukas“ – 39 populiariausiųjų lentelėje“, - teigė LNK atstovas.
„Kalbant apie šį pirmadienį, reikėtų atkreipti dėmesį, kad „Nuo... Iki“ eteryje transliuojama valandą ir dešimt minučių, o „Žvaigždžių dešimtukas“ - vos pusvalandį. Išlaikyti žiūrovo dėmesį ilgesnei laidai kur kas sunkiau. Bet ir šį pirmadienį „Nuo... Iki“ pavyko pritraukti rekordinį žiūrovų kiekį. TNS duomenimis, „Nuo.. Iki“ pritraukė 579 tūkst. žiūrovų (20,1 proc.), o „Žvaigždžių dešimtukas“ – 435 tūkst. (15,1 proc.). Šie skaičiai skiriasi dėl to, kad mes suskaičiavome TV3 ir LNK rodytų laidų metu pasiektą auditoriją“, - sakė G. Malaškevičius.
„Lyginant laidas iš esmės, reikėtų kalbėti apie vidurkius. Taigi šį sezoną vidutiniškai „Nuo... Iki“ žiūri 9,3 proc. Lietuvos gyventojų arba 22,3 proc. tuo metu televiziją įsijungusių žiūrovų, o pasiekta vidutinė auditorija sudaro daugiau nei pusę milijono. Tuo metu „Žvaigždžių dešimtuko“ rezultatai daugiau nei kuklūs – 7.3 proc. reitingas, 16.6 proc. žiūrovų dalis ir 379 tūkst. pasiekta auditorija“, - tikino LNK atstovas.