Paryžiaus mados savaitėje lankęsi „Tik Tok“ vartotojai pasimatavo šį papuošalą ir programėlės vartotojų klausė – ar įsigytumėte šią, vietinės biuro reikmenų parduotuvės asortimento įkvėptą apyrankę?

Naujoje kolekcijoje stebino palaidinėms kurti panaudoti dulkių maišeliai, o skaidri lipni juosta dar asistavo ir apklijuojant kai kuriuos apdarus. Taip pat dominavo apatiniai drabužiai, atnešę visiškai naują supratimą apie lauko drabužius.

„Balenciaga“ ženklo kūrėjai nenustoja stebinti, tačiau kai kuriems kritikams tokie pokštai neįtinka.

Minėta apyrankė atrodo tarsi paprastas lipnios juostos ritinėlis, tačiau vertę kuria tai, jog čia puikuojasi madingas „Balenciaga“ logotipas ir užrašas „adhesive".

Vis dėlto interneto vartotojai pasibaisėję, kad tokie stambūs mados namai aksesuaru pavertė paprastą namų apyvokos daiktą. „Turtingi žmonės labai nori jaustis vargšais“, – komentavo „Tik Tok“ vartotojas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją