Tokių kūrėjų ambicijų leido pasiekti ypač profesionali komanda ir, žinoma, nemenkos išlaidos. „Virtuvė“ tapo pačiu brangiausiu serialu Rusijos televizijų istorijoje. Vienos serijos sukūrimo kaina pirmame serialo sezone siekė apie 150 tūkstančių eurų (pusę milijono litų). Vien įvadinėje serijoje skambančios „Beyonce“ dainos „If I Were A Boy“ panaudojimo teisės kainavo 20 tūkstančių eurų (70 tūkstančių litų). Kūrėjų pastangas iš karto pajuto ir žiūrovai – jau pirmojo sezono rodymo metu „Virtuvė“ tapo populiariausiu komedijiniu serialu.
Serialo režisierius Dmitrijus Djachenko labiausiai žinomas iš projektų „Apie ką kalba vyrai“ ir neseniai matytos komedijos „Greičiau nei triušiai“. Įkvėptas „Virtuvės“ sėkmės jis ėmėsi pilnametražio filmo apie restorano virtuvėje kunkuliuojantį gyvenimą, o kad netrūktų naujovių nusprendė išlikti ambicingas iki galo. Restorano „Klodas Monė“ kolektyvas filme perkeltas į Prancūziją. „Virtuvė Paryžiuje“ turėtų tapti jungtimi tarp trečio ir ketvirto serialo sezonų.
Filmavimai Paryžiuje vyko 2013 metų vasaros pabaigoje. Filmavimo grupė darbams turėjo atlikti tris savaites. Teko dirbti labai intensyviai, tačiau talkinant prancūzų kino profesionalams viską pavyko atlikti laiku.
Didelė dalis filmo scenų vystosi žinomose Paryžiaus vietovėse, todėl meilės, mados ir be abejo gurmanų sostinės vaizdų juostoje netrūks. Serialo gerbėjus nudžiugins pažįstami herojai, šmėžuojantys tarp atvirukinių Paryžiaus vaizdų. Visus kitus filmas „Virtuvė Paryžiuje“ sudomins taikliu savo humoru ir naujoviškumu. Tokios rusiškos komedijos greičiausiai dar nesate matę.