Sekmadienio rytais „Lietuvos ryto“ televizijos eteryje rodomoje laidoje „Gyvenimas versle“ kaskart uždangas į nematomą savo veiklų pasaulį praskleidžia šalyje puikiai žinomi prekiniai ženklai. Nors žodyne žodis „verslas“ apibūdinamas kaip veikla, suteikianti pirkėjams prekes ir paslaugas, tačiau iš tikrųjų už to slypi kur kas daugiau. Už kiekvienos sėkmingos verslo istorijos yra žmonės, nuolatiniai sprendimai ir iššūkiai, su kuriais tenka susidurti vystant savo mylimą veiklą.
Šios savaitės vienas iš laidos herojų – visiems puikiai pažįstamas ir pramogų bei stiliaus pasaulyje jau daugybę metų besisukantis Mantas Petruškevičius. Vieni jį pamena kaip TV laidų vedėją, kiti – kaip stilistą, tačiau šiandien žinomas vyras drąsiai prisistato floristu, o jo įspūdingi ir neretai kadrą iš pasakos primenantys darbai kalba patys už save, rašoma spaudos pranešime.
„Viskas prasidėjo gan lengvai ir paprastai, tačiau supratau esminį dalyką, jog be darbo nieko nebus ir jeigu nedirbi kaip arklys, tai neturi nieko. Pati pradžia buvo tokia, jog buvau sau užsibrėžęs tikslą, kad kiekviena nuotaka trokštų eiti su mano puokšte. Esu perfekcionistas ir norisi padaryti kuo geriau. Pavargstu kartais nuo savo darbo, bet tik dėl to, jog reikia ne tik mąstyti, bet ir fiziškai dirbti. Nors ir turiu komandą, mėgstu žinoti viską nuo - iki“, - laidoje atviraus vyras.
Savo kvapą gniaužiantiems projektams Mantas įkvėpimo semiasi iš kasdienybės, sutiktų žmonių, o kartais dekoro idėją padiktuoja pati lokacija. Tūkstančiai moterų svajoja, jog būtent jis dekoruotų jų vestuves, tik Mantas pripažįsta, kad nesvarbu koks būtų šventės biudžetas, atliktas darbas turi pranokti kliento lūkesčius.
„Neturime nusimatę sąmatos, su kuria nedirbame, nes man visada įdomu išklausyti nuotakos pasiūlymą. Visgi, pinigai kiekvienam yra sunkiai uždirbamas reikalas ir niekas jais nesimėto, nesitaško. Visi moka už darbą, ir nesvarbu, Mantas ar Antanas tą darbą daro, tu turi atidirbti tai, ką tu gauni. Žmonės nekvaili ir jie moka tik už tai, už ką verta mokėti“, - pripažįsta vyras.
Iš tiesų, Mantas yra žmogus-kūrėjas, todėl prakalbus apie 2023-ųjų metų tendencijas dekoro pasaulyje, floristas nesikuklina, drąsiai teigdamas, kad jo darbe jam kitų nustatytos taisyklės negalioja. Čia – balta drobė, kurioje jis pats nusprendžia, kokiomis spalvomis ją dažyti.
„Kai manęs paklausia, kokios bus tendencijos ateinantiems metams, Kalėdoms, vestuvėms, kitoms šventėms, aš pamirštu apie tai, nes aš darau savo tendencijas. Kitų primestos tendencijos man yra neįdomios, nemėgstu paklusti primestoms taisyklėms ir man atrodo, kad mano darbe tai neturi galioti, nes aš esu pats tas žmogus, kuris turi padiktuoti tendencijas“, - drąsiai laidoje tvirtins Mantas.
„Gyvenimas versle“ – tai laida, kurioje laidos vedėja Dovilė Urbanaitė pristatys ir atskleis šalyje veikiančių įdomiausių, populiariausių bei netikėčiausių verslų istorijas. Lietuva koja kojon žengia su pasauliniais inovacijų pokyčiais ir savo šalyje turi būrį kūrybingų, sumanių ir savo sritį išmanančių verslininkų, kurie suburdami profesionalias komandas gali didžiuotis atradę raktą į verslo sėkmę. Apie visą tai – kiekvieną sekmadienį, 10:30 val., tik per „Lietuvos ryto“ televiziją.