Apie ką mes čia…
Kalifornijoje įvaikinta ir puikioje šeimoje užaugusi Odrė vieną dieną nusprendžia surasti savo biologinę motiną, kuri gyvena Kinijoje. Ir šiai neįprastai misijai įvykdyti Odrė pasikviečia savo geriausią draugę Lolo bei dar kelias bendras drauges. Merginos net nenutuokia, kas jų laukia šioje nekaltai prasidėjusioje kelionėje.
Kūrinio turinys
Apie šį naują komedijos projektą sužinojau likus kelioms savaitėms iki premjeros kino teatruose, todėl jokių didesnių lūkesčių neturėjau, nes galvojau, kad tai bus dar vienas idiotiškas bei vulgarumo perpildytas „kelioninio“ tipo pasakojimas apie merginų vakarėlį. Na, kažkas panašaus į tokius filmus kaip „Merginų išvyka“ arba „Mergų balius“, kurie nors ir buvo juokingi, bet pernelyg nežavėjo savo primityviu turiniu.
Ir čia iš dalies yra panašiai, tik su vienu svarbiu aspektu. Filmas gvildena gana jautrią ir išties daug kam reikšmingą temą, kuri šiame filme nors ir yra apžaista komiškai, bet visgi tam tikrais momentais galima ją apčiuopti ir suprasti, ką mums norėjo su šiuo filmu pasakyti režisierė Adele Lim. Kokia tema? Atsakymas paprastas – įvaikinimas ir biologinių tėvų paieškos, norint sužinoti priežastį, paskatinusią juos atsisakyti vaiko.
Žinoma, į tokius filmus žmonės eina ne dėl tokių rimtų temų, o kad gerai pasijuoktų ir tiesiog smagiai praleistų laiką, todėl humoro filme tikrai netrūksta. Tiek dialogai, tiek personažų veiksmai, tiek ir kuriozinės situacijos pralinksmina, bet kartu ir suglumina, nes nemažai juokelių yra orientuota į tuos žmones, kurie ne tik bent kažkiek yra susipažinę su populiariąja kultūra, bet ir išmano tam tikrus JAV gyvenančios azijietiškos visuomenės stereotipus.
Kodėl taip sakau? Visgi pastaruoju metu Holivude yra labai madinga filmus apie vienos konkrečios tautos gyvenimo būdą bei jų matomą pasaulį, dėl ko, pavyzdžiui, europiečiai ne visuomet sugeba suprasti tokiuose filmuose pateiktus juokelius ar tiesiog iškeltas į paviršių elementarias vienos ar kitos tautos etnines problemas.
Filmo veikėjai – tai stereotipinis ir visoms komedijoms būdingas personažų kokteilis. Neišsiplėsiu ties šiuo teiginiu, nes jeigu žiūrite tokio tipo komedijas, o jas tikrai žiūrite, žinote, ko galima laukti. Trumpai tariant, turime ir rimtesnius veikėjus, ant kurių laikosi siužeto branduolys, turime ir antraplanius komišką funkciją atliekančius personažus, be kurių būtų tiesiog nuobodu. Tad nieko naujo gal ir nepamatysite, bet užtat bus išties žvalus ir neprailgstantis nuotykis su šaunia merginų ketveriuke.
Tiek ir noriu pasakyti apie šį filmą, nes daugiau nėra prasmės pasakoti apie nuotykius ir į kokias kartais nepavydėtinas situacijas patekdavo į Kiniją išvažiavusios merginos. Man buvo smagu ir ne vieną kartą juokiausi, todėl manau, kad visi, kas eis į šį filmą, žinodami, ko iš jo laukti, praleis išties gerą laiką, nes šis filmas puikiausiai tinka lengvai ir neįpareigojančiai pramogai.
Techninė juostos pusė
Šiame filme patiko ir garso takelis, nes tenka pripažinti, jog kiti techniniai filmo aspektai niekuo nesiskiria nuo kitų panašaus pobūdžio projektų. Dėl ko žiūrint šią juostą labiausiai traukė muzika, o ne standartinis tokių filmų kameros darbas, montažas ar meninis apipavidalinimas.
Filme galime išgirsti atlikėjų Dave Matthews Band, ITZY, Queen WA$ABII ir Kina Grannis dainas. Jos smagiai įterptos į filmo scenas.
Aktorių kolektyvinis darbas
Sakyčiau, kad vaidyba šiame filme buvo tikrai gera. Ne, tai ne buvo „Oskarinė“ vaidyba, bet tikrai įtikinama. Patys aktoriai irgi šarmingi, kas leido žymiai greičiau susitapatinti su jų įkūnytais personažais.
Filme turime Ashley Park, kuri vaidino garsiuose „Netflix“ serialuose „Emilija Paryžiuje“ ir „Kivirčas“. Aktorei ir atitenka visi laurai, o ekrane jai padėjo atsiskleisti trys kolegės – Sherry Cola, Sabrina Wu ir Stephanie Wsu. Taip pat filme trumpam epizodui pasirodo Davidas Denmanas, Annie Mumolo, Timothy Simonsas, Debbie Fan ir Kennethas Liu.
Verdiktas
„Geras tripas“ – nenuobodžiai pristatytas, neįpareigojančią pramogą suteikiantis, azijietiškos kultūros niuansais perpildytas, juokingas savo kuriozinėmis situacijomis ir tuo pačiu gana rimtą temą gvildenantis projektas, kuris scenaristei Adelei Lim tampa debiutu pilno metro režisūroje. Tad žanro ir temos gerbėjai neturėtų nusivilti pamatytų reginiu.