Vieta A. Islamiškasis koledžas Maroke „Ben Youssef Madrasa“, kurio durys puoštos mozaika. Jis tapo tikra instagramerių traukos vieta.
Vieta B. Baseinėlis Marakešo viešbutyje „Riad BE Marrakech“. Geriausios nuotraukos čia gaunamos fotografuojant iš viršaus.
Vieta C. Santorinio sala su savo akinamumo baltumo namais mėlynais stogais, kuriuos supa dangaus žydrumo jūra.
Vieta D. Miškas Balyje.
Tad kodėl visus kelionių tinklaraštininkus taip traukia tos pačios vietos?
Iš dalies juos taip elgtis gali skatinti ta pati priežastis, kodėl turistai mėgsta standartiškai fotografuotis prie Laisvės statulos ar Eifelio bokšto. Tai garsios vietos, šalia kurių galima padaryti puikių nuotraukų, tačiau kelionių fotografė Sara Melotti mano, kad tai dar ne viskas.
Gegužę ji savo tinklaraštyje paskelbė tekstą, kurį pavadino „Instagramo mafija“. Taip ji apibūdino taktiką, kurią instagrameriai naudoja, kad būtų atrasti, padidintų savo sekėjų gretas ir pritrauktų rėmėjų. Viena iš šios strategijos dalių yra vykti prie tų vietų, kurių nuotraukos sulauks daugiausia „patinka“, net jei tai reiškia, kad reikia važiuoti į tą pačią vietą ir fotografuotis tokiu pat rakursu, kaip ir visi kiti.
Tai iš esmės nėra savaime blogas dalykas. Tačiau tokios instagraminės šlovės siekimas gali pridaryti kitų problemų: didesnės paskyros išnaudoja naujokus ir apmokestina juos už savo turinį, kuriuo šie dalinasi.
Tad keliautoju gal ir gražu būti nuotraukose, tačiau žmonės turi suprasti, kad tos gražios nuotraukos ir daromos iš nemažo išskaičiavimo.