Tokius karstus jau maždaug metus laiko siūlo laidojimo paslaugų namai Meksikoje, Salvadore ir visoje Pietų Amerikoje, o po didelio populiarumo sulaukiančio kinuose rodomo filmo apie Barbę rožiniai karstai dar labiau išpopuliarėjo.
Filmas, kuriame Barbę vaidina Margot Robbie, o Keną – Ryanas Goslingas, pirmą savaitgalį kine (JK jis pradėtas rodyti liepos 21 d.) surinko 162 mln. dolerių.
„Olivares“ laidojimo namai reklamuoja savo karstus „Barbės namas“ su reklaminiu šūkiu – „Kad atgultum amžinojo poilsio kaip Barbė“.
„Šis ryškiai rožinės spalvos karstas įkūnija žavias, nepamirštamas jų nugyvento gyvenimo akimirkas, – skelbiama reklaminiame karsto klipe. – Tai priminimas, kad mūsų gyvenimo istoriją reikia prisiminti ir paminėti – spalvingai, gyvybingai. Tegu šis prisiminimas bus kupinas meilės, spalvų ir nepamirštamų akimirkų.“
Salvadore, Ahuačapane laidojimo namuose „Alpha ir Omega“ galima išsirinkti barbišką karstą – rožinius karstus čia siūlo jau ilgiau nei metus.
Laidojimo biuro savininkas Isaacas Villegasas sakė „Jam Press“, kad ryškiaspalvių karstų paklausa – neturinti precedento.
„Norėjome pareklamuoti rožinius karstus, kadangi jie tapo madingi, o žmonėms mums skambina ir teiraujasi. Iš 40 žmonių, kurie teiravosi rožinio karsto, jau sudarėme sutartį su 10 naujų klientų“, – teigė jis.
I. Villegasas pridūrė: „Netgi pritrūkome [rožinių karstų].“
Laidojimo biuras tiktoke įkėlė reklaminį klipą. Jį peržiūrėjo 1,6 mln. kartų, o pakomentavo apie 5 tūkst. žmonių.
„Mirtis plastike – tiesiog fantastika“, – pajuokavo vietos gyventojas.
Kitas rašė: „Kai mirsiu, norėčiau tokio karsto.“
Pradėjus rodyti filmą apie Barbę, pristigta rožinių dažų, nes filmavimui jų reikėjo be galo didelio kiekio.
Režisierė Greta Gerwig teigė: „Norėjau labi ryškios rožinės, kad viskas būtų beveik per ryšku. Kad nepamirščiau, kodėl vaikystėje pamilau Barbę.“
Filmavimo paviljone – dažytas dangus, tai – iliuzija, bet filme tai tikra. Čia tikrai yra dažytas fonas.“