„Ši paroda yra skirta tam, kad rinkoje geriausi prekiniai ženklai turėtų progą pristatyti savo naujoves nepasimesdami dideliame sraute. Rotušė įpareigoja čia sukviesti tokius prekės ženklus, kuriems reikalingas išskirtinis pristatymas ir kurie nori tokiu būdu atkreipti dėmesį tų, kurie yra potencialūs jų klientai: grožio specialistai ir, žinoma, galutiniai kosmetikos bei parfumerijos pirkėjai“, – pasakojo viena iš parodos iniciatorių Karolina Taraškevič.

Šiemet „Fashion Vilnius EXPO“ dalyvauja beveik 40 prekės ženklų. Tarp jų – vieni garsiausių pasaulyje parfumerijos ženklų – „Dior“ ir „Alaia“. Naują vyrams skirtą aromatą parodoje pristatys ir nišinius kvepalus „FUMparFUM“ Lietuvoje kuriantis Aistis Mickevičius, o taip pat bus galima susipažinti su Manto Petruškevičiaus „Culti“ namų kvapu.

„Mano kvapas nebuvo kurtas Lietuvoje, jį sukūriau Milane. Tai – italų produktas. Kvapas buvo sukurtas bendradarbiaujant su viena garsiausių pasaulio kompanijų, kuri sugalvojo gaminti kvapus su lazdelėmis. Kadangi aš dievinu gėles kvapas vadinasi „Baltos gėlės“,– pasakojo stilistas Mantas Petruškevičius.

Pagrindinėje kosmetikos salėje buvo galima atrasti tokių garsių prekinių kosmetikos ženklų kaip „Thalion“, „Biologique Recherche“, „Sothys“, „Babor“, „Isabelle Lancray“, „Beaty Hills“, „Phyris“, ir aibė kitų. Lietuvoje dar nematyti – naujiena „Cosnobell“ ir dalyviai iš Latvijos su kosmetika „Kydra“. Taip pat – aibė kosmetikos skirtos plakų stiliaus ir makiažo meistrams: „Make up for ever“, „Jane Iredale“, „Framesi“, „Selective Professional“, „O’right“ ir kitokie.

Parodoje pristatyta ir nauja lietuviškos kosmetikos „Driu beauty“ linija, kurios veidu tapo stilistė Asta Valentaitė. „Prieš tapdama mūsų reklaminių veidu Asta Valentaitė pati keletą mėnesių bandė mūsų produktą. Kosmetika jai patiko ir tai padėjo apsispręsti prisijungti prie mūsų komandos“,– sakė „Driu beauty“ atstovė Indrė Urbanavičienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)