Kaip žinia, Tove Lo muzika yra sulaukusi milžiniško populiarumo visame pasaulyje. Jos hitai „Habits“, „Disco Tits“, „Talking Body“, „Cool Girl“ ir kiti „YouTube“ platformoje yra perklausyti dešimtis ir net šimtus milijonų kartų, todėl pasirodė šiek tiek keistoka, kad organizatoriai ją nukėlė į antrąją pagal populiarumą – iš išorės cirką primenančią palapinės sceną. Vienintelis į galvą ateinantis paaiškinimas: galbūt bandyta ją šiek tiek paslėpti nuo masės paauglių, kurie atvyko pašėlti pagal pagrindinėje scenoje kasdien pasirodančių trepo žvaigždžių laužytus ritmus. Bet tai tik mano asmeninė versija. Kito paaiškinimo negalėčiau sugalvoti – esu įsitikinusi, kad šokiruoti ir visiškai pasileisti plaukus scenoje mėgstančiai dievaitei vieta tik pagrindinėje scenoje.

Kita vertus, palapinės scena yra tikrai intymesnė, gana erdvi, nors ir tikrai nesutalpino visų Tove Lo gerbėjų, kurių vis daugiau plūdo sulig kiekviena jos daina. Tačiau praktiškai visai nebuvo stumdomasi – žmonės gan kultūringai ir draugiškai kartu dainavo visus hitus su atlikėja, palaikė ją vieningais karštais plojimais.

Publika ėjo iš proto ne šiaip sau – Tove Lo scenoje pasirodė pasipuošusi itin drąsiu BDSM stiliumi ir savo judesiais, elgesiu viso pasirodymo metu nenustojo kaitinti atmosferos. Ji vilkėjo odinius drabužius – liemenėlę su metaliniais spygliais ir apatinius. O jos kojas subtiliai dengė odinės juostelės.

Kartais koncerte galėjai pasijausti kaip tikrame striptizo klube: sceną apgaubė raudonos, rožinės šviesos, o pati atlikėja šoko tikrą viliotinį atsigulusi ant scenos, tuomet prie mikrofono stovo tarsi striptizo stulpo. Galiausiai atmosfera pasiekė kulminaciją – Tove Lo staiga pasikėlė liemenėlę ir publikai parodė visiškai nuogas krūtis (tai ir daugiau pikantiškų vaizdų – vaido įraše). Beje, tą patį ji yra padariusi ir 2019-aisiais metais Lietuvoje vykusiame festivalyje „Granatos Live“.

Koncerto metu ji taip pat skyrė gerbėjams asmeninį dėmesį, nusileidusi nuo scenos prie pat jų ir paliesdama prie tvoros stovėjusius žmones. Galiausiai, gerbėjų minioje ji rado LGBT+ vėliavą ir iškart ją pasiėmusi demonstravo publikai, o tada užsinešė vėliavą ant scenos ir pakabino garbingoje vietoje – ant mikrofono stovo, kur ji buvo viso likusio pasirodymo metu.

Primename, jog atlikėja yra prisipažinusi esanti biseksuali. Ji užaugo labai liberalioje švedų šeimoje, kurioje buvo priimta tokia, kokia yra, ir jautėsi laisvai tyrinėdama savo seksualumą. Tikriausiai todėl šiandien scenoje matome ją tokią atsipalaidavusią ir nevengiančią atvirai skleisti savo seksualumo gerbėjams.

Toliau jai dainuojant į sceną atskriejo gerbėjos liemenėlė. Tove Lo ją prisidėjo prie savo krūtinės, pajuokavo, jog ne visai jai tinka, tačiau viliojančiai nuslinko liemenėle savo kūnu į apačią, paklausė, kam ji priklauso ir grąžino savininkei.

Publika buvo tokia intensyvi ir triukšminga, kad pati atlikėja prisipažino, jog tai vienas geriausių jos kada nors turėtų koncertų.

„Jūsų energija tokia nuostabi. Esate viena geriausių publikų, kokias esu turėjusi. Aš niekada to nepamiršiu. Ačiū jums labai!“ – širdingai dėkojo atlikėja, koncerto metu nuolat besistebėjusi ypatingu žmonių užsikūrimu ir palaikymu.

Po koncerto jausmas buvo kaip po tikrai velniškai gero, karšto vakarėlio su kokybiška popmuzika. Buvo atiduota duoklė vyresniems nei 18-kos festivalio lankytojams prieš toliau pagrindinėje scenoje koncertavusius „Twenty One Pilots“ ir trepo jaunimo dievuko Playpoi Carti.

Daugiau naujienų iš įvairių muzikos festivalių – rubrikos „Veidai“ kategorijoje „Festivalizuokis“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)