Vieno iš laukiamiausių metų filmų kaltininkai – nepriklausomo JAV kino viltimi tituluojami niujorkiečiai broliai Joshua ir Benas Safdie, kurie prieš aštuonerius metus su filmu „Parneški rozmarinų" lankėsi ir Lietuvoje.
Tada turbūt mažai kas galėjo pagalvoti, kad vos po kelių metų jaunieji amerikiečiai jau drebins Kanų kino festivalio konkursinę programą su „Geru laiku" ir iš jo išvažiuos pelnę apdovanojimą už geriausią garso takelį, kurį sukūrė elektroninės muzikos gerbėjams gerai žinomas atlikėjas Oneohtrix Point Never, skelbiama pranešime spaudai.
Nuo pirmųjų minučių dėmesį kaustantis filmas pasakoja apie Konį (sunkiai atpažįstamas Robertas Pattinsonas) ir raidos sutrikimą turintį jo brolį Niką (vienas iš režisierių Benas Safdie), kurie nusprendžia apiplėšti banką, bet planas staiga pakrypsta nesėkmingai.
Broliai sprunka nuo policijos, tačiau Nikas pakliūva pareigūnams į rankas ir yra uždaromas į kalėjimą. Konis padarys viską, kad jaunėlį išlaisvintų. Prasideda beprotiška ir desperatiška vaikino odisėja per naktinį Niujorką.
Kol kas geriausias R. Pattinsono vaidmuo. Atrodytų, „Gero laiko" siužetas matytas šimte kitų veiksmo filmų, tačiau tik iš pirmo žvilgsnio. Režisieriai jį taip meistriškai prisodrina dinamikos, adrenalino, neono ir aštrių elektronikos garsų, kurie, rodos, tuoj susprogdins ausų būgnelius, kad nelieka abejonės – tai visiškai kitoks kriminalinis filmas.
„To, kas vyksta ekrane, neįmanoma paaiškinti vienu sakiniu", – sako B. Safdie, o brolis Joshua priduria: „Kiekviena sekundė filme svarbi. Esam tiesiog apsėsti personažų, kurie gyvena šia akimirka. Toks ir filmas: jis tave priverčia gyventi čia ir dabar".
Vienas iš daugelio „Gero laiko" netikėtumų – amerikiečių aktoriaus R. Pattinsono transformacija. Bulvarinės spaudos numylėtinis filme tapo piktu, nevaldomu ir neatpažįstamu vaikinu iš gatvės, nuo kurio, kaip rašo kritikai, sunku atplėšti akis.
„Kol kas geriausias R. Pattinsono vaidmuo jo karjeroje", – drąsiai tvirtina kino apžvalgininkas Jake'as Coyle'as iš „Associated Press".
Patys režisieriai teigia, kad tai, ką aktorius išdarinėja filme, gali būti palyginta su legendiniais Robertu De Niro filme „Taksistas" ir Al Pacino filme „Šuniška popietė".