„Kasmet vis stebime augantį lietuvių susidomėjimą „Eurovizija“, tačiau iki šiol Lietuvoje neturėjome specialaus kanalo, kuriame būtų galima akimirksniu rasti ne tik naujausią informaciją apie konkursą, bet ir paskaityti apie jo istoriją, sužinoti įdomiausius faktus, įvertinti mūsų atstovų konkurentus bei virtualiai prisijungti prie delegacijos palaikymo komandos. Nuo šiol „Eurovizija“ turės savo atskirus, modernius bei vizualiai spalvingus „namus“ ir mūsų šalyje, kuriuos nuolat atnaujinsime karščiausia, aktualiausia informacija, čia vyks specialios „Delfi TV“ laidos, bus publikuojami įspūdžiai iš mūsų komandos kelionės į Roterdamą, iš ten rodomos tiesioginės transliacijos“, – pasakojo viena iš projekto autorių, „Delfi“ rubrikos „Veidai“ redaktorė Gintarė Urnikienė.
Jos teigimu, nuo šiol konkurso gerbėjams nebereiks klaidžioti ne tik portalų, bet ir specialių tam skirtų tinklaraščių platybėse ieškant su „Eurovizija“ susijusių naujienų, visos jos atsidurs „po vienu stogu“. Specialiame kanale informacija bus patogiai suskirstyta rubrikomis, todėl skaitytojai nesunkiai ras tai, ko ieško.
„Šiais metais kuriant naują „Eurovizijos“ polapio vaizdą norėjosi kuo labiau ir unikaliau susitapatinti su grupe „The Roop“ ir savotiškai išreikšti mūsų ir skaitytojų palaikymą. Matant, kokie grupės nariai dinamiški ir vizualūs, ieškojome savotiško kampo, kaip tai perteikti skaitmeninėje erdvėje. Pasirinkome iliustratyvų ir ryškių spalvų vizualą, tikintis, kad jis išsiskirs iš viso, tikėtina, didelio komunikacinio palaikymo viešojoje erdvėje. Tiek naujasis kanalas, tiek ir kitos mūsų pasirinktos palaikymo formos, turėtų nustebinti ne vieną“, - sakė „Delfi“ dizaino skyriaus vadovas Mantas Gudauskas.
Kviečiame prie turinio kūrimo prisidėti ir konkurso gerbėjus bei kritikus – savo nuomones, įžvalgas, prognozes, straipsnius galima siųsti el.pašto adresu veidai@delfi.lt.
„Kol kas nenorime atskleisti visų sumanymų ir siurprizų, kuriuos ruošiame skaitytojams, tačiau sieksime, kad kasdien užsukę į šiuos „namus“ jie rastų kažką naujo, įdomaus, turiningo. Netrukus čia paskelbsime ir specialiai „Delfi“ užsakymu „Spinter tyrimai“ atlikto tyrimo rezultatus, kurie atskleis Lietuvos gyventojų prognozes šių metų atstovams „The Roop“. Pernai taip pat atliktos panašios apklausos duomenų net nepaskelbėme, nes „Eurovizija“ buvo atšaukta dėl COVID-19 pandemijos, tačiau šiemet turėsime galimybę dar ir palyginti, kaip pasikeitė tautiečių požiūris į mūsų atstovus ir kuri daina – „On Fire“ ar „Discoteque“ – jų nuomone, turėjo/turi didesnius šansus konkurse“, – intrigavo G. Urnikienė.