„Šia fotosesija Vilniuje, kurioje prabangą įkūnija dailūs modeliai ir įspūdingi automobiliai, siekėme pabrėžti kokybės, grožio ir prabangos svarbą. Tai – žinutė ne tik mums patiems, bet ir mūsų tiekėjams, kad klientams svarbi kokybė, estetika, dėmesys detalėms ir prabangos prieskonis“, – teigė organizatoriai.
Fotosesijos akimirkos:
Įmonės vadovas Vilius Aleksejūnas sako, kad investicijas stengiasi nukreipti į kokybę ir vertę klientams.
„Būdamas šios įmonės vadovu, stengiuosi įmonės uždirbamus pinigus nukreipti ne tik į pelną, bet ir grąžinti vertę klientams. Nuotraukose matomas veido kaukes, skirtas renginiui „Mafija“, spausdinome Lietuvoje 3D spausdintuvais, vėliau biure jas dažėme. Dažėme penktadieniais, bijodami, kad dėl visų kvapų nuomotojas mūsų neišmestų mūsų lauk!
Reguliariai investuojame į renginių scenarijų atnaujinimus, svetainės patogumą ir kitus svarbius aspektus, kad klientai mus matytų kaip geriausią pasirinkimą. Nenorime būti tiesiog „viskas gerai“ – siekiame būti tie, kuriais klientai žavėtųsi, prisimintų ir renginyje pajaustų akimirkos spindesį“, – teigė V. Aleksejūnas.
Pastarieji keleri metai renginių industrijai buvo kupini iššūkių: pandemija, ekonominiai sunkumai, karas Ukrainoje, socialinių tinklų sukurtas atstumas tarp žmonių.
„Jaučiasi, kad dabar žmonėms gerų emocijų reikia trigubai daugiau, negu mano vaikystėje.
Lietuvoje vis dažniau pastebiu materializmą visuomenėje, kai atrodo, kad brangūs daiktai ir žaislai tampa svarbesni už šalia esančius žmones. Man tai nepatinka, noriu tai pakeisti!
Savo renginiuose siekiu įkvėpti žmones daugiau būti kartu, daugiau bendrauti, daugiau juoktis, drąsiau rodyti emocijas, paskatinti darbo kolektyvus ne tik dirbti kartu, bet ir spręsti iškylančias darbines situacijas, tapti draugais, svajotojais, o draugus paskatinti patirti daugiau nuotykių ir dar daugiau džiaugsmo!“ – dalijosi renginių organizatorius.