27 metų Chloe Hennessey iš Rytų Londono sukarpė apie 600 svarų vertą „Balanciaga“ džemperį. Ji taip pat išmetė „Balenciaga“ marškinėlius, akinius nuo saulės ir laisvalaikio batelius. Visi šie daiktai verti dar 1700 svarų.
Sprendimą jauna moteris priėmė po to, kai mados namai pristatė prieštaringai vertinamas reklamas, sulaukusias kritikos visame pasaulyje, savo pasipiktinimą išreiškė populiariausi Amerikos ir Australijos nuomonės formuotojai.
Reklamoje vaizduojami vaikai su meškiukų, papuoštų, kaip įtariama, BSDM aksesuarais, formos krepšiais. Be to, vienoje reklaminėje nuotraukoje neva matoma ištrauka iš JAV Aukščiausiojo Teismo bylos, patvirtinusios federalinį vaikų pornografijos įstatymą.
Pasipiktinę mados namų gerbėjai ėmė reikalauti, kad garsenybės, tarp jų ir aktorė Nicole Kidman, nutrauktų su jais bendradarbiavimą.
Mados namai dėl nederamos reklamos jau atsiprašė ir nedelsiant pašalino ją iš socialinių tinklų. Kai kuriems kritikams, panašu, to nepakako: pykčio susilaukė prekės ženklo parduotuvėje Beverli Hilse, naktį ji buvo nusiaubta vandalų. Ant parduotuvės fasado buvo paliktas du vaikus vaizduojantis piešinys su prierašu: „Vaikai nėra seksualiniai objektai“.
„Balenciaga“ už netinkamai atliktą darbą jau padavė į teismą reklamos agentūrą „North Six“.
27 metų Chloe teigia apie skandalą sužinojusi „TikTok“ platformoje, kai gavo neigiamų komentarų už tai, kad pasidalino vaizdo įrašu, kuriame ji pasipuošusi 705 svarų kainuojančiais „Balenciaga“ akiniais. Supratusi, kas nutiko, Chloe nusprendė atsikratyti visų ją supykdžiusio prekės ženklo drabužių bei aksesuarų ir davė žodį niekada gyvenime daugiau neberemti šių mados namų.
Chloe tik viena iš daugybės „TikTok“ bendruomenės narių ir turinio kūrėjų, pasmerkusių šį prekės ženklą už galimą mažamečių seksualizavimą.
„Iš tikrųjų labai myliu „Balenciaga“. Tai buvo mano mylimiausias prekės ženklas. Buvau namuose su sergančiu sūnumi, taigi pavėluotai sužinojau apie kilusį skandalą. Sužinojau tik įkėlusi tą vaizdo įrašą. Suglumau, kai žmonės pradėjo mane vadinti pedofile. Pradėjau domėtis, kas čia vyksta. Kai supratau, ką padarė „Balenciaga“, mane net supykino. Žmonės klausia, kodėl tiesiog nepaaukojau tų daiktų, bet jeigu būčiau tai padariusi, kažkas kitas juos vilkėtų ir reklamuotų. Akivaizdu, kad nesu turtinga, tad tikrai skaudėjo širdį viso to atsikratant, tačiau manau, kad vertybės yra svarbiau“, – teigia jauna buvusi „Balenciaga“ mados namų gerbėja.
„Balenciaga“ produkcija atsikrato ir kitos žvaigždės
Britanny Aldean davė aiškiai suprasti, kad ji daugiau savo namuose nebenori matyti nieko iš „Balenciaga“ mados namų.
33 metų kantri muzikos žvaigždės Jasono Aldeano žmona instagrame pasidalino nuotrauka, kaip iš namų neša lauk permatomus plastiko maišus.
Tokia buvo jos reakcija į neseniai kilusį skandalą, kai „Balenciaga“ mados namai buvo apkaltinti savo naujoje reklamoje seksualizuojantys mažamečius.
Užuot pasirinkusi standartinius neperregimus šiukšlių maišus, moteris panoro parodyti, ką juose išneša – ir tai buvo ne kas kita, o „Balenciaga“ produkcija, įskaitant 3000 dolerių vertės rankines ir 400 dolerių kainuojančius batus. Taip pat galima įžiūrėti, kad moteris išmetė ir baltomis stambiomis raidėmis margintą džemperį, kainuojantį 1050 dolerių bei dar vieną mėlyną rankinę už maždaug 2500 dolerių. Ant moters peties buvo kuprinė su pilkos spalvos „Balenciaga“ rūbais.
„Šiandien apsivalymo nuo šiukšlių diena, @balenciaga“, – prirašė ji.