Dėl karantino apribojimų sporto renginiai nuo lapkričio mėnesio vyksta be žiūrovų salėje, tačiau tai nesutrukdė „Avia Solutions Group“ arenai įsileisti sirgalių į rungtynes – pastačius didžiulę ekranų sieną renginio metu sirgaliai gali transliuoti vaizdą iš savo namų ir taip išreikšti palaikymą rinktinei virtualiai, rašoma pranešime spaudai.
Šia galimybe pasinaudojo ir mačą stebėjusi grupė „The Roop“, kuri atstovaus Lietuvą šių metų Eurovizijos dainų konkurse. Virtualių sirgalių sienoje netikėtai pasirodę grupės nariai palaikymą rinktinei išreiškė savo firminiu „pirštukų šokiu“ ir tuo pačiu pirmą kartą šiemet prisistatė Europai tarptautiniame renginyje.
Nors savo atstovą šių metų Eurovizijai išsirinko dar ne visos šalys, grupė „The Roop“ klausytojų širdis pavergė ir lažybų bendrovių viršūnes užkariavo akimirksniu – pergalė grupei prognozuojama jau nuo tada, kuomet siųsti dainą „Discoteque“ atstovauti mūsų šaliai oficialiai nebuvo nuspręsta net pačioje Lietuvoje.
Iš 41-os Eurovizijos dainų konkurse dalyvausiančių šalių savo atstovą yra išsirinkusios 29 valstybės. Lažybų bendrovės „The Roop“ skiria 12% pergalės tikimybę. Antra vieta, su 8% šansu laimėti, pranašaujama Islandijos grupei „Daði og Gagnamagnið“, o trečia vieta – Bulgarijos atlikėjai „Victoria“ (7% tikimybė).
Aukščiausias Lietuvos pasiekimas Eurovizijoje iki šiol yra šeštoji vieta, kurią 2006 metais užėmė grupė „LT United“ su daina „We Are The Winners“, todėl, jei šių metų lažybų bendrovių prognozės pasitvirtintų, kitais metais Eurovizijos konkursas pirmą kartą būtų rengiamas Lietuvoje ir, tikėtina, vyktų sostinėje.
„Buvo smagi staigmena išvysti grupę „The Roop“ mūsų sirgalių ekrane. Laikysime kumščius, kad jiems pasisektų ir kitąmet Eurovizijos šventė atkeliautų į Lietuvą. Kas žino, galbūt kitais metais „The Roop“ mūsų arenoje matysime ne tik per ekraną, o scenoje, skelbiant Eurovizijos konkurso pradžią?“, - teigė Lietuvos ir Čekijos rinktinių mačą stebėjęs „Avia Solutions Group“ arenos direktorius Andrius Žiauberis.