Panašu, kad daliai turtingų rusų tūkstančiai žuvusių ir sužeistų ukrainiečių ar net Rusijos karių – nė motais. Kai kurios vietinės garsenybės pirmiau lieja ašaras dėl pritaikytų sankcijų, pavyzdžiui, dėl prarastos galimybės įsigyti prabangos prekes.

Televizijos laidų vedėja, aktorė Marina Ermoškina (28 m.) išreiškė pasipiktinimą savo 300 tūkst. sekėjų, kad net ir išvykus „Chanel“ parduotuvėse Rusijos moterų prašoma pasirašyti pasižadėjimą, kad jos nedėvės ir nedemonstruos šio prekės ženklo gimtinėje.

„Nė vienas daiktas ar prekės ženklas nėra vertas tiek mano meilės, kaip tėvynė ir pagarba sau“, – sakė ji, kirpdama prabangų krepšį pramoninėmis žirklėmis.

„Aš esu prieš rusofobiją ir prieš rusofobiją palaikančius prekės ženklus. Jei turėti „Chanel“ reiškia parduoti savo tėvynę, tai man tuomet „Chanel“ nereikia“, – tikino Marina.

Reikalaudama, kad kitos moterys sektų jos pavyzdžiu, ji skelbė: „Mums, rusėms, turėti „Chanel“ nėra svarbu. Būtent mes buvome šio prekės ženklo veidas. Nuo vaikystės svajojome įsigyti šį rankinuką. Bet joks krepšys ar dar kas nors nėra aukščiau, nei mano meilė tėvynei, nei mano savigarba, – tęsė žinoma moteris. – „Chanel“ yra tiesiog aksesuaras, kuris tam tikru momentu nusprendė pažeminti mano tautiečius. Ir diskriminuoti pagal tautybę. Aš to netoleruosiu.“

Didžėja Katia Guseva (39 m.), turinti 587 tūkst. sekėjų, teigė: „Sakau „ne“ „Chanel“.

„Jie verčia mane pasirašyti žeminantį dokumentą, verčia atstumti savo tėvynę jų prekės ženklo naudai. Aš esu prieš rusofobiją ir skirstymą pagal tautybę.

Norėdama parodyti, kad kalbu rimtai, aš tiesiog supjaustysiu šį krepšį. Man to daugiau nereikia. Iki pasimatymo, „Chanel“.

Mes, rusės, esame nuostabios, nepaisant to, ar turime „Chanel“ – mes tai žinome, „Chanel“ tai žino, visas pasaulis tai žino“, – pridūrė ji.


Monake gyvenanti manekenė, verslininkė ir influencerė Victoria Bonya (42 m.), turinti 9 mln. sekėjų, prabilo angliškai: „Turiu pasakyti, jei „Chanel House“ negerbia savo klientų, kodėl mes turime gerbti „Chanel“? Iki.“

Ji tikino, kad „niekada nematė, kad prekės ženklas elgtųsi taip nepagarbiai savo klientų atžvilgiu“.

Marina, Katia ir Victoria nėra vienintelės, kurios iš pykčio sukarpė savo „Chanel“ rankines ir visa tai nufilmavo. Rusijos moterų tarpe tai tarpo flešmobu, pavadinimu #ByeByeChanel.


Tiesa, komentaruose moterų laukė kritika. Tokiu savo elgesiu, pasak dalies internautų, turtingos rusės tik parodo, kad joms terūpi tik jų pačių kailis.

„Kodėl jos nesijaudina dėl Putino sukeltų ukrainiečių mirčių? Rusų kareiviai siunčiami į skerdyklą kaip patrankų mėsa. Vietoj to jos daro šį vaikišką triuką su žirklėmis“, – stebėjosi vienas komentatorius.

Jam antrino ir kitas: „Jei būčiau atsakingas už „Chanel“, būčiau ramus ir švęsčiau tokių klientų išnykimą“.

Dar vienas pridūrė: „Geriau jos šias rankines būtų pardavusios, o pinigus paaukojusios nuo karo nukentėjusiems žmonėms“.

„Chanel“ vadovybė Prancūzijoje patvirtino naująją politiką ir sakė, kad buvo priversta taip elgtis dėl Europos Sąjungos ir Šveicarijos įvestų sankcijų prabangos prekėms.

Pranešime spaudai skelbiama, kad naujausios ES ir Šveicarijos sankcijos draudžia tiesiogiai ar netiesiogiai parduoti prabangos prekes fiziniams, juridiniams asmenims, įmonėms Rusijos Federacijoje ar naudoti jas Rusijos Federacijoje.

Klientų buvo paprašyta patvirtinti, kad jų įsigytos prekės nebus naudojamos Rusijoje.

Įmonė teigė: „Suprantame, kad šios priemonės, skirtos atitikti įstatymuose numatytus reikalavimus, kai kuriems klientams sukels nepatogumų. Šiuo metu stengiamės pagerinti šią procedūrą ir atsiprašome už su tuo susijusius nesusipratimus bei nepatogumus.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)